مشاور فردی و مشاور ازدواج و کمک به روابط بين فردي

همانطور که می دانید مشاوره ازدواج و مشاور فردی به شما کمک می کنند تا بتوانید در راستای بهتر شدن قدم بردارید ما در مجموعه تخصصی خانه مهر در زمینه های مختلف روانشناسی مثل مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره زوج درمانی ، مشاوره سکس تراپی ، مشاور فردی ، مشاوره بالینی ، مشاوره بیماری های خاص ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان به شکل تخصصی در حال فعالیت هستیم

 

مرکز مشاوره طلاق تخصصي و درمان مشکلات زناشويي

مرکز مشاوره باليني و روانشناس فردي در مرکز تخصصي

مرکز مشاوره رایگان و ویزیت در منزل خانه مهر

مرکز مشاوره ازدواج و طلاق

 

مشاور فردی
مشاور فردی به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید

 

مشاور فردي و مشاور ازدواج و کمک به روابط بين فردي

 

اگر شرایط در دوران کودکی به شکلی باشد که نتوانیم احساس امنیت کنیم قطعا در دام تله های زندگی می افتیم ، قطعا آسیب هایی در آینده ممکن است به هویت ، شخصیت و موقعیت های زندگی ما وارد شود همانطور که مستحضر هستید در مقاله قبلی در زمینه نیازها ، ژنتیک و محیط با شما عزیزان گفتگو کردیم جهت اطلاع می توانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

 

خوشحالیم که توانسته ایم در کنار شما عزیزان در زمینه های مختلف مثل مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاور فردی ، مشاوره بالینی ، مشاوره کودک و نوجوان در کنار شما هموطنان عزیز باشیم . همانطور که می دانید خانه مهر یکی از مراکز مجهز و تخصصی در زمینه روانشناختی و روانپزشکی است که شما می توانید برای دسترسی به انواع خدمات چه به شکل حضوری ، چه به شکل آنلاین با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید . همراه ما باشید تا در این مقاله در مورد انواع تله ها و واکنش هایی که در آینده می توانیم بر مبنای برآورده نشدن نیازهای کودکی داشته باشیم با شما گفتگو کنیم .

 

تو را دوست د ارم ولي تو مرا ترک خواهي کرد….

 

تا بحال شده وارد رابطه ای شوید و هر لحظه احساس کنید که فردی که دوستش دارید ، ممکن است شما را ترک کند و در نهایت به تنهایی و بی پناهی دچار شوید ؟

تا بحال شده احساس کنید که ترس از دست دادن عزیزان شما باعث می شود که حتی زندگی روزمره شما به خطر بیفتد و شما دچار کابوس ها و ترس های شبانه شوید ؟

ترس شما از تنهایی ، ترس شما از مرگ ، ترس شما از اینکه دوست داشتنی نباشید ، می تواند روابط سالم را از شما دور کند .

 

مشاور فردی
مشاوره قبل از ازدواج و مشاور فردی بهترین انتخاب برای حل مشکلات زوجین است

 

وابستگي بيش از حد ارتباط عاطفي را خراب ميکند

 

گاهی ممکن است ما به شکل افراطی به خاطر همین ترس ها به اطرافیانمان وابسته شویم و همین وابستگی باعث می شود که به مرور زمان همسر یا نامزد شما از شما دوری کند آن هم به آن جهت که احساس می کند در باتلاقی گیر افتاده که با پارتنری پر از گلایه و پر از وابستگی طرف است و به مرور ارتباط شما سخت تر و سخت تر می شود .

همانطور که دیدید اگر نیاز به امنیت در کودکی ما برآورده نشود ، در ذهن ما احساس رها شدگی ایجاد می شود و بعد از آن ممکن است دچار بی اعتمادی و حتی بدرفتاری شویم .

 

ديگران به من بدي ميکنند

 

تابحال فردی را دیده اید که مدام در انتظار این باشد که دیگران به او بدی خواهند کرد ، با او بدرفتاری کردند ، همیشه حول و هراس این را داشته باشد که کسی سر او کلاه نگذارد ، کسی از او سواستفاده نکند و مدام خودش را پشت یک سنگری از بی اعتمادی پنهان کند.

این افراد نمی توانند روابط صمیمی را تجربه کنند بهتر است بگوییم تجربه رابطه عاطفی و صمیمی برای آن ها تبدیل به یک رویا می شود البته این انتخاب خودشان است ، روابطی را انتخاب می کنند که بر پایه بی تعهدی و بی ثباتی باشد ، روابطی را انتخاب می کنند که اتفاقا صمیمیت در آن جایگاهی نداشته باشد ، روابطشان در سطح و تظاهرآمیز با دیگران برقرار می شود .

 

من نمي توانم به راحتي ابراز احساسات کنم

 

نمی توانند به راحتی حرفشان را بزنند و همین ابراز نکردن هیجان و احساسات باعث می شود که به سمت بدرفتاری ، عصبانیت و کینه ورزی بروند .

قطعا زندگی با چنین فردی بسیار سخت است توجه داشته باشید ، داشتن یک زندگی سلامت و یک رابطه عاطفی نرمال نیازمند این است که شما در اولین قدم در مورد هیجانات ، افکار و رفتار خودتان آگاه باشید و از همه مهم تر توجه داشته باشید که افرادی که یک رابطه عاطفی و یک زندگی سلامت و رضایت بخشی را تجربه می کنند ، قطعا بهای آگاهی و مهارت را داده اند .

 

مشاور فردی
مشاور فردی در زمینه صمیمیت و روابط عاطفی به شما چه کمکی میکند

 

شما چقدر مهارت هاي زندگي داريد؟

 

شما چقدر در مورد میزان آگاهی و مهارت های خود تلاش کرده اید ، در هر نقطه ای از زندگی که هستید این را بدانید که دیر نیست شما هم می توانید نیازها و هیجانات کودکی خود را در کنار یک مشاور و متخصص ارزیابی کنید و بتوانید قدم های مثبتی را بردارید . ما در مرکز مشاوره خانه مهر در همین زمینه کنار شما هستیم که بتوانید دنیای ایده ال و من مطلوب خود را به شکل صحیحی شکل دهید .

و اما یکی دیگر از واکنش های رفتاری ، زندگی پر از وابستگی است افرادی که احساس می کنند بدون کمک دیگران از پس هیچ کاری بر نمی آیند ، همیشه باید دست کمک به سوی دیگران دراز کنند ، همیشه نیاز دارند که مورد حمایت باشند ، انگار در دوران کودکی هیچ استقلال و حمایت روانی را تجربه نکرده اند و شما در زمینه خودمختاری و استقلال طلبی دچار تنش و آسیب شده اید ، اگر این اتفاق افتاده باشد یعنی شما از زمینه استقلال مشکل پیدا کرده باشید و در زمینه خودمختاری دچار ضعف باشید

در دوران بزرگسالی دائم به دنبال یک آدم توانمند می گردید تا بتوانید به او وابسته شوید انگار این افراد اجازه می دهند که بقیه به جای آن ها فکر کنند و بقیه به جای آن ها احساس داشته باشند و به جای آن ها حتی تصمیم بگیرند و شما در موقعیت های مختلف زندگی از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی می کنید .

 

من مسئول زندگي خود هستم

 

همانطور که دیدید هر واکنش و کنشی در کودکی می تواند برای ما سرنوشتی را رقم بزند ، اگر خودمان مسئولانه زندگی و رفتارمان را نپذیریم اگر مسئولیت آنچه را  که هستیم یا آنچه را که خلق می کنیم را نپذیریم شبیه یک ربات عمل خواهیم کرد و استقلال و تصمیم گیری از ما دور می شود .

جهت اطلاع از سایر خدمات تخصصی می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا شما عزیزان را در سرتاسر دنیا راهنمایی کنند ، چه به شکل آنلاین و چه به شکل حضوری می توانید از خدمات روانشناسی ما استفاده کنید.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *