مشاوره تلفنی خیانت همسر و آسیب شناسی رابطه

مشاوره تلفنی خیانت همسر و آسیب شناسی رابطه یکی از مهم ترین مسائل در مشاوره خانواده است که به صورت دقیق بررسی و ارزیابی می شود.
در مقاله قبلی با عنوان بهترین مشاوره تلفنی خیانت و جلوگیری از طلاق به ابعاد مختلف خیانت مثل عوامل درونی ، بیرونی و ارتباط زناشویی پرداختیم جهت اطلاع از مطالب گفته شده می توانید مقاله را مطالعه بفرمایید.

مشاوره خانواده به شما کمک میکند رابطه سالم تری داشته باشید

 

در این مقاله قصد داریم مشاوره تلفنی خیانت همسر و آسیب شناسی رابطه را از نگاه متخصصین خانه مهر بررسی کنیم . همان طور که می دانید ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر در تمام زمینه ها به صورت دپارتمان و تخصصی مشاورینی را به صورت مستقر داریم که به شما عزیزان کمک می کنند.

مقالات زیر را در صورت تمایل مطالعه بفرمایید:

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر و آسیب شناسی رابطه

 

 

به طور مثال در دپارتمان مشاوره خانواده ، مشاوره طلاق ، خیانت ، مشاورین سکس تراپ ، مشاوره ازدواج، زوج درمانگر ، مشاوره  روانشناس کودک و نوجوان  در حال فعالیت می باشند.

لازم به ذکر است که ارزیابی خیانت بسیار حائز اهمیت است زمانی که عوامل شکل دهنده ی خیانت بررسی می شوند دو طرف نسبت به رفتارهای خود آگاهی بیشتری پیدا می کنند تا بتوانند کاستی های رابطه ی خود را جبران کنند.

البته بررسی و ارزیابی همیشه به نقطه ای از جبران کاستی ها و نقاط ضعف نمی رسد ممکن است فرد مقابل شما دچار اختلال شخصیت هایی که قابل درمان نیست باشد در آن زمینه نیز می توانید از یک مشاوره بالینی و روانپزشک کمک بگیرید.

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر از زبان عشق زوجین می گوید

 

 

یکی از آیتم های مهم در زمینه ی خیانت چگونگی ابراز هیجانات در زوجین است این که چقدر زوجین از لحاظ نشان دادن احساسات و هیجانات به یکدیگر شبیه هستند و چقدر زبان عشق و نیازهای همدیگر را می فهمند در شکل گیری خیانت و طلاق عاطفی نقش دارد .

طلاق عاطفی یعنی یک سردی هیجانی بین زوجین درست است به صورت رسمی از یکدیگر جدا نمی شوند اما آن چه در واقعیت وجود دارد طلاق عاطفی است که از لحاظ احساسی ، صمیمیت و جنسی از یکدیگر کاملا جدا هستند

قطعا طلاق عاطفی یکی دیگر از عوامل زمینه ساز در خیانت است . به گفته ی مشاوره تلفنی خیانت همسر باورها و طرحواره ها در شکل گیری طلاق و به طور کلی اختلافات زناشویی بسیار تاثیرگذار است.

زیرا همین طرحواره های ناکارآمد و منفی در شیوه ی زندگی انتخاب همسر و نحوه ی مقابله با مشکلات خودش را نشان می دهد الگوهای رفتاری مثل اجتناب ، تایید طلبی ، جبران های افراطی می تواند در بهم خوردن یک رابطه تاثیر بسزایی بگذارند.

 

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر و آسیب شناسی رابطه
مشاوره تلفنی خیانت همسر و آسیب شناسی رابطه

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر را قبل از طلاق بخواهید

 

 

پس زمانی که بحث از مشاوره تلفنی خیانت همسر و یا یک مشاوره تخصصی در زمینه ی بالینی و خانواده می شود منظور این است که به صورت ریشه ای و عمیق مشکلات بررسی شود.

نیازها ارزیابی شود و تا جایی که ممکن است به زوجین کمک کنند تا به رابطه ی خود برگردند اما برگشت به رابطه یعنی رابطه ای سالم ، رابطه ای بدون چالش های گذشته اگر خیانت در مرحله ی انکار قرار بگیرد قطعا به مرور زمان علاوه بر آن که رابطه ی عاطفی بین زوجین آسیب بیشتری می بیند.

قطعا فرزندان نیز دچار تنش و اضطراب می شوند یکی دیگر از عوامل شکل دهنده در خیانت کنجکاوی های جنسی ، اعتیاد به رابطه ی جنسی ، بیماری های جنسی ، تنوع طلبی و یا وسواس هایی که در برقراری یک رابطه ی جنسی، مکرر برای زوجین پیش می آید در بروز خیانت تاثیر گذار هستند.

 

 

تا به حال در مورد رفتار دفاعی زوجین شنیده اید ؟

 

 

خیانت یکی از ابزار و رفتارهایی است که می تواند برون ریزی هیجان های خشم، آزردگی یکی از زوجین نسبت به دیگری باشد زمانی که فرد بسیار کنترل کننده ، سلطه جو و خودخواه است همسرش در صدد جبران این موضوع از طریق خیانت و بی وفایی اقدام می کند.

این را در نظر داشته باشید که صورت کلی خیانت هر دلیل درونی و بیرونی داشته باشد رفتاری کاملا ضعیف وآسیب زننده است چه به فردی که دچار این عمل می شود و چه فردی که در غالب زخم خورده در رابطه می باشد.

یکی از راه های جبران کاستی ها و مشکلات قبل از این که به مرحله ی خیانت و طلاق برسید ، قبل از آن که به رابطه ی خود آسیب بزنید می توانید از متخصصین برای حل اختلافات کمک بگیرید متاسفانه امروزه جدا از آن که عوامل درونی و بیرونی که نام بردیم در میزان شیوع خیانت نقش دارد مقایسه و تقلید نیز یکی دیگر از عوامل مهم در خیانت است .

 

زوجین در خیانت از هم پیشی می گیرند

 

 

مقایسه خود با دیگران و رقابت با دوستان که سعی دارند در خیانت و بی وفایی از همسر خود پیشی بگیرند نیز یکی از عوامل مهم در خیانت محسوب می شود قطعا بسیار درد آور است که سطح آگاهی زوجین به سمتی می رود که به جای آن که رابطه ی سالم و متعهدی را تجربه کنند خشم ، پرخاشگری و یا عوامل محیطی غلط را در غالب های نادرستی نشان می دهند .

مشاوره تلفنی خیانت همسر در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر سعی بر آن دارد که بتواند دلایل دقیق خیانت را شناسایی کند و در صورت نیاز شما را به روانپزشک و مشاوره بالینی ارجاع دهد و رابطه ی سالم تر و این سری با آگاهی بیشتر را برای شما رقم بزند .

 

خیانت بدترین و آسیب زننده ترین انتخاب است

 

متاسفانه به گفته ی بهترین مشاوره تلفنی خیانت گاهی افراد به دلیل تعارضات و شکاف هایی که در رابطه ی خود با همسرشان وجود دارد دست به یک رابطه ی سوم می زنند تا این خلاء ها را با فرد دیگری جبران کنند.

و به مرور زمان آن قدر در آن رابطه غرق می شوند که هم به خودشان ، همسر و فرزندشان آسیب بسیاری وارد می کنند . توجه داشته باشید خیانت بدترین راه حل و می توان گفت آسیب زننده ترین انتخاب است.

قبل از آن که به رابطه ی خود خاتمه دهید و یا تصمیم اشتباهی بگیرید می توانید از طریق یک مشاوره بسیاری از تنش ها و چالش های زندگی خود را حل کنید .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *