بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران از تیپ شخصیتی میگوید

بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران چه ویژگی هایی دارند ؟ خوشبختانه تواسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران باشیم زیرا در تمام خدمات روانشناختی به صورت حرفه ای و تفکیک شده فعالیت می کنیم . به طور مثال خدمات مشاوره ما به شرح زیر می باشد :

زمینه های تخصص در خانه ی مهر گسترده است سعی کرده ایم تمام ابعاد مهم و اساسی روانشناسی را پوشش دهیم به طور مثال در زمینه ی مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره خیانت ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج تلفنی ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره بیماری خاص ، مشاوره اختلالات شخصیت و بالینی هر کدام به صورت جداگانه توسط بهترین متخصصین آماده ارائه خدمات می باشیم .

 

بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران

 

 

یکی از مسائل مهمی که توسط بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران حل می شود مسائل مربوط به تعارضاتی است که بین زوجین ایجاد می شود .

چگونه می توانیم خشم و یا اضطرابی که بین زوجین وخانواده پیش می آید را حل کنیم ؟ اجازه دهید قبل از آن که به چند نوع ابراز خشم بپردازیم حقایقی را درباره خشم به شما عزیزان بگوییم

به طور کلی خشم یک احساس است که همراه با مولفه های روانشناختی خودش را نشان می دهد . عدم ابراز خشم منجر به افزایش خطر بیماری کرونری قلب می شود .

برون ریزی خشم ( تخلیه ) تنها زمانی قابل ارزش است که جزئی از مراحل حل آن باشد زیرا پرخاشگری منجر به پرخاشگری بیشتر می شود نه حل مشکل از تظاهرات خشم افسردگی ، شرم و خودکشی است.

 

مقالات زیر به شما کمک می کند در زمینه ی خدمات اصلی خانه مهر اطلاعات بیشتری به دست آورید:

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

 

بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران و حل مشکلات فردی

 

 

بیشترین خشم را در افراد نسبت به شخصیت های صمیمی در زندگی او می بینیم نه غریبه ها به گفته بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران بسیاری از مشکلات خانواده و زوجین به دلیل عدم آگاهی از نوع رفتارها و افکار فرد است

زمانی که شما هیچ شناخت فردی نسبت به خودتان نداشته باشید نمی توانید در تعارضات هم قوی عمل کنید ما 5 نوع از شخصیت هایی را که در مواجه با مشکلات خشم خود را به طور متفاوت نشان می دهند را برای شما عنوان می کنیم :

 

بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران
بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران چگونه فعالیت می کنند؟

 

 

 

شخصیت ارتباط خواه چه کسانی هستند؟

 

 

ارتباط خواه تمایل به ایجاد ارتباط و درگیری در سطح همبستگی خیلی بالا از خود نشان می دهد افرادی که ارتباط خواه هستند در یک رابطه با اضطرابشان با جستجوی بیشتر نزدیکی واکنش نشان می دهند

یعنی افراد بهای زیادی به صحبت کردن درباره احساسات و بیان آن ها می دهند و معتقد هستند که فرد مقابل یعنی همسر یا کسی که با او وارد مشاجره شده اند باید مثل او رفتار کند.

 

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر مقالات مشابه در زمینه ی مشاوره فردی و طرحواره درمانی را مطالعه بفرمایید:

 

بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی در تهران

 

آیا طرحواره درمانی برصمیمیت روابط زناشویی اثر می گذارد ؟

 

با طرح واره درمانی از روابط مخرب تکراری نجات پیدا کنید

 

 

نوع بعدی کناره گیران است

 

 

این فراد از نظر همبستگی در سطح پایینی قرار دارند یعنی هنگامی که فشار زیادی به آن ها وارد می شود خواهان فاصله ی هیجانی هستند . آن ها افرادی تنها و خود اتکا هستند و در جستجوی کمک از کسی نیستند آن ها به سختی   احساس نیازمندی ، آسیب پذیری و وابستگی از خود نشان می دهند

افرادی که با آن ها در رابطه ی احساسی و هیجانی باشند آن ها را غیر هیجانی و غیر دسترس و امتناع جو می نامند و اگر مشکلات و مسائل بیشتر شدت بگیرد ممکن است رابطه را خاتمه دهند .

حال تصور کنید اگر افراد ارتباط خواه با کناره گیر در زیر یک سقف باشند زمانی که به مشکل می خورند ارتباط خواه نزدیک و نزدیک تر می شود و کناره گیر دورتر و دورتر .

 

شناخت فردی یعنی حل مشکلات بین فردی

 

 

شناخت فردی یکی از مسائل مهمی است که بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران به آن می پردازد . به گفته ی متخصصین مشاوره تلفنی چه در زمینه ازدواج چه در زمینه ی تربیت کودک چه در زمینه ی مشاوره خانواده همیشه بر مشاوره فردی تاکیید می کنند زیرا شناخت شما باعث می شود که نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر بشناسید .

 

 

بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران و شناخت تیپ شخصیتی

 

 

مورد سوم افراد با کارایی پایین هستند :

 

این افراد در فشارهای زیاد به دیگران اجازه می دهند که جای آن ها را اشغال کنند و حتی به جای آن ها تصمیم گیری کنند از سمت اطرافیان آن ها را با کلماتی مثل افراد ضعیف ، آسیب پذیر ، بیمار ، بی مسئولیت نام گذاری می کنند.

 

مورد چهارم افراد با کارآیی بالا هستند :

 

آن ها بهترین ها را نه تنها برای خودشان بلکه برای دیگران نیز می خواهند این افراد غیر منعطف ، خشک و ساختارمند هستند و در زمان های سخت و دشوار سریعا تدبیر می دهند و رها می کنند .

 

پنجمین سبک ، سبک سرزنشگر است :

 

این افراد از همه چیز می رنجند و در زمان های فشار با احساسات شدید هیجانی پاسخ می دهند . افراد سرزنشگر انرژی زیادی را صرف تلاش برای تغییر دیگران می کنند آن ها خودشان را درگیر چرخه های مکرر جنگ می کنند

که ممکن است تنش را کم کند اما الگوهای کهنه را قطعا زنده نگه می دارند . آن ها همیشه دیگران را مسئول احساستشان  می دانند نه خودشان را . همان طور که دیدید این یک مثال کوچک از شناخت فردی بود .

 

به گفته ی بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران زمانی که زوجین نمی توانند خشم خود را کنترل کنند یا اصلا حل تعارضات و مشکلات را بلد نیستند روز به روز مشکلات در خانواده ها بیشتر می شود.

 

تله ها،نوازش ها، عزت نفس و استقلال از مهم ترین موارد قابل بررسی است

 

 

یکی دیگر از موارد مهم در زمینه ی زوج و خانواده مبحث نوازش ها است . تله های زندگی ، عزت نفس ، اعتماد بنفس ، استقلال تمام این موارد می تواند به صورت جداگانه بررسی شود و در سطح روانشناختی مشکل حل شود .

خوشبختانه خانه مهر توانسته است یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران باشد زیرا در سطح گسترده ای مشکلاتی مثل طلاق ، خیانت و مشکلات جنسی را از طریق کارگاه ها ، همایش ها و مشاوره های تلفنی و حضوری حل کنند

و حتی ما در قسمت هایی پیش قدم برای پیشگیری شده ایم و به مناسبت های مختلف با برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی در زمینه ی آگاهی دادن به زوجین فعالیت می کنیم .

 

 

 

 

 

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *