مرکز مشاوره پیش از ازدواج در ستارخان

ما در مرکز مشاوره پیش از ازدواج در ستارخان در کنار شما عزیزان هستیم تا با تیمی متخصص و مجرب در ابعاد مختلف مشکلات زوجین ، مشاوره خانواده ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره پیش از ازدواج از طریق کارگاه ها و همایش ها ، مشاوره حضوری و تلفنی بتوانیم بهترین خدمات تخصصی را به شما عزیزان ارائه دهیم .

 

مرکز مشاوره ازدواج در غرب تهران

کاملترين مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج

 

 

مشاوره ازدواج میتواند به شما کمک کند روابط پرخطر را شناسایی کنید
مشاوره ازدواج میتواند به شما کمک کند روابط پرخطر را شناسایی کنید

 

مرکز مشاوره پیش از ازدواج در ستارخان

 

همانطور که می دانید ازدواج یکی از مهم ترین انتخاب های شما در زندگی است که می تواند همه ابعاد رابطه شما و زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد به همین خاطر امروزه جوانان قبل از آنکه ازدواج کنند از متخصصین کمک می گیرند تا در زمینه خودشناسی و مهارت های بین فردی بهترین عملکرد را داشته باشند .

در این مقاله قصد داریم در مورد عصبانیت و ادامه دار شدن آن در روابط که می تواند در دراز مدت آسیب های بسیار جدی وارد کند ، با شما عزیزان گفتگو کنیم .

 

خانه مهر ميزبان شماست

 

ما در مرکز مشاوره قبل از ازدواج در ستارخان چه از طریق مشاوره تلفنی ، چه از طریق مشاوره حضوری ، کارگاه ها و همایش ها در کنار شما عزیزان هستیم تا ابعاد مختلف مشکلات یک رابطه مثل اختلالات شخصیت ، عدم مهارت های بین فردی ، تعارضات و مشکلات در گذشته ، طرحواره ها و باورهای مرکزی ناکارآمد در زوجین را ارزیابی کنیم . پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که قبل از ازدواج حتما در زمینه خودشناسی و شناخت طرف مقابل خود قدم های محکمی را بردارید تا بتوانید در ابعاد مختلف زندگی خود رابطه سلامت تر و پایدارتری را تجربه کنید .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره 10 دقیقه ای رایگان ما در ارتباط باشید و یا جهت ارتباط با اپراتور می توانید با مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید

مرکز مشاوره ازدواج در غرب تهران

کاملترين مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج

مشاوره فردی و درمان مشکلات عاطفی

مشاوره ازدواج و اعتقادهای مذهبی براي ازدواج

 

زخم هاي عاطفي را کمتر کنيد

 

همانطور که می دانید عصبانیت های مکرر در روابط زناشویی باعث زخم های عاطفی می شود که این زخم های عاطفی باعث می شود که شما به مرور زمان همدلی و صمیمیت را از رابطه خود از دست بدهید .

زنان و شوهران عصبی احساس درماندگی بیشتری می کنند اگر همسر آن ها فقط کمی تغییر می کرد و بهتر می شد ، شاید شرایط بهبود پیدا می کرد . انگار همیشه به دنبال مقصر هستند که همه چیز را بر گردن او بیندازند و همین باعث می شود که خشم و ناراحتی را بیشتر تجربه کنند .

 

مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در خانه مهر
مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در خانه مهر

 

اما چه اتفاقی می افتد که ما عصبانیت را تجربه می کنیم ؟

 

عصبانیت 2 مولفه مهم دارد : برای اینکه عصبانی شوید باید یا یک نوعی از استرس یا رنج را احساس کنیم یا از افکار محرک استفاده کنید که به منزله نوعی جرقه برای روشن شدن یک پاسخ خشم آلود است . برای اینکه عصبانیت را واقعا احساس کنید و وجود استرس و افکار محرک ضروری است .

افکار محرک حکم این را دارند که باعث می شوند استرس و رنج را تبدیل به یک واکنش سرزنش کننده و خشمگینانه بکنند . اگر افکار عصبانی را بدون استرس داشته باشید هرگز به حدی برانگیخته نمی شوید که واکنش هیجانی نشان دهید و استرس هم بدون افکار محرک از حد یک احساس ناخوشایند تجاوز نمی کند .

 

اما چرا استرس به این راحتی تبدیل به عصبانیت می شود ؟

 

وقتی که دچار رنج هیجانی یا جسمانی هستید انگیزه زیادی دارید که کاری در مورد آن انجام دهید . عصبانیت به 2 شکل کمک می کند تا با رنج مقابله کنید . یکی اینکه باعث تخلیه برانگیختگی می شود و دوم اینکه از این طریق میزان تنش شما هم کم می شود .اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و عصبانیت باعث می شود که شما از واقعیت های رابطه و هیجانات خود دور شوید ، باعث می شود که در لحظه یک سری احساسات و هیجانات را تجربه نکنید اما قطعا تنش بسیار زیادی را در رابطه تجربه خواهید کرد .

قاعدتا عصبانیت به عنوان یک گزینه می تواند باشد از آنجا که عصبانیت بدون حضور افکار محرک نمی تواند وجود داشته باشد لذا عصبانیت را می توان مهار کرد یعنی می توان احساس عصبانیت را با تغییر دادن افکاری که باعث آن می شود ، تغییر داد . شما قاعدتا می توانید کنترل هیجانات و احساسات خود را بدست بگیرید .

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج
مرکز مشاوره قبل از ازدواج

 

مديريت خشم را آموزش ببينيد

 

توجه داشته باشید که این نوع از عصبانیت و پرخاشگری باعث می شود که روز به روز هیجانات منفی در رابطه خود تجربه کنید . قبل از اینکه بتوانید تغییری در احساس یا رفتار خود ایجاد کنید باید دقیقا بفهمید به چه شکلی عصبانی می شوید طی 7 تا 14 روز آینده برگه سنجش عصبانیتی طراحی کنید و همراه خود داشته باشید .

هر بار که از دست همسرتان عصبانی شدید در زیر ستونی که با عنوان رویداد مشخص شده است ، اتفاقی که افتاده که باعث عصبانیت شما شده را یادداشت کنید .

 

مشاوره پيش از ازدواج و بررسي مشکلات فردي

 

در قسمت اول این ستون باید رویدا و در قسمت دوم عوامل استرس زا  و در قسمت سوم افکار محرک و بعد درجه بندی عصبانیت باشد طی یک هفته این کار را انجام دهید و اجازه دهید که با احساسات ، افکار و هیجانات خود روبرو شوید و آنها را بشناسید البته به یاد داشته باشید که این فقط به شما کمک می کند که شما افکار ناکارآمد ، احساس ناخوشایند و رفتارهای نامناسب خود را پیدا کنید .

قاعدتا اگر بخواهید تخصصی تر در زمینه کنترل افکار و احساسات قدم بردارید نیاز است که متخصصی به شما کمک کند تا باورهای ناکارآمد خود را پیدا کنید . ما در مرکز مشاوره خانه مهر در زمینه مشاوره پیش از ازدواج در کنار شما هستیم تا بتوانیم در ابعاد مختلف مشکلات بین فردی بهترین و به روز ترین تکنیک ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *