مشاور جنسی چه کمکی به مشکلات زناشویی میکند

 

رابطه جنسی یک عمل یا یک فعالیت نیست می توان گفت رابطه جنسی یک تفکر است به همین دلیل نیاز است که پیچیدگی های آن را با مشاور جنسی بدانید

 

مشاوره زناشویی یا سکستراپیست به شما کمک می کند تا در زمینه ی شناسایی مشکلات جنسی ، بهبود رابطه ی جنسی ، تغییر تفکرات اشتباه در مورد رابطه ی جنسی بتوانید قدم های محکمی بردارید . در وهله ی اول به این سوال پاسخ می دهیم که:

مشاور جنسی در چه مواقعی بکار می رود ؟

 

ما در مرکز مشاوره خانه مهر هم در مشاوره قبل از ازدواج و هم مشاوره خیانت و طلاق و هم در آسیب شناسی مشاوره ی روابط جنسی و سکستراپی در خدمت شما عزیزان می باشیم

در مشاوره ی قبل از ازدواج به این دلیل است که شما باید نسبت به مسائل و ابعاد مختلف رابطه ی جنسی آشنا شوید شما می توانید قبل از آنکه ارتباط خود را به سمت سردی بکشانید آگاهی های لازم در این زمینه را دریافت کنید .

در مشاوره ی خیانت و طلاق هم طبق پژوهش ها و چندین سابقه ی فعالیت در این زمینه متوجه شدیم که بسیاری از مشکلات زوجین در زمینه ی سردی عاطفی و مشکلات جنسی است که متاسفانه به دلیل تابو بودن و میل اینکه دوست ندارند در موردش صحبت کنند به سمت طلاق های عاطفی و مشکلات دیگر سوق پیدا می کند .

 

مشکلات جنسی و روابط زناشویی
مشکلات جنسی و روابط زناشویی قبل درمان است

 

 

میل جنسی با عشق و هورمون های جنسی هدایت میشود؟

 

به طور کلی در سنین جوانی محرک هایی مثل هورمون های شهوت ، عطش و اشتیاق افراد را به سمت تجربه کردن چیزهای جدید و احساس نیاز به اثبات خویشتن باعث تحریک و هدایت میل جنسی در آن ها می شود

اکثر ما بسیار لذت طلب هستیم و به دنبال داشتن یک رابطه ی جنسی مناسب و عاشقانه با طرف مقابل هستیم اما کم کم که سن افراد بالاتر می رود به آن ها می گویند که اشتیاق و میل جنسی نه با هورمون بلکه با عشق هدایت می شود تصمیم می گیریم که این احساس را در خودمان ایجاد کنیم .

روزی می رسد که در دام عشق گرفتار می شویم و نسبت به همسرمان یک وجه آرمانی پیدا می کنیم که معمولا نسبت به او احساس شهوت هم می کنیم.

 

رابطه جنسی همیشه مهیج است؟

 

در شروع رابطه ی جنسی مهیج و لذت بخش است اما کم کم بعد از گذشت مدتی با کم شدن رابطه ی جنسی زن و شوهرها روز به روز بیشتر احساس بی کفایتی می کنند اضطراب ، فکرها و تخیلات غلط و درست ، در شما ماندگار می شود و رابطه ی جنسی را پیچیده تر ، وقتگیرتر و نگران کننده تر می شود دردسر و بگو مگو در مورد شروع رابطه ی جنسی بر هیجان و فواید آن سایه می افکند

اما اگر زن و مرد با هم کنار بیایند راه های مطمعن دیگری برای لذت بردن در کنار یکدیگر را پیدا کنند می توانند به رابطه ی خود بسیار کمک کنند.

 

درمان مشکلات جنسی و زناشویی
درمان مشکلات جنسی و زناشویی باید توسط یک متخصص صورت بگیرد

 

 

رابطه جنسی خوب نیازمند مراقبت و آگاهی است

 

یکی از مسائل مهم این است که بارها توسط مشاوره ی ازدواج و مشاور سکس تراپ گفته می شود که در مورد رابطه ی جنسی لحظه ی شروع را در اتاق خواب خود نگذارید شما در روزمرگی خود هیجانات و کشش های جنسی یکدیگر را هم تحریک می کنید

یعنی در کنار یکدیگر قدم بزنید ، آشپزی کنید ، تلویزیون تماشا کنید ، چرت بزنید ، از بچه هایتان عکس بگیرید ، کنار یکدیگر بخندید ، همدیگر را در آغوش بکشید و لمس کنید گاهی نیاز است که موی همسر خود را ببافید ، گاهی نیاز است که با تمام وجود و عشق همسر خود را ماساژ دهید ، نیاز است وقتی همسر شما از سر کار بر می گردد کمی به او فرصت دهید تا شرایط بیرونی را رها کند و به شما و خانه بازگردد

زمان و خاطره ی مشترک با یکدیگر بسازید شما باید خیالتان راحت بشود که اگر رابطه ی جنسی کم تر از قبل هم بشود اما از بعد عاطفی و احساس شما کم نمی کند بنابراین زوج هایی که مدت طولانی با هم زندگی می کنند و یکدیگر را دوست دارند ممکن است رابطه ی جنسی کمتری داشته باشند اما در عوض کارهایی را انجام می دهند که بیشتر باعث لذتشان شود.

 

نگاه زوجین به رابطه جنسی یعنی لذت بردن از رابطه

 

نگاه زن و مرد در رابطه ی جنسی بسیار مهم است وظیفه ی یک مشاور جنسی خوب این است که به زوجین کمک کند که در زمینه ی علل یابی ، آگاهی در مسائل جنسی موفق شوند به همین منظور برای داشتن یک رابطه ی جنسی به دنبال این باشید که تصاویر ذهنی غلط خود را کنار بگذارید آن ها را تغییر دهید با واقعیت کنونی سازگار شوید.

بدنی با کمی چین و چروک ، همسری که دیگر جوان نیست ، محدودیت در زمان و مکان ، آسیب های عاطفی ، چالش های شغلی و اجتماعی از شهوت و میزان میل جنسی کم می کند.

 

رابطه جنسی و مشکلات جنسی در زوجین
رابطه جنسی سالم و مشکلات جنسی در زوجین را میشناسید؟

 

تغییر تفکر را بلد هستید؟

 

شما باید نظرتان را در مورد عملکرد درست ، اختلال عملکرد در میل و برانگیختگی رابطه ی جنسی تغییر بدهید می توان گفت شما باید تفکرتان را راجع به رابطه ی جنسی عوض کنید .

با توجه به تجارت متخصصین و مشاورین سکس تراپیست ما یکی از موارد بسیار مهم در زمینه ی مشاوره ی جنسی این است که زوجین نگاهشان به رابطه ی جنسی این است که طبیعی باشد ، مخفیانه باشد ، شاعرانه و عاشقانه باشد ، جوانانه باشد ، کامل باشد ، مناسب و در شان یک زن باشد و تمام سعیشان را می کنند که با شکست مواجه نشوند و همین تفکرات باعث می شود که آن ها احساس ترس ، خشم ، بدبینی و ناتوانی بکنند .

 

سدهای رابطه جنسی را میشناسید؟

 

پس این تفکرات سدها و دیوارهایی به نام رابطه ی جنسی ، زن ، پورنوگرافی ، یائسگی ، اقتصاد ، سینه های کوچک ، استرس باعث می شود که رابطه ی آن ها به سمت سردی و قطع ارتباط جنسی برود .

متاسفانه رابطه ی جنسی برای زوجین یک رابطه ی طبیعی و خودانگیخته است آن ها هیچ تلاشی برای یک رابطه ی جنسی درست انجام نمی دهند آن ها در زمینه ی آگاهی و آموزش های بهتر شدن رابطه ی جنسی قدمی برنمی دارند

اما متاسفانه با باورهای غلط گذشته ی خود همچنان روابط خود را به سمت طلاق و خیانت نیز می کشانند زمانی که از هوش جنسی صحبت می کنیم و قرار است توی کارگاه ها و همایش ها به آن بپردازیم منظورمان اطلاعات کافی ، مهارت های عاطفی و آگاهی جسمانی است .

 

مشاوره سکستراپ
مشاوره سکستراپ شما را با هوش جنسی و مشکلات جنسی آشنا میکند

 

 

هوش جنسی را میشناسید؟

 

هوش جنسی به زوجین کمک می کند تا برای ابراز و بیان خود واقعی شان از رابطه ی جنسی شان استفاده کنند وقتی ما از نظر جنسی راضی باشیم معمولا به هوش جنسی مان توجه نمی کنیم بلکه سعی می کنیم صرفا موارد مشکل دار را اصلاح کنیم نعوذ ، انزال ، بدن پیر این مسائل اصلاح هم بشوند

رابطه ی جنسی را لذت بخش تر نمی کنند زیرا تفکرات شما بسیار مهم است هوش جنسی قابلیت جنس رابطه ی جنسی از لحاظ فکری را افزایش می دهد صرف نظر از اینکه در حین رابطه چه اتفاقی می افتد پس مشاورین جنسی و سک تراپ به شما کمک می کنند که در این زمینه پیشقدم باشید.

 

مرکز مشاوره ی خانه مهر هم در این زمینه توانسته است از طریق مشاوره ی تلفنی ، مشاوره ی حضوری ، برگزاری کارگاه ها و همایش ها در خدمت شما عزیزان باشد . جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با پذیرش مرکز تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید تا در زمینه مشکل خود با متخخص در همان زمینه در ارتباط باشید

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *