مشاوره تلفنی طلاق و بهترین راه حل در زمان جدایی

مشاوره تلفنی طلاق خانه مهر توانسته است به کمک متخصصین و مشاورین مجرب در زمینه ی مشاوره طلاق از بسیاری از جدایی های زوجین جلوگیری کند قصد ما از مشاوره تلفنی طلاق و یا به صورت کلی خدمات مشاوره تلفنی این است که اگر فردی به هر دلیلی دوست ندارد که به صورت حضوری از مشاوره بهرمند شود می تواند از طریق تلفن ، واتساپ و یا نرم افزارهای دیگر با مشاورین ما در ارتباط باشد.

در زمینه ی مشاوره طلاق هم مطالبی را برای شما قراد داده ایم که می توانید در صورت تمایل مطالب زیر را مطالعه بفرمایید :

 

مشاوره قبل از ازدواج و شکاکی در رابطه

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

مرکز مشاوره تلفنی طلاق چگونه به شما کمک می کند ؟

 

به صورت کلی افرادی که در زمینه ی طلاق و خیانت فعالیت می کنند دوره های تخصصی را در این زمینه گذرانده اند آن ها سعی دارند در وهله ی اول با ریشه یابی مشکل به صورت فردی تنش بین زوجین را کاهش دهند اگر تنش بین زوجین کاهش پیدا نکند و یا الگوهای فکری غلطی که دارند همچنان ادامه پیدا کند در پروسه ی درمانی هیچ اتفاق خوبی رقم نمی خورد.

 

چه مسائلی در زمینه ی طلاق و جدایی بررسی می شود ؟

 

 

پس نیاز است اول به صورت فردی در زمینه ی طلاق افراد ارزیابی شوند علت جدایی و طلاق چیست ؟ از چه زمانی الگوهای اشتباه در رابطه ی شما شکل گرفته است ؟ از چه زمانی وارد طلاق عاطفی شده اید ؟

این که به چه علتی شما به طلاق فکر می کنید برای مشاورین بسیار مهم است متاسفانه یکی از مهم ترین مسائلی که در زمینه ی طلاق مراجعین به مراکز مشاوره مراجعه می کنند خیانت زوجین است .

مرکز مشاوره تلفنی طلاق سعی بر این دارد که بتواند در زمینه ی علل یابی به شما راه حل را ارائه دهند به طور مثال در زمینه ی طلاق گاهی افراد در قبال فرزندانشان دچار عذاب وجدان می شوند در یک دو راهی عشق و نفرت گیر می کنند نمی دانند چطور می توانند به زندگی فعلیشان پایان دهند و یا رابطه ی جدیدی که شروع کرده اند را ادامه دهند.

 

آیا شروع یک رابطه ی جدید سرانجامی دارد ؟ آیا می توانم در رابطه ی جدید خوشبخت باشم ؟

 

قطعا خیانت یکی از انتخاب های پر از ضعف و غلط افراد است زیرا علاوه بر آن که تاثیرات بسیار منفی بر روی فرزند شما می گذارد جدا از آن به دلیل تنش هایی که بین شما و همسرتان ایجاد می شود

قطعا احساس عذاب وجدان و دلواپسی همراه شما خواهد بود اما مشاوره تلفنی طلاق علاوه بر آن که قصد دارد در زمینه ی جدایی زوجین کمک رسانی کند اگر طلاق هم صورت بگیرد در زمینه ی سوگ بعد از طلاق همراه زوجین است .

 

چه هیجاناتی در خیانت و جدایی تجربه می شود ؟

 

هیجاناتی که بعد از جدایی و حتی خیانت ، افراد تجربه می کنند به شرح زیر است :
انزوا ، ناامیدی ، عجز ، بیزاری از خود که هر کدام را به صورت جداگانه توضیح می دهیم.
در انزوا فرد احساس می کند که کسی به داد دلش نمی رسد و به علت اینکه نگاه و باور غلطی به طلاق داریم باعث می شود که اطرافیان و دوستانش نیز کنار بگذارد و رفت و آمدهای اجتماعی و عاطفی خودش را محدود کند انگار افراد از طریق انزوا خودشان و یا اطرافیانشان را تنبیه می کنند.

ناامیدی دومین مبحث است

 

 

که فرد دچارش می شود در ناامیدی احساس می کند که بعد از پایان زندگی و رابطه ی زناشویی اش نمی تواند شانس دوباره ای برای دوست و زندگی مجددی را داشته باشد او احساس فرسودگی می کند .

فرسودگی به این معنا که من جوانی ام را از دست داده ام و حال در نقطه ای از زندگی با شکست روبرو شده ام تمام این موارد باورهای غلطی است که اگر شما گرفتار آن شوید بی شک حتی بعد از طلاق هم زندگی خوبی را تجربه نخواهید کرد.

 

 

مشاوره تلفنی طلاق و بهترین راه حل در زمان جدایی
مشاوره تلفنی طلاق ، جدایی را آخرین راه حل میداند

 

 

احساس ناتوانی و عجز باید حل شود

 

این جمله را بارها از مراجعینی که به مشاوره تلفنی طلاق تماس می گیرند شنیده ایم احساس ناتوانی و عجز می کنم ، نمی دانم کدامین راه را باید انتخاب کنم ، در ماندن در این رابطه دچار تردید و دودلی هستم.

اما نمی توانم قدم هایم را برای جدایی نیز بردارم مخصوصا اگر خیانتی صورت گرفته باشد باعث می شود که فرد عزت نفس آسیب دیده ی خود را در رابطه یدک بکشد و بیزاری از خود به ضعف عزت نفس او دامن بزند.

ممکن است زوجین احساس بی ارزشی بکنند دقیقا هدف مشاوره ی تلفنی طلاق این است که در وهله ی اول بتواند به صورت فردی حال شما را خوب بکند و عزت نفس آسیب دیده ی شما را ترمیم بکند بعد از آن به حل تعارضات بین فردی شما می پردازد.

 

مشاوره تلفنی طلاق متخصصی است با مهارت های روانشناسی

 

گاهی زوجین به دلیل بازی های روانی که با یکدیگر دارند تنش های مختلفی را تجربه می کنند به طور مثال گاهی ممکن است فرد به دلیل طرحواره رها شدگی همیشه احساس کند آن کسی که دوستش دارد بالاخره یک روز رهایش می کند و او تنها و بی پناه می شود.

او عزیزان خودش را از دست می دهد . همین باورها باعث می شود که شما به دنبال چالش هایی در رابطه ی خود باشید و هر روز مسائل کوچک خود را آن قدر بزرگ ببینید که به مرور زمان تبدیل به یک سردی عاطفی بین شما و همسرتان بشود.

افراد وابسته نیز مثل افرادی که طرح واره رها شدگی دارند آن قدر به همسر خود در انجام کارهایشان وابسته اند آن قدر نیازمند حمایت و جلب توجه هستند که گاهی فرد مقابل را در رابطه خسته می کنند .

 

آیا با طرح واره محرومیت هیجانی آشنا هستید ؟

 

آدم هایی که احساس می کنند دوست داشتنشان هیچ گاه از سمت بقیه برآورده نمی شود کسی به آن ها اهمیت نمی دهد و آن ها را درک نمی کند آن ها لایق ارتباط با افراد بی عاطفه و خشن هستند این ها باورهای غلط یک فرد می تواند باشد آیا فکر می کنید اگر شما هم جز این دسته از افراد باشید می توانید خوشبختی را در رابطه ی خود جستجو کنید ؟

مرکز مشاوره تلفنی طلاق به شما کمک می کند که در وهله ی اول مشکلات فردی خود را حل کنید گاهی ما فقط در یک توهم دوست داشته نشدن و یا رابطه ی بد قرار داریم که می توان آن را به راحتی ترمیم کرد.

در صورت نیاز مشاوره تلفنی طلاق شما را به مشاور بالینی ارجاع می دهد تا بتوانید به صورت عمیق تر مسائل و مشکلات بین فردی خود را حل کنید قبل از طلاق وجدایی حتما از یک مرکز مشاوره تلفنی و یا حضوری کمک بگیرید . خوشبختی در درون شماست آن را در دیگران جستجو نکنید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *