مشاوره تلفنی پیش از ازدواج با بهترین مشاوره ازدواج

در زمینه ی مشاوره تلفنی قبل از ازدواج این نکته را بدانید که در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر تمام متخصصین به صورت تفکیک شده به شما خدمات مشاوره را ارائه می دهند.

این را در نظر بگیرید که متخصصین ما سعی بر آن دارند که بتوانند قبل از ازدواج شما بهترین انتخاب را داشته باشید زیرا ازدواج یکی از مهم ترین و اساسی ترین انتخاب های شما است که می توان گفت قسمت اعظمی از انتخاب های شما اگر آگاهی نداشته باشید توسط ناخودآگاه شما صورت می گیرد.

ما در این زمینه مطالب زیادی را برای اطلاعات بیشتر برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید :

 

مشاوره قبل از ازدواج با روابط پرخطر

 

چرا مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی مهم است

 

مشاوره قبل از ازدواج و مشاور ازدواج را جدی بگیرید

 

مشاوره ازدواج و مشاوره پیش از ازدواج چه فایده ای دارد

 

 

آیا تا به حال شنیده اید که افرادی انتخاب هایی را دارند که در لحظات و ماه های اول رابطه احساس می کردند که عاشق ترین فرد روی زمین هستند

اما به مرور زمان زندگی آن ها به سردی و طلاق عاطفی ختم شده است قبل از آن که مشکلات عمیق در رابطه ی شما باعث شود که انتخاب نادرستی را داشته باشید از مشاوره تلفنی ازدواج کمک بگیرید.

 

 

چرا مشاوره تلفنی پیش از ازدواج مهم است ؟

 

 

قطعا پیشنهاد ما به شما این است که از مشاوره حضوری برای مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید اما اگر به دلیل شرایط مسافت و یا هر دلیل شخصی دیگری دوست ندارید که به صورت حضوری از مشاوره ازدواج بهرمند شوید می توانید از متخصصین ما توسط مشاوره تلفنی پیش از ازدواج همسر خود و یا انتخاب خود را محک بزنید

قابل ذکر است که بدانید حتی اگر به صورت مشاوره تلفنی پیش از ازدواج هم با ما ارتباط بگیرید متخصصین ما تمام تلاششان را می کنند که بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد اگر نیاز به تست باشد از طریق تست های آنلاین با شما در ارتباط هستیم تا بتوانید تست های قبل از ازدواج را انجام دهید.

اگر نیاز باشد که شما از طریق متخصص دیگری روانپزشک ، مشاوره بالینی پروسه ی درمانی خود را ادامه دهید قطعا متخصصین ما شما را راهنمایی می کنند پس این اطمینان را به شما می دهیم که اگر مرکز مشاوره تلفنی پیش از ازدواج خانه ی مهر را انتخاب کرده اید مطمئن باشید که متخصصین ما تمام تلاششان را می کنند که ابعاد مختلف رابطه ی شما را در نظر بگیرند.

در زمینه ی شناخت اختلالات روانی می توانید مقالات زیر را بشناسید تا با افرادی که اختلال شخصیت دارند ازدواج نکنید

اختلال شخصیت اسکیزوتایپال و ازدواج های پر خطر را جدی بگیرید

 

اختلال شخصیت مرزی و ازدواج های محکوم به شکست

 

اختلال شخصیت خودشیفته شما را زمین میزند

 

اختلال شخصیت وابسته و راه حل های درمان شخصیت وابسته

 

 

مشاوره تلفنی پیش از ازدواج با بهترین مشاوره ازدواج
مشاوره تلفنی پیش از ازدواج با بهترین مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج تلفنی

 

مشکلات را باید قبل از شروع زندگی حل کرد

 

 

حال سوال اساسی این است چرا مشاوره تلفنی پیش از ازدواج و یا مشاوره حضوری برای ازدواج را انتخاب می کنیم ؟ یکی از اساسی ترین مشکلات این است که افراد خیلی سخت می پذیرند که اصولا به دنبال همسری هستند که دقیقا شبیه مراقبین دوران کودکیشان است.

در سطح هشیار آن ها به دنبال فردی می گردند که ویژگی های مثبتی دارد کسی که علاوه بر یک سری ویژگی هایی که برای هر کسی می تواند جذاب باشد مهربان ، دوست داشتنی ، زیبا ، باهوش و خلاق هم باشد.

به طور مثال اگر فردی کودکی ناشادی را داشته باشد احتمالا به صورت عمدی دنبال کسی می گردد که اساسا با مراقبین دوران کودکیش متفاوت باشد.

آن ها می گویند من هرگز با کسی که الکل استفاده می کند ازدواج نخواهم کرد ، امکان ندارد من فردی را انتخاب کنم که به اندازه ی مادرم مستبد و پرخاشگر باشد اما متاسفانه علی رغم خواسته ی هشیارشان جذب فردی می شوند که ویژگی های مثبت و منفی مراقبشان را داشته باشد.

عموما ویژگی منفی در این تصمیم گیری تاثیرگذارتر است و به صورت ناخودآگاه شما احساس امنیت را درون کسی می یابید که شبیه گذشته ی شما باشد.

 

مشاوره پیش از ازدواج در حل مشکلات فردی و بین فردی مهم است

مبحث انتخاب بر مبنای ناخودآگاه را برای شما عنوان کردیم تا بدانید انتخاب همسر یکی از سخت ترین مسائلی است که شما باید به صورت آگاهانه و هوشمندانه با آن برخورد کنید.

یک مشاوره تلفنی پیش از ازدواج می تواند به شما در مسیر درست کمک کند شما در مرکز مشاوره تلفنی پیش از ازدواج خانه ی مهر به صورت فردی پروسه ی مشاوره را می گذرانید و چالش ها و تحریف های شناختی خود را حل می کنید.

این باعث می شود که انتخاب منطقی تری را داشته باشید بعد از آن به روابط بین فردی شما پرداخته می شود اما اولین قدم این است که ارزیابی دقیقی در مورد ویژگی ها و خواسته ها و نیازهای شما صورت بگیرد .

 

 

اولین قدم این است که شما به یک خودشناسی عمیق دست پیدا کنید

 

 

و لایه های پنهان وجود خود را که تا به امروز در حال انکار کردن آن بوده اید را بشناسید تا بتوانید منطقی تر تصمیم بگیرید بعد از آن به مهارت های ارتباطی از طریق کتاب های آموزشی، کارگاه های آموزشی و مشاوره های گروه درمانی و زوج درمانی در خدمت شما عزیزان هستیم.

پس این نوید را به شما می دهیم که اگر امکان این را ندارید که به صورت حضوری به مرکز مشاوره خانه ی مهر بروید حتما می توانید از مشاوره تلفنی پیش از ازدواج ما کمک بگیرید .

 

 

چقدر از نظر احساسی و از نظر سطح فکری شبیه همسرتان هستید؟

 

 

رنگ مورد علاقه ، غذای مورد علاقه را فراموش کنید زندگی جدی تر از آن است که مبنای شروع را فقط عشق بگذارید . عشق قسمتی از زندگی است اما اگر فقط بر مبنای عشق و دوست داشتن زندگی خود را شروع کنید قطعا به مرور زمان با مشکلات و چالش های زیادی روبرو می شوید.

جدا از بررسی مسائل روانشناختی مهم است که شما با آموزش های دقیقی وارد یک رابطه شوید چرا عادت به آن کرده ایم که همیشه مشکلی را درمان کنیم چرا به فکر پیشگیری نیستید اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که پیشگیری برایتان الویت دارد حتما مشاوره تلفنی پیش از ازدواج و یا کارگاه های آموزشی زوج درمانی را از دست ندهید

 

شما می توانید قبل از شروع یک زندگی بسیاری از تکنیک ها در حل مسائل ، شناخت خود و همسر ، نیازهای زنان و مردان و نیازهای زناشویی در رابطه ی جنسی را آموزش ببینید تا بتوانید رابطه ی شادتری را تجربه کنید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *