مشاوره تلفنی کودک و نوجوان

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان یکی دیگر از دپارتمان های مهم و تخصصی مشاوره تلفنی خانه مهر است در مشاوره نوجوان و کودک باز هم به شکل تفکیک شده مشاوره کودک جدا و مشاوره نوجوان نیز جدا پاسخ گوی شما هستند

چرا مشاوره تلفنی خانه مهر را در زمینه کودک و نوجوان انتخاب کنیم ؟

 

زیرا در وهله اول از لحاظ هزینه در نظر گرفته ایم که شما بتوانید با کمترین هزینه ، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید. با توجه با صلاح دید مدیر کلینیک خانه مهر با توجه به نیاز ایجاد شده در زمینه مشاوره و شرایط اقتصادی حداقل هزینه را در نظر گرفته ایم تا هموطنان عزیز در سرتاسر ایران بتوانند از خدمات مشاوره ی حرفه ای بهره مند شوند.و دومین مورد این است که خانه مهر تفکیک شده و کاملا تخصصی فعالیت می کند.

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر
مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر

 

 

با توجه به شرایط فعلی کشور و رفت و آمدهای سخت تر خانه مهر تصمیم گرفته است با زیرساخت های آنلاین در زمینه هایی که تخصصی فعالیت میکند به شکل مشاوره تلفنی هم فعالیت کند.

ابعادی که خانه مهر از طریق مشاوره تلفنی فعالیت میکند به شرح زیر است:

مشاوره خانواده ( مشاوره خیانت ، مشاوره سکستراپی ، مشاوره طلاق )

مشاوره ازدواج و زوج درمانی

مشاوره بالینی و روانپزشکی

مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره اعتیاد و سالمندان

مشاوره بیماری های خاص

مشاوره تحصیلی و شغلی

 

هزینه مشاوره تلفنی کودک و نوجوان در خانه مهر

 

به همین منظور هزینه مشاوره تلفنی کودک و نوجوان خانه مهر نصف هزینه مشاوره حضوری می باشد شما می توانید با همان متخصصی که به شکل حضوری میتوانید در ارتباط باشید به شکل تلفنی با او صحبت کنید. تعرفه تعریف شده مرکز مشاوره خانه مهر در زمینه مشاوره تلفنی حتی از مرکز بهزیستی نیز پایین تر است پس شما می توانید با خیال راحت در زمینه مشکل خود با متخصص مورد نظر گفتگو کنید.

 

مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص
مشاوره و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

 

 

مشاوره کودک و نوجوان در ابعاد مختلف:

 

تشخیص اختلالات شخصیت کودکان

مشکلات فردی کودکان

مشکلات عصبی و پرخاشگری کودکان

رابطه والد – فرزندی

فرزند پروری و آموزش رفتارهای مناسب و نامناسب با سن کودک

مهارت آموزی و درمان انواع مشکلات

و سوالاتی در زمینه تشخیص مشکلاتی که به آن آگاه نیستید.

 

این را نظر بگیرید هر چقدر در سن پایین تر بتوانید مشکلات فرزندانمان را حل کنیم بی شک در آینده فرزندان شادتر و سالم تری داریم

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجواان برای والدین عزیز در مرکز مشاوره خانه مهر
مشاوره کودک و نوجواان برای والدین عزیز در مرکز مشاوره خانه مهر

 

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان در سرتاسر ایران

 

پس اگر در مسئله ای آگاهی کمی دارید یا نسبت به رفتارهایی در فرزندتان دچار تردید شده اید مثل اینکه واکنش های عجیب فرزند شما به صداهای بلند ، شب ادراری، پرخاشگری و لجبازی، افسردگی و وسواس کودکان، دلبستگی نا ایمن در کودکان، حساسیت بیش از حد ، فرزندان پشت سرهم این ها می تواند چالش هایی را در زندگی شما و در ذهن کودک شما ایجاد کند

و اگر نسبت به واکنش درست آگاه نباشید بی شک در زمینه تربیت و شکل گیری هویت فرزند شما تاثیر گذار است تغییر و شکل دهی الگوهای رفتاری درست در سنین پایین راحت تر و کم هزینه تر است از کودکی حال شما کودکان را در بزرگ سالی بسازیم از یک مشاوره کودک و نوجوان کمک بگیرید تا چالش های ذهنی شما حل شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی دسترسی شما عزیزان در زمینه مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری با بخش پذیرش مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید.

 

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *