مرکز مشاوره بالينی و روانشناس فردي در مرکز تخصصي

چقدر به این موضوع ایمان دارید که دستاوردهایی که الان داریم سال ها قبل ، ماه ها قبل ، زمینه آن را فراهم کرده ایم ، چقدر قبول دارید که باید به جلو نظر کنید ، به گذشته هم نگاهی داشته باشید و بتوانید حال حاظر خود را به درستی مدیریت کنید . مرکز مشاوره بالينی خانه مهر با متخصصان مجرب در خدمت شما است. 

قاعدتا یک ساختار قوی و موفق در شخصیت نیازمند کودک ، والد و بالغ است . نیازمند آن است که شما هم ، آینده نگری داشته باشید هم در لحظه بتوانید بهترین موقعیت ها را برای خود ایفا کنید و هم از اتفاقات زودگذری که می توانند در اهداف ارزش های شما تعلل ایجاد کنند ، عبور کنید .

مشاوره فردي و رفتارهاي مخرب ارتباطي

مشاوره فردی بالینی و رسیدن به اهداف

درمان وسواس و درمان اضطراب با مشاوره فردی

بهترین مشاوره فردی را از مرکزخانه مهر بخواهید

 

مرکز مشاوره بالينی
مرکز مشاوره خانه مهر

 

مرکز مشاوره بالينی و روانشناس فردي در مرکز تخصصي

 

ما در مرکز مشاوره خانه مهر در زمینه های مختلف روانشناسی مثل مشاوره کودک ، مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره زوج ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره فردی ، مشاوره بالینی ، ترس ها ، فوبیا ، اضطراب ، درمان افسردگی ، فعالیت های تخصصی روانشناختی انجام می دهیم در این مقاله قصد داریم در زمینه مشاوره فردی و مشاوره بالینی با شما گفتگو کنیم . در مشاوره فردی و بالینی دو مبحث را می توانیم در پورتکل درمانی قرار دهیم :

1 – گذشته درمانی و ترمیم روابط عاطفی فرد با اشخاص زندگیش

2 – مهارت آموزی هایی که کمک می کند روابط بین فردی سالم تری را تجربه کنیم

 

شما عملکرد سطح بالا داريد؟

 

دکتر ادوارد بنفیلد استاد دانشگاه هاروارد که بیش از 50 سال از زمان خودش را صرف پژوهش درباره نگرش ها و رفتارهای اشخاص با عملکرد سطح بالا در آمریکا و در سطح جهان کرد ، به کیفیتی پی برد که اشخاص با عملکرد سطح بالا را از اشخاص با عملکرد سطح پایین متمایز کرد .

او که اشاره ای به موضوع چشم انداز بلند مدت داشت ، متوجه شده بود که موفق ها در آینده های دور نظر می کنند اغلب به 10 یا 20 سال آینده فکر می کنند به این فکر می کنند که در پایان این زمان ، در کجا می خواهند قرار بگیرند ، بعد به زمان حاظر بر می گردند ، به این اطمینان خاطر می رسند که هر کاری که در لحظه انجام می دهند با آن چه در آینده می خواهند به آن برسند یعنی هدف های بلند مدت و ارزش هایشان همخوانی دارد.

 

مرکز مشاوره بالينی

مرکز مشاوره بالينی

در زندگی هدفمند قدم بردارید

 

البته در نظر داشته باشید که زمانی که از هدف گذاری صحبت می کنیم منظورمان این نیست که شما فقط به آینده فکر کنید و لحظه را فدای گذشته یا آینده خود بکنید منظورمان این است که بلد باشید در زندگی هدفمند قدم بردارید هدف های ما از 6 ماه ، یک سال ، 3 سال ، 5 سال ، 10 سال ، 15 و 20 سال می تواند برنامه ریزی و ارزیابی شود.

دقیقا وقتی از هدف گذاری صحبت می کنیم حوزه های مختلف ذهنیت و هویت شما را در بر می گیرد مثل تفریح ، خانواده ، مالی ، اقتصادی ، تحصیلی ، شغلی ، روابط بین فردی …

پس این را به خاطر بسپارید که اگر در مورد چشم انداز بلند مدت صحبت می کنیم منظورمان فقط در حوزه مالی و تحصیلی و اقتصادی نیست بلکه شامل رشد شخصی ، تفریح و هیجانات نیز هست .

 

 

در حال حاظر تصمیماتی بهتر بگیرید

 

تصور کنید زنی جوان به این نتیجه برسد که می خواهد در سنین بلوغ و بزرگسالی یک تاجر موفق شود او با این ذهنیت ساعت ها کار می کند تا در دبیرستان نمرات عالی بگیرد تا بتواند در کالجی خوب درس بخواند در کالج  واحدهای درسی مشکل تری را می گیرد و در مقایسه با سایر دانشجویان بیشتر درس می خواند تا در شمار دانشجویان ممتاز فارغ التحصیل قرار بگیرد ، در نتیجه سال ها سخت کوشی و مطالعه و کنار گذاشتن خوشی ها و لذت های زودگذر با کاستن از رفتن به مهمانی ، ورزش و فعالیت های اجتماعی از دانشگاه مهم فارغ التحصیل می شود.

البته در نظر داشته باشید که گاهی نیاز است که شما فعالیت های لذت بخش خود را کمتر از گذشته کنید نه اینکه کامل حذف کنید ، قطعا به کسی که مشغول امتحانات آخر سال و یا ورود به دانشگاه است کسی که پشت کنکور است نمی تواند مثل کسی که در دانشگاه در حال تحصیل است یا در مقاطع پایین تر است فعالیت های لذت بخش خود را ادامه دهد.

 

مرکز مشاوره بالينی

مرکز مشاوره بالینی

در روزهای طلائی مدیریت خاص تری را داشته باشید

 

پس مهم است که چطور بتواند در آن روزهای طلائی مدیریت خاص تری را داشته باشید . اگر شما بدانید در آینده چه می خواهید بهتر می توانید در حال حاظر تصمیم بگیرید قاعده از این قرار است که داشتن دیدگاه های بلند مدت به تصمیم گیری بهتر در امروز ختم می شود .

این جمله را شنیده اید که می گویند اگر نمی دانید به کجا می خواهید بروید از هر راهی که انتخاب کنید می توانید بروید عادت رسیدن به پندارهای بلند مدت بسیار قدرتمند است زمانی که با آینده نگری و هدفمندی به زندگی خود نگاه می کنید متوجه می شوید که چه قدم هایی را باید بردارید و از چه اشتباهاتی می توانید دوری کنید ، چه ارزش هایی را باید برگزینید و چه ابزارهایی را داشته باشید.

چطور زمانتان و فعالیت هایتان را سازماندهی کنید . همان طور که می بینید در مشاوره فردی به شما کمک می شود که چطور بتوانید به اهدافتان نزدیک تر شوید ، چالش های زندگی خود را برطرف کنید ، گاهی نرسیدن های ما به هدف هایمان مسائل و علت های ریشه ای دارند که باید توسط یک متخصص ارزیابی شود

ما در مرکز مشاوره خانه مهر با تیمی متخصص و مجرب در این زمینه در کنار شما عزیزان هستیم .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *