بهترين مرکز مشاوره کودک در ستارخان

ما در بهترين مرکز مشاوره کودک در ستارخان با روانشناس کودک و متخصص در زمینه بررسی اختلالات و مشکلات کودکان در کنار شما عزیزان هستیم تا بتوانیم در تمام ابعاد فرزندان شما در کنارتان باشیم تا زندگی بهتر و سلامت تری را تجربه کنید

بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان را بشناسيم

مشاوره کودک و روانشناس کودک در غرب تهران

بهترين مشاوره کودک در مرکز تخصصی روانشناسی کودک

مرکز مشاوره کودک و نوجوان در غرب تهران و درمان لجبازی

 

مرکز مشاوره کودک و نوجوان در فلکه دوم صادقيه
مرکز مشاوره کودک و نوجوان در فلکه دوم صادقيه

 

بهترين مرکز مشاوره کودک در ستارخان

 

همانطور که می دانید ما در مرکز مشاوره خانه مهر با تیمی متخصص و مجرب در زمینه اختلالات و مشکلات کودکان مثل بدخوابی ، شب ادراری ، تنبلی ، درس نخواندن ، ناخن جویدن ، لکنت زبان ، مشکلات شب بیداری ، کج خلقی کودکان ، مشکلات روزمره و مشکلات عادت های رفتاری مثل وسواس و ترس های کودکان به شکل مشاوره حضوری یا مشاوره آنلاین در کنار شما هستیم تا ابعاد مختلف مشکلات کودکان را بررسی کنیم تا در کودکی قدم محکم و درستی را در درمان برداریم .

 

ترس از سوار شدن به اتومبیل یا هواپیما در کودکان

 

همانطور که می دانید مرکز مشاوره کودک در ستارخان به شکل مشاوره آنلاین ، مشاوره حضوری ، کارگاه ها و همایش ها برگزار می شود و جهت اطلاعات بیشتر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره کودک در ارتباط باشید . در این مقاله قصد داریم در مورد ترس از سوار شدن به اتومبیل یا هواپیما در کودکان با شما صحبت کنیم .

بیشتر کودکان عاشق ماشین سواری و مسافرت با هواپیما هستند اما خب فرزند شما از این کارها اضطراب دارد باید ترس او را از بین ببرید توجه داشته باشید معمولا تجربه تلخی از یک تصادف سخت می تواند عامل اصلی ترس یا تشدید آن باشد اگر ترس کودک شما به قدری شدید است که روی نحوه زندگی او اثر گذاشته است می توانید از این روش ها استفاده کنید اما به طور کلی اگر تروما یا تجربه تلخی در این زمینه اتفاق افتاده است حتما باید از یک روانشناس یا مشاور کمک بگیرید و قسمت های حل نشده و اضطراب آور کودک برطرف شود .

 

زبان عشق کودکان را می شناسید
زبان عشق کودکان را می شناسید

 

الگو باشید :

 

اگر خودتان هم جزء افرادی هستید که سوار شدن به ماشین و هواپیما برایتان ترس ایجاد می کند بهتر است اول خود را درمان کنید چون بسیاری از ترس های کودکان از والدینشان انتقال پیدا می کند .

کودک را نسبت به ترس از پرواز مقاوم کنید ، در مورد ترس صحبت کنید ، اجازه دهید دلایل خود را برای شما عنوان کند شاید از محدود بودن در محیط اتومبیل یا هواپیما دچار اضطراب می شود . شروع کنید اطلاعات کودک خود را در مورد هواپیما افزایش بدهید با استفاده از عکس ، داستان ، اسباب بازی .

 

اطلاعات کودک را در مورد پرواز و هواپیماها زیاد کنید

 

با کاغذ موشک و هواپیما درست کنید ، ادای خلبان را درآورید به این شکل که خلبان شوید و با برج مراقبت که کودک هست ، صحبت کنید مجدد جای خود را عوض کنید . ورود به دنیای کودکان یعنی بازی ، یعنی از دیدگاه آن ها به دنیا نگاه کردن ، و این را بدانید که به طور کلی هرگونه ترسی که در کودکان وجود داشته باشد ، نیازمند بررسی مشاور کودک است اگر این روش ها به شما پاسخ نداد حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید .

کودک را به فرودگاه ببرید

 

اگر یکی از نزدیکان شما قصد سفر با هواپیما را دارد برای بدرقه او به همراه فرزندتان به فرودگاه بروید و فرود آمدن و برخواستن هواپیما را تماشا کنید . اگر کسی در آن محل در حال گریه است به کودک توضیح دهید که ناراحتی آن ها برای آن است که مجبورند در یک شهر یا یک کشور دیگری ، دور از خانواده شان زندگی کنند ، نه اینکه از هواپیما بترسند .

کودکان خیلی وقت ها قدرت تحلیل ندارند و گریه های اطرافیان را به ترس از محیطی که در آن قرار دارند بسط می دهند . کودک را برای آشنا شدن با هواپیما به نمایشگاه های هوایی ببرید ، اجازه دهید که از نزدیک  هواپیمای واقعی را تماشا کند و در داخل آن راه برود و بعد از اینکه کودک شما کم کم آماده شد یک سفر هوایی ترتیب دهید ، بهتر است این سفر در یک روز آفتابی انجام شود و زیاد طول نکشد به یک شهر نزدیک سفر کنید و از روش های کسب آرامش هم استفاده کنید تا کودک بتواند در آرامش کامل باشد

شناخت خلاقیت کودکان با مشاوره و روانشناس کودک
شناخت خلاقیت کودکان با مشاوره و روانشناس کودک

 

در طول پرواز کودک را سرگرم کنید

 

و برای جلوگیری از گوش گرفتگی به او آدامس دهید البته اگر امکان این را می دهید که جز افرادی باشد که در سفر ممکن است تهوع و مشکلات جسمانی را تجربه کند قبل از سفر با پزشک هماهنگ کنید که همان حال بد باعث نشود که اضطراب هایش بیشتر شود . تمام مراحل پرواز را به کودک خود شرح دهید ، توضیح دهید که هواپیما بر روی باند فرودگاه حرکت می کند تا سرعت بگیرد بعد از روی زمین بلند می شود و در نهایت چرخش را جمع می کند و برای تمام صداهایی که به گوش می رسد دلایل واضحی ارائه دهید توجه داشته باشید که این روش ها اگر پاسخ نداد ، حتما باید از متخصص کمک بگیرید

و اگر فکر می کنید که ممکن است تنش های دیگری را در سفر تجربه کنید باز هم اجازه دهید که یک متخصص این کار را برایتان انجام دهد و در اتاق بازی درمانی به کودک شما از طریق بازی های تخصصی ترس ها و اضطراب هایش را کم کند . ما هم در مرکز مشاوره کودک ستارخان کنار شما هستیم تا ابعاد مختلف مشکلات کودک شما را بررسی کنیم .

 

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا شما عزیزان را در قسمت های مختلف ، چه در کارگاه ها ، چه در همایش ها ، چه مهارت آموزی ها ، پکیج های آموزشی در زمینه کودکان مطالعه کنیم .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *