چگونه فرزندم را آماده بزرگسالی کنم ؟

مرکز مشاوره خانه مهر برگزار می کند

 

نام کارگاه روانشناسی : چگونه فرزندم را آماده بزرگسالی کنم

مدرس : رعنا قاسمی

 

خوش حالیم که بار دیگر با کارگاه های کاربردی در زمینه شناخت الگوهای اشتباه تربیتی کودک نوجوان  و کارگاه های تخصصی ارتباط  مشاوره کودک و والدین توانسته ایم به کمک مشاوره کودک توانمد خانه مهر در خدمت شما والدین عزیز باشیم.

 

آشنایی با نقش والدین در تربیت فرزندانی آگاه، شاد، مستقل و مسئولیت پذیر

 

 

در دنیای امروز، اهمیت نقش فرزند پروری در رشد روان شناختی کودکان و تبدیل شدن آنها به بزرگسالی سالم و رشد یافته، غیر قابل انکار است.

والدین، چه فرزند داشته باشند، چه نداشته باشند و فقط در اندیشه آینده ای باشند که مادر یا پدر خواهند شد، نیازمند کسب دانش و آگاهی برای تربیت فرزندان سالم و شیوه های موفقیت آمیز در پرورش کودکان خود هستند.

کسب علم فرزند پروری توسط والدین، به معنای تعهد و پذیرش مسئولیت در رشد سالم کودکانی است که برای دست یابی به سبک زندگی آگاهانه در بزرگسالی، به تدبیر و آگاهی پدر و مادر خود نیاز دارند.

 

چگونه فرزندم را آماده بزرگسالی کنم
چگونه فرزندم را آماده بزرگسالی کنم

 

 

گزیده ای از سخنان مدرس کارگاه چگونه فرزندم را آماده بزرگسالی کنم

 

مطالعات نشان میدهند والدگری مبتنی بر آگاهی، از آنجا که کنترل افکار، احساسات و رفتار والدین را به دنبال دارد، علاوه بر رشد سالم جسمانی، باعث سلامت روانی کودکان، شکل گیری قدرت روانی و رشد عزت نفس در آنها خواهد شد.

از آنجا که بهداشت روانی کودکان، با شیوه تعامل والدین با آن ها ارتباطی مستقیم و قابل توجه دارد و با توجه به ارزشی که هریک از مادر و پدر برای فرزند خود و رشد سالم فردی و اجتماعی او قائل هستند

و بیشترین تلاش آنها برای فراهم ساختن بهترین امکانات به منظور شکل بخشیدن به شادی حقیقی در زندگی فرزندشان می باشد، کسب علم فرزند پروری، گامی بسیار مهم و ارزشمند به شمار می آید.

 

کارگاه کودک نوجوان
کارگاه کودک نوجوان توسط بهترین مشاوره کودک و نوجوان برگزار می شود

 

اهمیت کارگاه چگونه فرزندم را آماده بزرگسالی کنم چیست؟

 

در کارگاه ((چگونه فرزندم را آماده بزرگسالی کنم)) این امکان برای والدین و تمام کسانی که به نحوی با زندگی کودکان درگیر هستند

فضایی علمی و رشد دهنده برای فراگیری علم تربیت موثر کودکان ایجاد خواهد شد تا از این طریق، شرکت کنندگان بتوانند با دانشی که در خلال مطالب آموزشی و مشارکت در مباحث مطرح شده، به دست می آورند، قادر باشند گامی در جهت ایجاد تحولات مثبت در زندگی خردسالان ایجاد کنند.

 

 

در این کارگاه والدین خواهند آموخت تا نحوه نگرش خود را نسبت به زندگی فرزندانشان و تربیت آنها و نقش خود به عنوان پدر یا مادر به بهترین شکل ممکن تغییر دهند.

 

جهان امروز شدیدا نیازمند آگاهی بخشی به منظور تربیت نسل های بعد می باشد. از این رو، شرکت در این دوره، گامی ارزشمند برای تحول در دنیای کودکان امروز که بزرگسالان فردا بوده و شکل دنیای ما، به دست آنهاست خواهد بود.

 

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر برای کارگاه های کودک نوجوان و زوج درمانی چه برای متخصصین و چه برای عموم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-44232116

09198161802

آدرس : فلکه دوم صادقیه

 

بهزیستی و سلامت روان شما هدف ماست

مرکز مشاوره خانه مهر

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *