مشاوره قبل از ازدواج در تهران

 

مشاوره قبل از ازدواج در تهران
مشاوره قبل از ازدواج در تهران با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر

 

 

باز هم در زمینه مشاوره قبل از ازدواج در تهران در خدمت شما عزیزان هستیم در مشاوره ازدواج و زوج درمانی در مرکز مشاوره خانه مهر توانسته ایم با تیمی مجرب و متخصص در خدمت شما عزیزان باشیم.

 

مشاوره قبل از ازدواج یعنی جلوگیری از شکست عاطفی

 

اما مشاوره ازدواج چگونه می تواند به شما عزیزان کمک کند و طرح مشاوره ازدواج در خانه مهر چگونه اجرا می شود ؟ با توجه به صلاحدید مدیریت مرکز مشاوره ازدواج و طلاق خانه مهر خانم اکرم رحیمی ، تصمیم گرفته ایم که در زمینه زوج درمانی و خدمات مشاوره قبل از ازدواج با تیمی متخصص در خدمت شما باشیم

خدمات ما هم به شکل مشاوره تلفنی و هم به شکل مشاوره حضوری ارائه می شود در کنار مشاوره قبل از ازدواج و تلفنی پکیج های آموزشی ، کارگاه ها و همایش ها نیز به شما کمک می کند که در هر جای ایران که هستید بتوانید از خدمات ما بهرمند شوید.

اما در زمینه تعرفه نیز توانسته ایم با توجه به مسائل فعلی از طریق مشاوره تلفنی با کمترین تعرفه ، بهترین خدمات و با کیفیت ترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهیم پس به همین منظور شما با کمترین تعرفه حتی از تعرفه بهزیستی پایین تر می توانید مسائل و مشکلات و ابهامات ذهنی خود را با ما درمیان بگذارید .

 

مشاوره قبل از ازدواج در تهران
با مشاوره قبل از ازدواج در تهران به مشکلات بین فردی پایان دهید

 

 

روال کار مرکز مشاوره ازدواج خانه مهر

 

به این صورت است که هم از طریق مصاحبه بالینی و هم از طریق اجرای تست ها در زمینه تشخیص اختلالات شخصیت ، مهارت آموزی ، حل مشکلات بین فردی ، آموزش در زمینه مسائل جنسی در خدمت شما عزیزان می باشیم.

در این مقاله قصد داریم در مورد کودکانی که پدر و مادرشان از هم جدا شده اند و بیشتر سال های رشد را فقط با پدر یا فقط با مادر گذرانده اند گفتگو کنیم که حال همین کودکان تبدیل شده اند به جوانان امروزی که قصد ازدواج دارند به طور کلی برچسب اینکه جدا شدن پدر و مادر باعث می شود که بچه ها آسیب زیادی بخورند را برداریم.

قطعا خانواده آشفته نیز همان آسیب ها را می تواند به بچه هایشان وارد کند اما نکته مهم این است که فقط در نظر گرفتن این نکته که جدا شدن پدر و مادر پس به طور کلی می توان آن نامزد یا فرد را رد کرد اشتباه است.

 

فرزند طلاق و ازدواج موفق

 

بهتر است که در هر شرایطی شما تحلیل درستی داشته باشید و از مشاورین بخواهید شما را راهنمایی کنند و برچسب زرن و پس زدن را کنار بگذارید.

در این مقاله به چند ابعاد و سوال از طریق متخصصین به نقطه ای می رسیم که آیا علل عدم موفقیت زندگی مشترک پدر و مادر و اجتناب از آن رفتارها شانس موفقیت در زندگی زناشویی را افزایش می دهد یا نه ؟

به طور کلی  پروسه  خودشناسی و مشاوره درمانی می تواند در آینده مشکلات زناشویی ایجاد کند به طور کلی حل مشکلات گذشته می تواند به شما دیدگاه جدید برای زندگی مشترک بدهد در مشاوره ازدواج خانه مهر هم به همین صورت است ما از طریق تست های ارزیابی که هر کدام به شکل تفکیک شده است با شما عزیزان در ارتباط هستیم .

 

مشاوره قبل از ازدواج در تهران
مشاوره قبل از ازدواج در تهران و زوج درمانی خانه مهر آماده ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی می باشد

 

مشاوره ازدواج و آگاهی در زندگی مشترک

 

به این سوالات توجه کنید در زمانی که در کنار پدر یا مادر بزرگ شده اید آیا زوجی را در همان شرایط می شناختید که برای رابطه موفق و دراز مدت خودشان سرمشق و الگوی شما بوده اند ؟

همین الگوسازی گذشته بسیار مهم است یعنی پاسخ شما به این سوال بررسی های زیادی را برای مشاوره ازدواج باز می کند آیا در آن زمان فکر می کردید که زوج های خوشبختی وجود دارند که شما می توانید از روی آن ها الگو برداری کنید ؟

آیا دیدگاه شما به طور کلی این است که ازدواج و زندگی مشترک باعث به و جود آمدن مشکلات بین فردی می شود ؟

و یا طلاق و خیانت در ذهن شما نقش بسته است؟

سوال دوم اگر فقط با پدر یا مادر خودتان بزرگ شده اید آیا دلتان نمی خواست که هر دوی آن ها کنار هم باشند ؟

یا هردوی پدر و مادر در مراحل رشد و زندگی نقش پررنگی داشته باشند ؟

 

طلاق گاهی بهترین راه حل است اما…

 

طلاق گاهی بهترین راه حل است زیرا خانواده ای که درگیر مواد مخدر و مشکلات عمیق شخصیتی هستند به فرزندان خود آسیب بیشتری وارد می کنند.

خب نکته مهم این است گاهی همین جدا شدن نقش والدی به شکلی ایجاد می شود که شما از لحاظ نیازهای بنیادین ارضای روانی و یک مادر کافی و یک پدر کافی داشته اید

اما ممکن است در پس این جدایی رفتار والدین شما به گونه ای بوده است که شما دچار اضطراب ، احساس طرد شدگی ایجاد طرحواره های آسیب پذیری بوده اید پس از طریق همین ارزیابی ها متخصصین در زمینه درمان عمیق قدم برمی دارند

تا شما هم انتخاب های هوشمندانه تری داشته باشید و هم در حل مشکلات عاقلانه تر رفتار کنید نحوه برخورد تک والدی ها بسیار مهم است به این سوال پاسخ دهید :

 

 

مشاوره قبل از ازدواج در تهران
چرا عاشق کسی می شوید که به شما آسیب می زند؟ مشاوره قبل از ازدواج در تهران به این سوال شما پاسخ میدهد

 

 

باور شما از زندگی مشترک چیست؟

 

آیا پدر و مادر شما یا شخصی که شما در کنار او بزرگ شده اید بر استقلال و اعتماد بنفس شما تاکید می کرده اند ؟

آیا شما مدام از پدر ومادر خود شنیده اید که نمی توانید به کسی اعتماد یا تکیه کنید ؟

آیا در رابطه والدی شما این گفتگوها بوده است که دنیا به گونه ای است که نمی توان به کسی اعتماد کرد ؟

همه مردها بدند ، همه زن ها بدند ، همه زن ها قربانی اند و یا همه مرد ها قربانی اند ….

 

 

آیا پدر و مادر شما در این مدت ارتباط خوبی داشتند با شما چگونه رفتار می کردند ؟

آیا شما خودتان را مسبب این جدایی می دانید و خودتان را سرزنش می کنید ؟

 

مشاوره قبل از ازدواج در تهران
مشاوره قبل از ازدواج در تهران خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

 

در مشاوره قبل از ازدواج صبور باشید

 

علاوه بر پاسخ به این سوالات شما می توانید کمی با خودتان روراست تر باشید سوالات در این زمینه حول وحوش 20 تا 30 سوال است که برای پاسخگویی باید حتما توسط یک متخصص ارزیابی شود

احساس گناهی که در شما ایجاد می شود یا سواستفاده ایی که در پس این جدایی ها ایجاد می شود در لایه های زیرین ذهن شما باقی می مانند که قابل بررسی هستند

پس ما فقط یک مثال کوچک زدیم برای یک زندگی مشترک حتی جدا شدن والدین شما و یا بودن والدین آسیب زا نیز یعنی خانواده های پرتنش ، پرچالش که مدام در حال دعوا و مشاجره هستند آسیب های زیادی را به کودکان وارد می کند

پس قبل از آن که زندگی مشترک را شروع کنید برای روان و عشق خود هزینه کنید قاعدتا شما برای وسایل خانه خودتان برای مراسم عروسی هزینه های زیادی را صرف می کنید

اما در زمینه مشاوره ازدواج کمی تعلل می کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که در این زمینه به مرکز مشاوره خانه مهر اعتماد کنید زیرا ما از طریق تیمی متخصص در زمینه درمان و مشاوره ازدواج در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صفحه اصلی خانه مهر مراجعه کنید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *