مرکز مشاوره قبل از ازدواج در ستارخان

ما در مرکز مشاوره قبل از ازدواج در ستارخان در کنار شما هستیم تا بتوانیم در زمینه های مختلف یک رابطه عاطفی ، هیجانی سالم با مشاورین و متخصصینی مجرب برای شما عزیزان قدم های مثبتی را برداریم .

مرکز مشاوره ازدواج در غرب تهران

کاملترين مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج
مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج در خانه مهر

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج در ستارخان

 

ما در مرکز مشاوره قبل از ازدواج در ستارخان چه از طریق مشاوره تلفنی ، چه از طریق مشاوره حضوری ، کارگاه ها و همایش ها در کنار شما عزیزان هستیم تا ابعاد مختلف مشکلات یک رابطه مثل اختلالات شخصیت ، عدم مهارت های بین فردی ، تعارضات و مشکلات در گذشته ، طرحواره ها و باورهای مرکزی ناکارآمد در زوجین را ارزیابی کنیم . پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که قبل از ازدواج حتما در زمینه خودشناسی و شناخت طرف مقابل خود قدم های محکمی را بردارید تا بتوانید در ابعاد مختلف زندگی خود رابطه سلامت تر و پایدارتری را تجربه کنید .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره 10 دقیقه ای رایگان ما در ارتباط باشید و یا جهت ارتباط با اپراتور می توانید با مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید

مرکز مشاوره ازدواج در غرب تهران

کاملترين مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج

مشاوره فردی و درمان مشکلات عاطفی

مشاوره ازدواج و اعتقادهای مذهبی براي ازدواج

 

نگراني هاي ما از فقر و احساس خطر در روابط عاطفي

 

در این مقاله قصد داریم که در مورد یکی از تله هایی که می تواند در رابطه عاطفی آسیب ایجاد کند ، با شما عزیزان گفتگو کنیم . در مقاله قبلی با عنوان مشاوره ازدواج در ستارخان برای شما توضیح دادیم که چطور طرحواره ای بنام طرحواره آسیب پذیری می تواند شما را از نظر سلامتی و بیماری نگران کند و همین نگرانی باعث شود که رابطه عاطفی شما هم به خطر بیفتد.

در ادامه آن قصد داریم در مورد این صحبت کنیم که طرحواره آسیب پذیری در مورد خطر ، فقر و از دست دادن کنترل هم می تواند باشد .

اگر در زمینه خطر آسیب پذیر باشید مدام نگران این هستید که مبادا اتفاقی برای خودتان و اطرافیانتان بیفتد و جان شما و اطرافیانتان به خطر بیفتد . شما دنیا را جای ناامن و خطرناکی می دانید و حتی ممکن است مدام حوادث روزنامه و اخبار را چک کنید و همین تنش ها و اضطراب ها باعث می شود که حتی دیدگاه پرتنش تری را تجربه کنید .

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج
مشاوره خانواده خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

 

خطر را بيشتر احساس ميکنم….

 

زمانی که میزان خطر را بیش برآورد می کنید ، آرامش و آسایش از زندگی شما می رود و شما باعث می شوید که هم خودتان و هم پارتنرتان احساس تنش کند و مواظبت و مراقبت بیمار گونه شما طرف مقابل را خسته و کلافه می کند اما گاهی ما علت این تعارضات و اضطراب های خودمان را نمی دانیم و وقتی با این تنش ها و اضطراب ها وارد روابط عاطفی می شویم باعث می شود که رابطه پرتنش تری را تجربه کنیم .

شما از هر موقعیتی یا جایگاهی که خارج از خانه خود باشد دچار تنش می شوید بطور مثال ممکن است از تصادف رانندگی ، سقوط هواپیما بترسید که این حوادث کاملا پیش بینی ناپذیر و کنترل ناپذیر هستند  بنابراین چاره کار را در این می بینید که مسافرت نروید یا اگر همسر شما بخاطر شرایط شغلی اش نیاز است که ماموریت برود ، او را منصرف می کنید .

 

روابط عاطفي ما مي توانند پرتنش باشند

 

شما حتی از حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل هم ممکن است به شدت دچار هراس شوید . توجه داشته باشید که این تله زندگی می تواند سخت ملال آور و خسته کننده باشد چون شما مدام گوش به زنگ اتفاقات ناگوار هستید و همین در رابطه عاطفی می تواند بسیار تعارض و تنش ایجاد کند پس بطور کلی در مشاوره قبل از ازدواج تله ها ، تنش ها ، باورهای ناکارآمد باید بررسی شوند تا بتوانید رابطه سلامت تری را تجربه کنید .

و اما تله بعدی ، ترس و اضطراب در مورد فقر است . مهم نیست که وضعیت مالی شما چگونه باشد و حتی چقدر درآمد داشته باشید ، شما در هر حال نگران هستید تصور می کنید که مرز باریکی بین ثروتمندی و فقر وجود دارد . بهر حال احتمال می دهید که تمام سرمایه خود را از دست بدهید و فقیر شوید .

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج
خانواده سالم و خوشحال را با مشاوره خانواده بسازید

 

نگراني هاي مالي بيمارگونه به روابط شما آسيب ميزند

 

شما به دلیل وجود نگرانی و ناامنی درونی مدام به فکر این هستید که پشتوانه مالی برای خود درست کنید فکر می کنید پس انداز مالی می تواند برای شما قوت قلب باشد احساس می کنید اگر فلان قدر پول داشته باشید آنگاه خیالتان راحت می شود اما همچین اتفاقی نمی افتد ، روز به روز بر پس انداز خود می افزایید اما نگرانی مالی دست از سر شما برنمی دارد و همین باعث می شود که سخت دچار اضطراب شوید .

پول خرج کردن برای شما کار بسیار دشواری است پولی را که به هزار زحمت بدست آورده اید ، حاظر نیستید به آب خوردن خرج کنید . بی دلیل نگران مسائل مالی هستید حتی زمانی که حساب پس انداز شما کافی است مدام اخبار اقتصادی را دنبال می کنید ، حتی زمانی که وضعیت اقتصادی مملکت روبراه است .

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج در ستارخان

 

نگران افراد خانواده هستید که مبادا شغلشان را از دست بدهند و نکند بیکار شوند . همه این تنش ها در رابطه عاطفی شما رسوخ می کند قاعدتا کسی که از نگاه همسرش فرد خسیسی به نظر می رسد ، نمی تواند رابطه هیجانی و عاطفی خوبی را برقرار کند پس همان طور که می بینید تنش ها و تعارضات و تله های ما می تواند آسیب های جدی به ارتباط ما وارد کند پس بهتر است قبل از آنکه رابطه عاطفی مان را از دست بدهیم یا رابطه عاطفی ما به سمت جدایی و طلاق برود ، فکری به حال آن بکنید .

ما در مرکز مشاوره خانه مهر با تیمی متخصص و مجرب در کنار شما هستیم تا در ابعاد مختلف یک رابطه ارزیابی ها و آنالیزی را انجام دهیم که شما تحت درمان فردی قرار بگیرید و رابطه عاطفی سلامت تری را تجربه کنید جهت اطلاعات بیشتر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *