مشاوره تلفنی کودک در تهران شبانه روزی است ؟

آیا مشاوره تلفنی کودک در تهران شبانه روزی است ؟ مشاوره تلفنی کودک چقدر سودمند است ؟
قصد داریم در این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم ما در خانه ی مهر به مناسبت های مختلف بسیاری از روزها مشاوره تلفنی کودک را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستان ها مبنا را بر این می گذارند که بتوانند در تمام زمینه های مشاوره مثل مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره پیش از ازدواج ….. به شما عزیزان خدماتی را ارائه دهند .

 

مشاوره تلفنی کودک در تهران

 

به طور مثال در زمینه ی مشاوره تلفنی کودک در تهران یعنی در مرکز مشاوره خانه ی مهر ما در زمینه های :

راهکارهای کنترل رفتار کودکان بیش فعال ، دروغگویی کودک ، لجبازی در کودکان ، اهمال کاری در نوجوانان ، سوالات جنسی در زمینه ی کودک و نوجوان

درمان پرخاشگری کودک

درمان اختلات رشدی در کودکان

شناخت انواع ترس در کودکان

درمان در زمینه ی ترس و اضطراب

شناخت بیش فعالی و اختلالات یادگیری ……..

به شما عزیزان مشاوره می دهیم .

 

یکی از سوالات رایج در زمینه مشاوره تلفنی کودک در تهران این است :

 

 

آیا ما می توانیم از شهرهای دیگر با مشاورین در تهران ارتباط برقرار کنیم ؟

این نوید را به شما می دهیم که از طریق تلفن های گویا و تلفن های ثابت در هر ساعت از شبانه روز می توانید از متخصصین ما در تمام زمینه ها مشاوره تلفنی کودک دریافت کنید

و در این زمینه میزان هزینه ایی که شما پرداخت می کنید با افرادی که در تهران حضور دارند برابر است .

خوشبختانه ما در کلینیک خانه ی مهر توانسته ایم متخصصینی که به صورت حضوری مشاوره می دهند را در زمینه ی تلفنی نیز فعال کنیم.

 

 

اما چرا گاهی مشاوره تلفنی را به جای مشاوره حضوری انتخاب می کنیم ؟

 

 

یکی از مسائل مهم دغدغه و مشغله های کاری افراد است که به دلیل مسافت و صرف هزینه ی زیاد و اتلاف وقت و انرژی ترجیح می دهند که از متخصصین به صورت تلفنی بهرمند شوند ما این نوید را به شما می دهیم که تمام افرادی که به صورت تلفنی در خانه ی مهر با شما در ارتباط هستند در هر زمینه ای به صورت تخصصی دوره دیده اند و می توانند به صورت تفکیک شده شما را راهنمایی کنند.

 

 

 

مشاوره تلفنی کودک در تهران شبانه روزی است ؟
مشاوره تلفنی کودک در تهران توسط مشاورین مجرب کودک به شما مشاوره می دهند

 

 

مشاوره تلفنی کودک در تهران ابهامات ذهنی شما را برطرف می کند

 

 

بی شک برای هر خانواده ای مهم است که بتوانند ثمره ی زندگیشان یعنی کودکانشان را در آینده ای شاد و موفق تصور کنند . داشتن آینده ای سالم و موفق نیازمند آن است که کودکان شما در کودکی با نحوه ی درستی تشویق ، تنبیه و آموزش کافی دیده باشند .

 

 

گاهی بعضی از والدین به دنبال آن هستند که ابهامات ذهنیشان حل شود که آیا کودکشان دچار اختلالات رفتاری است ؟ آیا نیاز است که پیش یک روانپزشک بروند ؟ آیا کودکشان نیاز به دارو درمانی و یا روش های درمانی جانبی مثل T D C نوروفیدبک دارند ؟

و یا حتی ممکن است اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشند شما می توانید با یک مشاوره تلفنی رایگان و یا مشاوره تلفنی کودک در تهران به تمامی سوالات خود و ابهاماتی که در ذهن دارید پایان دهید. شما می توانید از همکاران و قسمت پذیرش خانه ی مهر جویای خدمات اصلی و جانبی در مرکز ما شوید .در زمینه ی درمان های جانبی که هیچ عوارضی هم ندارند می توانید مقالات زیر را مطالعه بفرمایید :

 

فواید و عوارض دستگاه تی دی سی اس چیست ؟

 

کلینیک نوروفیدبک و بیوفیدبک و درمان افسردگی و استرس

 

 

مشاوره تلفنی کودک در تهران چه مزایایی دارد ؟

یکی از مزایای مهم در زمینه ی مشاوره تلفنی این است که شما نیاز نیست مسافت زیادی را طی کنید و یا افرادی که در شهرستان هستند نیز می توانند از امکانات و متخصصین خوب در هر زمینه ای مشاوره بگیرند.

دومین مزایایی که در زمینه ی مشاوره تلفنی کودک تهران وجود دارد این است که شما می توانید با چندین مشاوره و روانشناس در ارتباط باشید و از آن ها مشورت بگیرید و اگر نیاز باشد می توانید از روانپزشک و یا روش های جانبی درمانی استفاده کنید.

به طور مثال امروزه برای کودکان بیش فعال از دستگاه نوروفیدبک و بایو فیدبک بسیار استفاده می شود زمانی که تشخیص درست در زمینه ی بیش فعالی داده شود شما می توانید به جای استفاده از دارودرمانی برای کودک خود از نوروفیدبک و یا باید فیدبک استفاده کنید که هیچ عوارضی برای کودک شما ندارد بلکه رفتارهای او را کنترل می کند تا مشاور کودک بتواند بهتر پروسه ی درمانی را طی کند .

 

 

گاهی باید سریع از مشاورین کمک بگیرید

 

 

از مزایای بعدی مشاوره تلفنی کودک این است که شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و یا زمانی که دچار مشکل حاد سوگ و PTSD شوید با مشاورین در ارتباط باشید تا شما را همراهی کنند.

در زمینه ی مشاوره تلفنی علاوه بر مشاوره کودک که در تمام زمینه ها به صورت مشاوره بالینی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج نیز به شما عزیزان خدماتمان را ارائه می دهیم .

زمانی که شما با مشاوره تلفنی خانه ی مهر تماس می گیرید از طریق اپراتور ارزیابی می شوید و به مشاوره متخصص در زمینه ی مورد نظر وصل می شوید و می توانید با او در زمینه ی مشکلات رفتاری کودک و یا اختلافات و مشکلاتی که خودتان دارید درارتباط باشید و سوال کنید .

 

 

گاهیی باید از مشاوره حضوری کمک بگیرید

 

 

اما نکته ی مهم در زمینه ی مشاوره غیر حضوری این است که گاهی بر مبنای صلاحدید و ارزیابی مشاورین به شما پیشنهاد می دهند که به صورت حضوری حتما از یک مشاور نزدیک خود کمک بخواهید و اجازه ندهید که مشکلات شما عمیق تر شوند.

گاهی نیاز است شما از طریق تست و یا کارگاه های آموزشی مشکلات خود را حل کنید . به طور مثال می توانید در زمینه ی مشاوره ازدواج و یا مشاوره پیش از ازدواج اطلاعاتی را دریافت کنید اما پکیج ازدواج شامل تست ، مشاوره بالینی و کارگاه های آموزشی است که بهتر است به صورت حضوری به مرکز مشاوره مراجعه کنید .

 

خوشحالیم که توانسته ایم علاوه بر مشاوره حضوری به صورت مشاوره تلفنی نیز همراه و همگام شما عزیزان باشیم.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *