مشاوره خيانت و زناشويی با مشاوران خانه مهر

در زندگی زناشویی بسیاری از خانواده ها ، گاهی جای پای بی وفایی یا به بیان دیگر می توان گفت خیانت دیده می شود و اما ما مراجعانی را در این زمینه داریم که به مراکز مشاوره خيانت و زناشويی مراجعه می کنند افرادی که مورد بی وفایی قرار گرفته اند و الان در تعارض هستند ، افرادی که خودشان خیانت کرده اند و الان احساس گناه یا خطر می کنند ، یا اینکه خودشان نفر سوم یک رابطه زناشویی هستند و از این وضع ناراحت هستند .

مشاوره خانواده درمانی در خانه مهر

مشاوره خانواده تلفنی با بهترین مشاوران خانواده تهران

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

 

 

ما به شما توصیه می کنیم که شما هر کدام از این موارد را احساس می کنید ، لطفا مقاله ما را تا انتها بخوانید و البته حتما در این زمینه با مشاوره خيانت و زناشويی رایگان با مرکز مشاوره خانواده خانه مهر تماس بگیرید .

 

مشاوره خيانت و زناشويی
مشاوره خيانت و زناشويی را از متخصصين ما بخواهيد

 

شوک ناشی از کشف بی وفایی

 

می توان گفت بی وفایی به معنی از بین رفتن حس اعتماد است وقتی که یک نفر ازدواج می کند ، به شریک زندگیش قول می دهد تا زمان مرگ به او وفادار بماند و اما این انتظار اعتماد متقابل شالوده تعهد آنها به همدیگر است .

یک عنصر مهم و ناگفته این اعتماد که شاید به زبان آورده نشود این است که زوجین تنها با یکدیگر نزدیکی عاطفی و رابطه جنسی داشته باشند و شخص دیگری در این صمیمیت بین آنها شریک نباشد . پس جای تعجب نیست وقتی که زوجی پی به رابطه ای خارج از زندگی فرازناشویی یا حتی بی وفایی همسرشان پی می برند ، ضربه روحی و عاطفی عمیقی را تجربه کنند به همین خاطر حتی اگر پای فرزندی وسط باشد می توان یک خانواده پرتنش و آشفته را پیش بینی کرد .

 

مشاوره خيانت و زناشويی با مشاوران خانه مهر

 

ما در مرکز مشاوره خیانت و خانواده خانه مهر در کنار شما هستیم که هم خیانت ، هم از طلاق های عاطفی جلوگیری کنیم و در کنار شما قدم برمیداریم تا بتوانیم ارتباط های شما را به سمت سلامت و کنترل هیجان هدایت کنیم

اما در این مقاله ما فقط قصد داریم در مورد بحرانی که ممکن است شما با آن روبرو شوید ، گفتگو کنیم و البته همراه ما باشید تا در مورد ارزیابی ها و تکنیک های کنار آمدن با این مسئله به شما عزیزان آموزش دهیم که چطور می توانید بحران ها و چالش های رابطه خود را حل کنید .

مشاوره خيانت و زناشويی
مشاوره خيانت و زناشويی را از متخصصين ما بخواهيد

 

 

خيانت و احساس شکست و غم

 

لحظه ای که به بی وفایی همسرتان پی می برید ، ممکن است احساس شکست کنید به گفته مراجعین غرق در افکاری مثل ” این رابطه چند وقت است که وجود داشته است ، آیا این به این معنی است که رابطه بین ما تمام شده است ، چگونه می توانم به او اعتماد کنم ، چطور توانست با من این کار را انجام دهد ، آیا می توان دوباره اعتمادی را در این رابطه ساخت ، آیا این اولین باری است که چنین اتفاقی افتاده است ، آیا می توانم همین الان با او روبرو شوم یا می توانم این مسئله را نادیده بگیرم ” .

 

احساسات منفي در خيانت تجربه ميشود

 

همه این افکار آزاردهنده و حتی گاهی خیلی عمیق تر و دردناک تر باعث می شود که شما دچار خشم ، شرم ، احساس حسادت ، فریب خوردگی ، ترس و عدم اطمینان کنید و حتی گاهی بعضی از افراد وقتی که با این بی وفایی روبرو می شوند ، واکنش های جسمی شدیدی از خودشان نشان می دهند مثل تهوع ، اسهال ، استفراغ و یا ممکن است سر همسرشان فریاد بکشند و یا به سمت خودکشی و حتی قتل کشیده شود .

 

مشاوره خيانت و زناشويی
مشاوره خيانت و زناشويی و مشاوره زوج را از مشاوران ما بخواهيد

 

براي مشاوره خيانت و زناشويی به متخصين ما اعتماد کنيد

 

اما این نوید را به شما می دهم که این جملات گزارش مراجعی نیست که به مراکز مشاوره خانواده و خیانت مراجعه کرده اند ، موقع کشف امیدشان را از دست داده بودند و رابطه با همسرشان را تمام شده می دانستند و حتی نسبت به مردهای دیگر هم خشم داشتند و یا نسبت به زنهای دیگر دچار تعارض و خشم شده بودند.

اما نظرشان این است که بعد از جلسات مشاوره رابطه آنها نه تنها درمان شده است ، بلکه از نظر مهارت ها و هیجان ها بهبود هم یافته است پس لطفا در نظر داشته باشید که در هر کجای ارتباط که هستید ، از متخصصین کمک بگیرید قطعا برای پایان دادن به یک رابطه دیر نیست اما مسئله این است که اگر راه نجاتی برای آن ارتباط وجود داشته باشد نیازمند تلاش دو طرفه است و ما نیز در مرکز مشاوره خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص در کنار شما ایستاده ایم .

 

خيانت براي هر دونفر رنج آور است

 

اما نکته مهم این است که باید به یاد داشته باشید که زوجی که پی به بی وفایی می برد و رنج می کشد مانند آن زوجی که پیمان شکنی کرده است ، ممکن است افکار و احساسات دردناکی را تجربه کند .

فرد بی وفا هم قطعا در این شرایط ، تنش ها و آسیب های خودش را دارد . فرد بی وفا هم به تاثیرات مخربی که روی همسر ، فرزندان ، خانواده و خودش می گذارد ، فکر می کند و اما سرنوشت فردی که با او رابطه برقرار کرده است .

پس ترمیم یک ارتباط نیازمند بررسی عمیق دو طرف است و قطعا احساسات دو طرف ارزشمند است به هیچ عنوان مقوله عهدشکنی از نگاه روانشناختی ، یک راه حل نیست بلکه فرار و اجتناب است یعنی افرادی که نمی توانند حل مسئله کنند ، نمی توانند هیجاناتشان را کنترل کنند گاهی به سمت خیانت کشیده می شوند اما باز هم نیازمند بررسی و ارزیابی بالینی است .

 

مشاوره خيانت و زناشويی
مشاوره خيانت و زناشويی و مشاوره زوج را از مشاوران ما بخواهيد

 

نمي توانم باور کنم…..

 

و اما انکار : با برملا شدن بی وفایی زوج و زوجه در شوک عمیقی فرو می روند و انگار برای مدت طولانی افکار و احساساتشان را از دیگران و حتی از خودشان پنهان می کنند .

انکار اصطلاحی است که برای توصیف پنهان کردن افکار و احساسات ، از خود بکار می رود ، انگار می توان گفت انکار ، رفتاری ناهوشیار است و فرد از آن آگاه نیست و به راحتی اتفاق می افتد . انکار با رد کردن ناهشیارانه افکار غیر قابل تحمل باعث حل تعارض هیجانی و کاهش اضطراب می شود .

و اما چون زن یا شوهری که پی به بی وفایی همسرش برده است با هجومی از افکار آزار دهنده روبرو می شود ، ذهن مجبور به انکار می شود برای آنکه کمی از درد و رنجش کم کند پس انکار یکی از مراحلی است که بعد از شوک و روبرو شدن با این ماجرا برای همسر آسیب دیده اتفاق می افتد .

 

لطفا تصميم نگيريد…

 

و اما جایی که نباید تصمیم بگیریم ، بعد از مرحله ترس و انکار است دقیقا جایی که باید در مورد شواهدی که داریم ، در مورد اتفاقاتی که افتاده است مصمم تر با یک متخصص و مشاور خانواده گفتگو کنیم

ما در مرکز مشاوره خیانت خانه مهر گوش شنوایی برای شنیدن مسائل و چالش های زندگی شما داریم که هم به شکل مشاوره رایگان و هم مشاوره تلفنی و جلسات درمانی در کنار شما عزیزان ایستاده ایم قطعا در مقالات بعدی در مورد عنواع بی وفایی با شما عزیزان گفتگو می کنیم همراه ما باشید تا بتوانیم در این زمینه بیشتر اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *