مشاوره خانواده و خيانت و جلوگيری از طلاق

و اما همراه ما باشید تا عوامل زمینه ساز در خیانت را با هم بررسی کنیم . این نوید را به شما عزیزان می دهیم که ما در مرکز مشاوره خانواده و خيانت در زمینه مشکلات خانواده ، مشکلات زوجین ، مشکلات بین فردی با متخصصینی مجرب و دوره دیده در کنار شما عزیزان هستیم شما عزیزان می توانید چه به شکل مشاوره تلفنی خیانت ، چه به شکل مشاوره حضوری خیانت و یا به شکل مشاوره تلفنی رایگان خیانت با متخصصین و ارزیاب های ما در ارتباط باشید

مشاوره خانواده درمانی در خانه مهر

مشاوره خانواده تلفنی با بهترین مشاوران خانواده تهران

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

 

مشاوره خانواده و خيانت
مشاوره خانواده و خيانت میتواند به شما کمک کند روابط پرخطر را شناسایی کنید

 

مشاوره خانواده و خيانت و جلوگيری از طلاق

 

اما در ادامه دو مقاله قبلی با نام های (  مشاوره خيانت زناشویی و مشاور خانواده و زوج )  (  مشاوره خيانت و زناشويي با مشاوران خانه مهر ) در کنار شما عزیزان هستیم تا در مورد عوامل زمینه ساز در مورد خیانت با شما گفتگو کنیم . در دسته بندی عواملی که باعث ایجاد خیانت در زوجین می شوند اولین عامل زمینه سازی که می خواهیم بررسی کنیم عامل زمینه ساز در همسری است که مرتکب به روابط فرازناشویی یا خیانت می شود :

 

 

بعضي از عوامل زمينه ساز از نگاه مشاوره خيانت :

 

1 – لذت طلبی و عشرت طلبی

2 – احساس ناامنی در مورد خویشتن

3 – عزت نفس آسیب دیده یا پایین

4 – چشم و دل سیر نبودن

5 – اختلال کنترل تکانه

6 – اختلال شخصیت مرزی

7 – ضعف در قضاوت

8 – ناکامی نیازها در دوران کودکی

9 – سخت گیری های بیش از حد خانواده

10 – برونگرایی

11 – افراط در مهارت جذب جنس مخالف

 

مشاوره خانواده و خيانت
مرکز مشاوره خانواده و خيانت خانه مهر

 

همسر آسيب ديده ممکن است ويژگي هاي زير را داشته باشد

 

یازده موردی که در اینجا عنوان شد می تواند از عوامل زمینه سازی باشد که افراد به سمت خیانت کشیده شوند البته این عوامل فقط در زمینه فردی است و در مورد شغل و محیط زندگی و اجتماع در ادامه گفتگو می کنیم . دومین عاملی که می تواند باعث خیانت شود ، عوامل زمینه ساز در همسری است که از طریق رابطه فرازناشویی آسیب دیده است

1- وابستگی : یعنی شخصیت وابسته

2 – بی توجهی به رابطه

3 – نادیده گرفتن شواهد خیانت :

 

منظورمان از نادیده گرفتن شواهد خیانت این است که گاهی زوجین به مرور زمان به علت حل نکردن تعارضات بین فردی به طلاق عاطفی می رسند و بعد از آن دچار تنش ها و تعارضات و کم کم دور شدن و کمرنگ شدن صمیمیت بین فردی می شوند اما از کنار آن به راحتی عبور می کنند و فکر می کنند که زمان می تواند مسائل آنها را حل کند به همین خاطر باعث می شود که گاهی با واقعه ای به نام خیانت روبرو شوند که می تواند از لحاظ روانی به آنها بسیار آسیب برساند

4 – تعارض گریزی

5 – ایثارگری بیمارگونه

مشاوره خانواده و خيانت
مشاوره خانواده و خيانت میتواند به شما کمک کند روابط پرخطر را شناسایی کنید

 

6 – عدم مهارت های بین فردی :

 

عدم مهارت های بین فردی یکی از عوامل بسیار مهم در شکلگیری خیانت یا طلاق است زیرا افرادی که حل مسئله ، مهارت تصمیم گیری ، مهارت کنترل هیجان و خشم را ندارند ، باعث می شود که هم به رابطه خودشان آسیب بزنند و هم وارد روابط فرازناشویی شوند .

 

تعارض هاي بين فردي زوجين بايد حل شود

 

و اما یکی دیگر از عوامل بسیار مهم ارتباط سالم يا ناسالم زوجین در رابطه است

1 – تعارض های شدید حل نشدنی که باعث می شود روز به روز پرونده های بازی در این زمینه ایجاد شود و چون مسائل حل نشده باقی می ماند ، زوجین از لحاظ هیجانی و عاطفی روز به روز از هم دورتر می شوند

2 – کمبود صمیمیت در رابطه ، که البته صمیمیت انواع مختلفی دارد که باید زوجین مهارت های ایجاد صمیمیت را بلد باشند مثل : صمیمیت جسمی ، جنسی ، روانی ، اجتماعی ، هنری ، هیجانی

3 – جنگ قدرت زوجین :

 

وقتی که یکی از زوجین باورش این است که حرف من باید به کرسی بنشیند و یا اینکه دو طرف این باور را داشته باشند دقیقا در میدان جنگ یا مسابقه قرار می گیرند و این باعث می شود که جنگ قدرت بین زوجین ایجاد شود و این جنگ قدرت روز به روز باعث می شود همدیگر را سرزنش و تحقیر کنند و یکی از عوامل بسیار آسیب زننده در ارتباط تحقیر کردن ، نادیده گرفتن و سرزنش کردن است و نگاه بالا به پایین ، می تواند رابطه شما را از لحاظ عاطفی به سمت و سویی از انزوا و جدایی بکشاند.

 

4 – نداشتن چشم انداز درست در زندگی :

 

یعنی اینکه زوجین نتوانند از لحاظ هیجانی ارتباط خود را ساپورت کنند وقتی ما نمی توانیم تکراری بودن رابطه خود را ترمیم کنیم و رابطه به سمت روزمرگی کشانده می شود ، باعث می شود که احساس کنیم ماه عسل رمانتیک رابطه تمام شده است و همه آن انگیزه و هیجان ماه های اول دیگر در رابطه وجود ندارد.

 

مشاوره خانواده و خيانت
مشاوره خانواده و خيانت خانه مهر به شما کمک می کند رابطه امن تری را تجربه کنید

 

5 – مسئولیت های زیاد در خانواده :

 

افرادی که مسئولیت زیادی در خانواده بر عهده دارند ، گاهی باعث خستگی روحی و جسمی آنها می شود مثل مراقبت های مداوم ، مسئولیت های مهم در خانه که اگر تقسیم وظایف اتفاق نیفتد ، فرد دچار یک تنش و اضطراب و ناامنی می شود.

 

دوستان و عوامل زمينه ساز اجتماعي

 

و اما عوامل زمینه ساز اجتماعی مثل فشارهای شغلی ، نوع شغل فرد ، داشتن دوستانی که لذت طلبی را نقطه مقابل عدم آزادی می دانند ، افرادی که تجربه های خارج از چارچوب ازدواج را هیچ مسئله مهم و مشکل داری نمی دانند و این نظر خودشان را به دوستان و اطرافیانشان هم تحمیل می کنند .

و عامل بعدی زمینه ساز ، نفر سومی است که وارد روابط می شود که به علت ، احساسات عمیق و ناکامی های نیازها ، قطعا می تواند در رابطه بین فردی ورود کند و حتی رابطه را به سمت آسیب های عمیق ببرد.

 

اين ويژگي ها حتما بايد توسط مشاوره خيانت بررسي شود

 

فرد احساس ناامنی ، ناتوانی و کمبود محبت می کند ، فردی است که عدم تفریح و لذت را تجربه کرده است ، ممکن است فردی فرصت طلب و سوء استفاده گر باشد و در زندگیش بی هدف قدم برداشته باشد و حتی ممکن است در طیف اختلالات شخصیت قرار داشته باشد .

در جلسات درمان و مشاوره خیانت به زوجین آموزش داده می شود که نقششان را بر مبنای اطلاعاتی که در زمینه عوامل زمینه ساز به شما عزیزان دادیم ، مشخص کنند .

به هر حال هر ارتباطی ممکن است دچار تنش و اضطراب شود و یا ممکن است خیانت را تجربه کند اما باز هم دیر نیست ما در کنار شما هستیم تا بتوانید در هر مرحله ای از ارتباط خود که هستید رابطه شما را ترمیم کنیم ، به شما در مورد مهارت های غیر فردی آموزش دهیم .

 

براي جدايي دير نيست لطفا کمک بگيريد

 

توجه داشته باشید اگر شما بعد از خیانت هم تصمیم به جدایی داشته باشید ، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید تا شما را در زمینه گذراندن سوگ ارتباط و حل تعارضات کمک کند به همین خاطر ما در مرکز مشاوره خانه مهر در کنار شما هستیم تا چه در زمینه حل تعارضات بین فردی و چه مشاوره طلاق و چه مشاوره خیانت از طریق متخصصین شما بتوانید بهترین راه را انتخاب کنید و سوگ هر انتخابی را که برمبنای گذراندن طول درمان داشته اید را به بهترین شکل بگذرانید.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خیانت ، مشاوره خانواده و مشاوره زوج با اپراتور خانه مهر تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنیم و بتوانیم چه از طریق کارگاه ، چه از طریق مشاوره تلفنی رايگان خيانت و چه مشاوره خيانت حضوری ، خدمات تخصصی به شما عزیزان ارائه دهیم .

قابل ذکر است که مرکز مشاوره تخصصي خانه مهر مرکز غربال گري طلاق است و سعي ما بر اين است چه در زمينه پيشگيري و چه در زمينه درمان در کنار شما عزيزان باشيم

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *