مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی در مرکز خانه مهر

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی را در رابطه خود جدی بگیرید ما در مشاوره قبل از ازدواج و زوج درمانی در زمینه مشاوره جنسی و مشکلات جنسی توانسته ایم با تیمی متخصص و مجرب ابعاد مختلف رابطه را بررسی و ارزیابی کنیم و بتوانیم قبل از آن که زوجین به سمت طلاق و مشکلات عاطفی جدی بروند رابط آنها را ترمیم کنیم.

 

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی در مرکز خانه مهر

 

به طور مثال در مشاوره قبل از ازدواج و در مشاوره زوج درمانی در مورد مسائل جنسی ، تعیین سبک زندگی جنسی واقعیت های دنیای جنسی با زوجین صحبت می کنیم چون گاهی ما تحریف های شناختی در مورد مسائل جنسی داریم که همان باعث می شود که رابطه حقیقی و واقعی را از دست بدهیم.

در این مقاله قصد داریم که مثل مقالات گذشته در مورد مشکلات جنسی و انواع سبک زندگی جنسی با شما صحبت کنیم شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر در زمینه مشکلات جنسی و زناشویی مقالات زیر را مطالعه بفرمایید

بهترین مشاوره زناشویی و جنسی برای زوجین

مشاوره قبل از ازدواج و برد و باخت در رابطه

مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی با متخصص بالینی

مشاوره زناشویی و بررسی چرخه جنسی ازدواج

 

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی
مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی در خانه مهر

اولین قدم صمیمیت جنسی است

 

شما می دانید که صمیمیت جنسی به چه معناست ؟ روابط جنسی در زندگی زناشویی بسیار مهم و راهی برای محکم شدن ازدواج است شما با برقراری رابطه جنسی با همسر خود به او نشان می دهید به نیازهای او اهمیت می دهید به او اعتماد دارید .

مهم است بدانیم عمل جنسی تنها به شکل جسمی اتفاق نمی افتد بلکه فرصتی روحی – روانی است تا شما را به همسرتان نزدیکتر کند فراموش نکنید که مهم ترین ارگان جنسی مغز است پس رابطه جنسی و صمیمیت دوتا مفهوم جدانشدنی در یک ازدواج موفق هستند.

یا می توان گفت عمل جنسی سالم و رضایت بخش باید با اتصال ذهن و مغز و ارگان جنسی صورت بگیرد نه اینکه ارگان جنسی به تنهایی کار خود را انجام دهد پس صمیمیت جنسی نیازمند مهارت ها و زیربناهایی است که شما باید یا آن ها بلد باشید یا اینکه در صدد این باشید که بتوانید از طریق کارگاه ها ، همایش ها و جلسات مشاوره به آن ها دست پیدا کنید.

 

سبک زندگی جنسی و باورهای نادرست ما

 

و اما تعیین سبک زندگی جنسی : گاهی ما باورهای نادرستی در مورد روابط جنسی داریم که همین باعث می شود سبک جنسی رضایت بخشی را تجربه نکنیم.

بیایید با چند واقعیت در مورد رابطه جنسی زوجین آشنا شویم شما فکر می کنید که چند درصد از زوجین از رابطه جنسی خود رضایت دارند ؟

می توان گفت زوج های خوشبخت و راضی از نظر جنسی شاید تنها در 50 درصد مواقع تجربه جنسی خوشایند دو طرفه همزمانی را تجربه کنند

پس این یک نگاه واقع بینانه به دنیای رابطه جنسی است شما قرار نیست در هر رابطه جنسی با همسر خود دچار یک شعف و هیجان عجیب غریبی باشید در 25 درصد روابط جنسی یکی از زوجین احساس مثبت دارد.

که آن هم اغلب مردان هستند در حالی که طرف مقابل تصور می کند رابطه بد نبوده است این مسئله لطمه چندانی به زندگی زناشویی شما نمی زند و می توانید ارتباط صمیمی خود را ادامه دهید.

 

مشاجره و دعوا ارتباط عاطفی شما را خراب می کند اگر حل نشود اما در همه ی روابط مشاجره وجود دارد
مشاجره و دعوا ارتباط عاطفی شما را خراب می کند اگر حل نشود اما در همه ی روابط مشاجره وجود دارد مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی

 

باورهای غلط خود در مورد رابطه جنسی را کنار بگذارید

 

به این علت که این آمارها و این واقعیت ها در رابطه جنسی چیزی است که وجود دارد و شما نمی توانید علیه آن رفتار کنید .

15 درصد روابط زوجین جسمی و تنها تناسلی است و انرژی و احساس مثبتی در زوجین ایجاد نمی کند ، 5 تا 15 درصد از روابط جنسی زوجین عادی ، سالم و حتی خوشحال با نارضایتی و ناکارآمدی جنسی همراه است

پس طبق آمار به ما نشان می دهد که ما گاهی توهمات و نگاه غیر واقع بینانه ای به رابطه جنسی داریم و همین باعث می شود که ضلع کنار رابطه جنسی که صمیمیت و عاطفه است به خطر بیفتد بیش از آن که تحت تاثیر پیام های غیر واقعی فیلم ها و تصاویر قرار بگیرید

این حقایق علمی را در ذهن خود مرور کنید اتفاقا مسئله مهم این است که شما بتوانید رابطه جنسی را جزئی از زندگی خود بدانید و مسائلی مثل تنش ها و اضطراب ها را به زندگی خود ورود ندهید .

سبک زندگی جنسی چیست ؟

 

می توان گفت که تعاملات جنسی بین زوجین کلیشه یکتا و واحدی ندارد شیوه روابط جنسی منحصر به خود افراد است یعنی نحوه ابراز و اظهارات جنسی به تعداد زوجین روی زمین متفاوت است و امری ثابت یا قابل پیش بینی نیست.

ابراز جنسی بین زوجین به علایق ، نیازها و تجربیات جنسی آن ها وابسته است پس هر زوج باید سبک زندگی خود را تعیین کند جدا از این مسئله گاهی نگاه کردن به فیلم ها و تحت تاثیر قرار گرفتن پیام های غیر واقعی از تصاویر باعث می شود که شما هم احساس بدی نسبت به خود و هم پارتنر و نوع ارتباطتان به دست آورید .

توجه داشته باشید که کاملا دنیای فیلم های جنسی متفاوت از دنیای واقعی است و شما نباید ارتباط خودتان را با آن ها مقایسه کنید

 

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی
مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی میتواند به شما کمک کند روابط پرخطر را شناسایی کنید

 

چرا که باعث می شود شما با تحریفات شناختی ارتباط برقرار کنید این را به خاطر بسپارید که این فیلم ها کاملا ساختگی و لحظه به لحظه آن ها کنترل شده و نمایشی است و همچین چیزی در دنیای واقعی اصلا وجود ندارد و این فقط باعث می شود که شما آسیب جدی به رابطه خود وارد کنید

در این زمینه می توانید با مشاورین جنسی و زناشویی به شکل کامل گفتگو کنید و مشکلات و چالش های رابطه خود را به شکل صحیح برطرف کنید ما در مرکز مشاوره خانه مهر از طریق متخصصین و مشاورین مجرب در این زمینه همراه شما هستیم .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *