مشاوره تلفنی زناشویی و جنسی

مشاوره تلفنی زناشویی جنسی  و مشاوره تلفنی فوری در چه مواردی می تواند به شما کمک کند؟

مفتخر هستیم که مرکز مشاوره خانه مهر توانسته است از طریق تخصصی فعالیت  کردن در زمینه مشاوره تلفنی زناشویی که در دپارتمان مشاوره خانواده و ازدواج قرار می گیرد بیشترین بازخورد مثبت را داشته باشد.

 

مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج
مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج در خانه مهر

 

مشاوره تلفنی زناشویی جنسی شامل سوالاتی در زمینه:

 

کاهش میل جنسی در زنان و مردان

اختلالات جنسی

تشخیص و درمان مشکلات جنسی

بیماریهای جنسی و مقاربتی

مشکلات نازایی

غربالگری قبل از بارداری

و سوالات جنسی شما در زمینه رابطه زناشویی و شاید تصوراتی که نمی دانید آیا درست هستند یا غلط هستند می توانید از مشاوره جنسی بپرسید.

مشاوره تلفنی جنسی و زناشویی
مشاوره تلفنی جنسی و زناشویی در مرکز مشاوره خانه مهر

 

مشاوره جنسی زیرشاخه دپارتمان تخصصی مشاوره خانواده در خانه مهر است

 

مشاوره تلفنی جنسی در سرتاسر ایران

 

مشاوره تلفنی زناشویی در زمینه شناسایی و آگاه سازی  و حتی در صورت امکان در زمینه درمان هم قدم شما می شود.

مشاوره تلفنی زناشویی جنسی برای افرادی که خارج از تهران و در سرتاسر ایران زندگی می کنند گزینه ای بسیار مناسبی است که با هزینه ای کمتر از تعرفه بهزیستی و از طریق تلفن ثابت که هزینه مشاوره شما  روی قبض تلفن شما محاسبه می شود  می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید متخصصینی که هزینه مشاوره حضوری آن ها بسیار بالاتر از مقدار تعیین شده مشاوره تلفنی است.

 

مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص
مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

 

من دوست ندارم در مورد مسائل جنسی به شکل حضوری مشاوره بگیرم

 

جدا از مسئله دوری مسافت و یا بودن در شهرهای دیگر مزیت دیگر مشاوره تلفنی زناشویی این است که گاهی افراد دوست ندارند به شکل حضوری مشکلات جنسی خود را مطرح کنند ترجیح می دهند که از مشاوره تلفنی کمک بگیرند این اطمینان را به شما می دهیم که در مرکز مشاوره خانه مهر تمام مکالمات تلفنی شما به  شکل کاملا محرمانه فقط بین شما و مشاوره متخصص معتمد خود خانه مهر باقی می ماند البته گفتن و صحبت کردن در مورد مشکلات جنسی به هیچ عنوان بد نیست و اتفاقا بسیاری از مواقع با آموزش های جنسی زندگی مشترک شما جان دوباره ای می گیرد.

 

مشاوره تلفنی جنسی و زناشویی
مشکلات جنسی خود را با یک متخصص درمیان بگذارید تا صمیمیت رابطه زناشویی شما حفظ شود

 

 

حداقل هزینه مشاوره تلفنی را پرداخت می کنید

 

و دوم اینکه از لحاظ هزینه مشاوره تلفنی نصف هزینه مشاوره حضوری است که تعرفه ای که مرکز مشاوره خانه مهر در نظر گرفته است حتی از خود بهزیستی نیز پایین تر است علت این که ما مشاوره تلفنی را از همه مراکز پایین تر در نظر گرفته ایم این است که شما بتوانید مشکلات خود را با یک متخصص در میان بگذارید و این روزها که دسترسی به مراکز و رفت و آمد سخت شده است بتوانیم قدمی برای حل مشکلات و حال خوب شما برداشته باشیم.

متاسفانه بسیاری از مشکلات زوجین در زمینه جدایی و طلاق مربوط به مسائل جنسی می شود ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از جدا شدن قبل از آنکه رابطه عاطفی و صمیمی شما در کنار رابطه جنسی از دست برود و شما تبدیل به همخانه بشوید حتما مشاوره تلفنی را امتحان کنید.

 

از تصورات جنسی خود نترسید مشکلات زناشویی قابل حل می باشد

 

جدا از مسئله مقرون به صرفه بودن و دسترسی سخت افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند، در خود تهران  نیز به دلیل دوری راه و مشکلاتی مثل مرخصی گرفتن ، مشاوره تلفنی گزینه بسیار مناسبی است و مزیت آخر مشاوره تلفنی زناشویی این است که گاهی افکار و تصوراتی که ما از مشکلات جنسی خود داریم و سال ها آن ها را پنهان می کنیم از نگاه مشاوره به راحتی حل می شود گاهی شما با چند تکنیک مشکلی که سال ها با او دست و پنجه نرم می کنید و خودتان را سرزنش می کنید به یکباره محو می شود پس مشاوره جنسی را جدی بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی دسترسی شما عزیزان در زمینه مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری با بخش پذیرش مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید.

 

مقالات مشابه

تگ‌های پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *