مشاوره قبل از ازدواج از صمیمیت زیبایی شناختی میگوید

خوشحالیم که باز هم توانسته ایم از طریق مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره زوج درمانی در صمیمیت زیبایی شناختی به شما عزیزان خدمت روانشناختی دیگری بکنیم همان طور که می دانید مرکز مشاور خانه مهر از طریق تست های مشاوره قبل از ازدواج رایگان و جلسات مشاوره و کارگاه ها به شما عزیزان در زمینه حل مشکلات و تعارضات بین فردی کمک می کند تا رابطه عاطفی بهتری را تجربه کنید

 

از مشاوره قبل از ازدواج تا صمیمیت جنسی

 

به همین منظور طرح مشاوره قبل از ازدواج در خانه مهر در زمینه حل مشکلات فردی و بین فردی یکی از بهترین گزینه هاست برای آن که بتوانیم تعارضات بین فردی خود را حل کنیم در مقالات مشاور قبل از ازدواج سعی کرده  ایم که در مورد صمیمیت عقلانی ، روانشناختی و  عاطفی با شما اطلاعاتی را در میان گذاشتیم . قصد داریم در این مقاله در مورد صمیمیت جنسی با شما گفتگو کنیم .

 

شما عزیزان در زمینه بررسی مشکلات قبل از ازدواج مشاوره قبل از ازدواج می توانید به تیم متخصص و مجرب خانه مهر اعتماد کنید ما قصد داریم در پکیج های آموزشی ، پیشگیری و درمان خود در زمینه مشاوره قبل از ازدواج و زوج درمانی به شما عزیزان کمک کنیم تا بتوانید تعارضات بین فردی خود را حل کنید و رابطه امن تر و عاطفی تری را تجربه کنید .

 

صمیمیت زیبایی شناختی
مشاوره ازدواج و صمیمیت زیبایی شناختی بهترین انتخاب برای حل مشکلات زوجین است

 

 

مشاوره قبل از ازدواج از صمیمیت زیبایی شناختی میگوید

 

در این مقاله قصد داریم در مورد صمیمیت زیبایی شناختی با شما عزیزان گفتگو کنیم . صمیمیت زیبایی شناختی یکی دیگر از صمیمیت های 9 گانه است که سعی کردیم در مقالات اخیر خانه مهر به شکل تفکیک شده هر یک را برای شما توضیح دهیم .

همان طور که می دانید صمیمیت معنوی، جسمی ، صمیمیت جنسی ، عقلانی و روانشناختی و صمیمیت عاطفی از مواردی بود که در مقالات قبلی در مورد آن صحبت کردیم اما صمیمیت زیبایی شناختی به چه معناست ؟

صمیمیت زیبایی شناختی یعنی نیاز و تمایل به درمیان گذاشتن احساسات ، افکار ، ادراک ، باورها و تجربه هایی که فرد آن ها را به دلیل زیباییشان دوست دارد و از نظر شخصی احساساتی عمیق و شگفت انگیز به دنبال دارد .

 

میدانید تجارب شما با همسرتان فرق میکند؟

 

اما نکته مهم این است که ماهیت تجربه های عمیق و الهام آور ممکن است خیلی ساده باشد ممکن است از یک دانه برف تا پیچیدگی جهان هستی . پس ماهیت تجارب با هم متفاوت است و فرصت مناسبی است برای ایجاد صمیمیت زیبایی شناختی .

چیزهایی مثل موسیقی ، شعر ، ادبیات ، نقاشی ، مجسمه سازی ، معماری یا به طور کلی می توان گفت فعالیت های هنری را می توان به عنوان موضوعات صمیمیت زیبایی شناختی در نظر گرفت .

در صمیمیت زیبایی شناختی تجربه فقط به خاطر خودش زیباست تجربه زیبایی شناختی ، تجربه ای ناب و خالص است که از آن نمی توانیم به عنوان مقدمه برای دیگر تجربه های صمیمی استفاده کنیم و یا همچنین نمی توان از این گونه تجربه ها همراه با سایر صمیمیت ها لذت برد .

 

صمیمیت زیبایی شناختی
مشاوره قبل از ازدواج در زمینه صمیمیت زیبایی شناختی به شما کمک میکند رابطه عاطفی را تجربه کنید

 

 

صمیمیت زیبایی شناختی در رابطه شما وجود دارد؟

 

نکته مهم این است که صمیمیت زیبایی شناختی در رابطه شما به چه معناست ؟ اشکال آن به چه شکل است ؟ آیا تا به حال به آن فکر کرده اید ، آیا می توانید تشخیص دهید که این دیدگاه عمیق و نیاز و تمایل شما در هریک از زمینه هایی که نام بردیم هست ؟

آیا می توانید به راحتی در مورد فعالیت هنری که انجام می دهید یا به آن علاقه دارید با همسرتان گفتگو کنید ؟

می توانید افکار و احساسات خودتان را در مورد فعالیت های هنری با طرف مقابل به اشتراک بگذارید ؟ چقدر در مورد فعالیت هایی که برای شما ارزشمند است با همسر خود گفتگو می کنید ؟

 

حرف های مشترک زوجین زیاد میشود

 

صمیمیت زیبایی شناختی از آن مواردی است که باعث می شود حرف های مشترک بین شما روز به روز بیشتر شود و جان دوباره ای بگیرد اما مسئله مهم این است اگرمن صمیمیت زیبایی شناختی یا هر صمیمیت دیگری ندارم آیا رابطه ام دچار مشکل می شود و دیگر قابل ترمیم نیست ؟

پاسخ منفی است اتفاقا قصد ما  در مقالات این است که اگر شما هم در هر کدام از این ضلع های صمیمیت دچار مشکل هستید لطفا از طریق بررسی و به چالش کشیدن خودتان و مهارت آموزی در این زمینه رابطه خود را ترمیم کنید .

 

صمیمیت زیبایی شناختی
مشاوره قبل از ازدواج از صمیمیت زیبایی شناختی بین زوجین می گوید

 

 

مهارت آموزی در صمیمیت اولین گام مهم است

 

مشاوره قبل از ازدواج یا زوج درمانی به شما کمک می کنند که بتوانید در زمینه افزایش صمیمیت قدم های محکمی را بردارید در وهله اول  از شما تست هایی گرفته می شود که ببینند مهم ترین صمیمیت های شکل گرفته در ذهن شما چیست گاهی ممکن است صمیمیت روانشناختی برای یک نفر از صمیمیت زیبایی شناختی مهم تر باشد یا صمیمیت معنوی برای بعضی از آدم ها بسیار مهم است پس یک پذیرش تفاوت های فردی است و دوم ، آموزش در زمینه مهارت آموزی است .

 

مشاوره قبل از ازدواج و کارگاه های روانشناسی

 

برای آنکه بتوانید در این زمینه موفق تر عمل کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از طریق کارگاه های آموزشی ، جلسات مشاوره فردی در این زمینه رابطه خود را ترمیم کنید برای آنکه بدانیم چقدر از نیازهای صمیمیت خودمان و همسرمان ارضاء شده است باید 4 عامل مرتبط را ارزیابی کنیم .

صمیمیت یک فرآیند پویا و تعاملی است که پایه آن احترام و اعتماد است اگر احترام و اعتماد در رابطه شما وجود نداشته باشد قاعدتا صمیمیتی هم شکل نمی گیرد بنابراین همسران برای درمیان گذاشتن عمیق ترین احساسات و افکار خود برای طرف مقابل باید احساس ایمنی کنند ، باید بدانند بدون اینکه بدن قضاوت ارزیابی و مسخره شدن می توانند هیجانات خودشان را ابراز کنند .

 

صمیمیت زیبایی شناختی
مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره جنسی در زمینه درمان و تشخیص مشکلات زناشویی بهترین انتخاب است

 

4 عامل زیر در جلسات مشاور قبل از ازدواج و زوج درمانی بررسی می شود :

 

1 – شدت کلی نیاز به صمیمیت در زن و مرد به چه شکل است

2 – شدت هر یک از مولفه های صمیمیت در زن و مرد به چه شکل است

3 – رضایت زن و مرد در ارتباط با صراحت ، پذیرندگی ، پاسخ دهی ، ناتوانی و توانایی برای ارضای این مولفه ها به چه شکل است  آیا توانسته اند در این زمینه مهارت های کافی را کسب کنند ؟

4 – رضایت زن و مرد در ارتباط با ناتوانی و توانایی همسر برای تجربه پذیری ، خودافشایی  به چه شکل است ؟ آیا خودافشایی به طور کلی در رابطه آن ها دیده می شود ؟

 

خودافشایی در رابطه شما وجود دارد؟

 

در زمینه خودافشایی همسران باید اطمینان داشته باشند که طرف مقابل آنچه را که افشاء کرده است خوب می فهمد و همچنین باید خیالشان راحت باشه از اینکه طرف مقابل نیز همین مقدار برای او خودافشایی می کند در چنین فضایی صمیمیت شروع به بالیدن می کند

این نوع پذیرندگی و تقابل سالم یک ساختاری را تشکیل می دهد تا روابط شما به سطح عمیق تری از عشق و اعتماد سوق پیدا کند اما نگران نباشید

به طور کلی در زمینه صمیمیت ها ما هم از طریق کارگاه ها و همایش ها و جلسات مشاوره به شما کمک می کنیم که اطلاعات بیشتری کسب کنید و رابطه خود را ترمیم کنید باز هم شعار ما یعنی مشاورین قبل از ازدواج  ما این است که رابطه خود را دور نیندازید بلکه ترمیم کنید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *