مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران

مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران یکی از خدمات اصلی خانه ی مهر محسوب می شود ما در مرکز مشاوره تلفتی روانشناسی خانه ی مهر توانسته ایم در تمام ابعاد روانشناختی مثل

مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه ی مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

 

مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران

 

 

همان طور که می دانیم در هر کدام از حیطه های نام برده شده به صورت تخصصی و حرفه ای متخصصینی که دوره دیده اند در حال مشاوره می باشند به طور مثال در مشاوره ازدواج و خانواده باز ابعاد ریزتری را تخصصی را در نظر گرفته ایم مثل :

مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی و زناشویی ، مشاوره اختلافات زناشویی ، مشاوره قبل از ازدواج در حال ارائه خدمات می باشند.

مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی خانه ی مهر است بدین معنا که در زمینه ی روانپزشکی توسط متخصصین با تفکیک روانپزشک کودک و بزرگسال در حال فعالیت می باشیم.

در زمینه ی شناخت اختلالات شخصیت مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

اختلال شخصیت نمایشی و راه های درمان هیستریونیک

اختلال شخصیت اجتنابی و تشخیص و درمان افراد اجتنابی

اختلال شخصیت اسکیزویید و درمان افراد منزوی و گوشه گیر

 اختلال شخصیت خودشیفته شما را زمین میزند

اختلال شخصیت وابسته و راه حل های درمان شخصیت وابسته

 

مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران و درمان اختلالات

 

 

خوشبختانه توانسته ایم در زمینه ی مشاوره تلفنی هم از طریق روانپزشک به بسیاری از سوالات تخصصی شما در زمینه ی اختلالات شخصیت ، مشکلات اضطرابی ، وسواس ، فوبیا و استفاده از داروهای روانشناسی پاسخگو باشیم.

همان طور که می دانید تشخیص اختلالات شخصیت فقط باید از طریق روانپزشک و مشاوره بالینی اتفاق بیفتد آن هم متخصصین از طریق تست های ارزیابی و مصاحبه بالینی که دقیق انجام می دهند به شما می گویند که در طیفی از مشکلات شخصیتی قرار گرفته اید .

مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران بر روی زوجین نیز ارزیابی را انجام می دهد متاسفانه بسیاری از طلاق ها به دلیل ازدواج با فردی است که دچار اختلالات شخصیت است.

 

 

مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران
مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران

 

 

مشاوره تلفنی روانشناسی و تشخیص اختلال شخصیت…

 

 

اما تشخیص فردی که دچار اختلال شخصیت است به این راحتی ها نیست جنبه های مختلفی برای بیماری شخصیتی وجود دارد که آشکار کردن آن ها در اوایل ارتباط شما سخت است این را باید در نظر بگیرید که افرادی که دچار اختلال شخصیت هستند در ابتدا رفتار خوبی از خودشان نشان می دهند

و حتی بسیار اجتماعی ، جذاب و خودمانی به نظر می رسند آن ها ممکن است حتی در محل کار در مسائل کاری و موقعیت های اجتماعی هم عملکرد خوبی داشته باشند

اما با این وجود در طول زمان با گذشت مدتی باعث رنجش افراد نزدیک و روابط احساسی می شوند به طور مثال افرادی که بیماری شخصیت ضد اجتماعی دارند در استثمار کردن و آزار و اذیت کردن دیگران بسیار مستعد به نظر می رسند.

 

اختلال شخصیت و جذابیت در ازدواج

 

 

اما در وهله ی اول با هر کسی که ارتباط برقرار می کنند ظاهر بسیار مثبتی را از خودشان به نمایش می گذارند . و یک مورد دیگر در مورد اختلال شخصصیت این است که از لحاظ فیزیکی افرادی جذاب و از لحاظ روحی مانند دیگران هستند

آن ها در اوایل رابطه به این راحتی ها شناخته نمی شوند و هر کاری انجام می دهند تا خودشان را موجه و بهترین نشان دهند به گفته ی مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران بسیاری از زوجین اظهار دارند که رفتارهای آن ها جذاب ، وسوسه انگیز و جالب است و به مرور زمان عاشق این افراد شده اند

اما توجه داشته باشید زندگی با فردی که دچار اختلالات شخصیت است به همین جا ختم نمی شود توجه داشته باشید طبق تجارب مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران فردی که به اختلالات شخصیت دچار است مشکلات دیگری یعنی مشکلات همایند دیگری را به همراه خواهد داشت .

 

ازدواج و مشکلات شخصیتی همسر

 

 

به طور مثال فردی که دچار اختلال شخصیت مرزی است بیشتر مستعد افسردگی است افرادی که دچار اختلال شخصیت ضد اجتماعی هستند بیشتر به مواد مخدر و الکل روی می آورند .

نامزد دارای شخصیت شکاک و پارانویید نیز با افراد درگیری و عصبانیت بیشتری را تجربه می کند مشکلات روانشناختی اضافی، مشکلات حقوقی ، قانونی ، شکست های شغلی ، تحصیلی همه ی این ها نشان دهنده این است که از لحاظ اجتماعی نیز این افراد دچار مشکلاتی می شوند اگر با فردی که دچار اختلال شخصیت است آشنا هستید

و همچنان در این رابطه درگیر هستید انتظار مشکلات زیادی را داشته باشید چرا که قرار است دردسرهای زیادی برای شما پیش بیاید .

 

همسر شما تغییر نمی کند خودتان تغییر می کنید

 

 

اما یکی از سوالات اساسی از مشاوره تلفنی روانپزشکی و روانشناسی تهران این است : آیا امید به تغییر افرادی که دچار اختلال شخصیتی هستند ضعیف است یا قوی ؟

یکی از مسائل استرس آور در مورد افرادی که اختلال شخصیت دارند این است که احتمال تغییرهای قابل توجه در آن ها وجود دارد اما به دلیل الگوهای طولانی مدت رفتاری در آن ها و مقاومت هایی که می کنند باعث می شود که تغییر آن ها ناچیز باشد

زیرا آن ها در رفتارها ، ادراک و فکرشان هیچ گونه مشکلی را ایجاد نمی کنند بلکه تمامی رفتارها از نظر آن ها عادی و طبیعی به نظر می رسد و حتی ممکن است به شما بگویند من همیشه همین طور بوده ام

می توان گفت طبق تجارب مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران افراد بسیار محدودی بعد از سن بزرگسالی تغییر چشمگیر در شخصیتشان بوده است اکثر آنها در همان غالبی که هستند ماندگار می شوند توجه داشته باشید.

 

طلاق عاطفی و خیانت ممنوع است

 

 

زمانی که از تغییر صحبت می کنیم مبنایش تشخیص و پیشگیری برای اختلالات شخصیتی است که توسط یک روانپزشک و مشاوره بالینی صورت گرفته است نه همسر.

شما به تنهایی علاوه بر آنکه نمی توانید تغییری در رفتار همسرتان ایجاد کنید بلکه ممکن است به مرور زمان خودتان نیز آسیب ببینید پس اگر به تنهایی به دنبال تغییرات رفتار فرد مقابل هستید این را به یاد داشته باشید.

که خیلی زود رابطه ی شما یا به طلاق یا به ناامیدی و یا طلاق عاطفی ختم می شود اما جهت اطلاعات بیشتر حتما با مشاوره تلفنی روانشناسی و روانپزشکی در تهران مشکل خود را در میان بگذارید.

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *