مشاوره زناشويي و مشاوره ازدواج در درمان مشکلات جنسي

اگر می خواهید زندگی زناشویی و عاطفی خوبی داشته باشید باید بتوانید مهارت ارتباط برقرار کردن و نگهداشتن ارتباط هم بلد باشید ما در مشاوره زوج درمانی و مشاوره زناشویی همه تلاشمان این است که به شما عزیزان آموزش دهیم که چطور می توانید کیفیت روابط جنسی و ارتباط صمیمی خود و همسرتان را به میزان زیادی تضمین کنید.

قصد داریم در این مقاله 3 دستورالعمل برای رضایت جنسی را با شما در میان بگذاریم و در مورد مرحله مهمی به نام لمس عاطفی با شما صحبت کنیم برای اطلاعات بیشتر در زمینه مهارت های جنسی می توانید مقالات زیر را مطالعه فرمایید:

بهترین مشاوره زناشویی و جنسی برای زوجین

مشاوره قبل از ازدواج و برد و باخت در رابطه

مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی با متخصص بالینی

مشاوره زناشویی و بررسی چرخه جنسی ازدواج

 

مشاوره زناشويي
مشاجره و دعوا ارتباط عاطفی شما را خراب می کند اگر حل نشود اما در همه ی روابط مشاجره وجود دارد

 

مشاوره زناشويي و مشاوره ازدواج در درمان مشکلات جنسي

 

همان طور که می دانید مرکز مشاوره ازدواج خانه مهر یکی از بهترین مراکز مشاوره در غرب تهران است که توانسته است در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ، مشاوره فردی و بالینی به کمک تیمی متخصص و مجرب به شما عزیزان کمک کند .

 

ایجاد انتظارات جنسی واقع رایانه و مثبت

 

آن چیزی که در فیلم ها راجع به رابطه جنسی عالی می بینید یا در کتاب ها می خوانید با واقعیت زندگی و اهداف زناشویی متفاوت است باید انتظارات جنسی خود را با توجه به شرایطتان تعریف کنید.

فیلم هایی که در زمینه رابطه جنسی ساخته می شود کاملا نمایشی و فقط یک هدف بیشتر ندارند آن هم تحریک بیننده است بارها صحنه ها گرفته می شود و هیچ رضایت درونی و هیجانی برای بازیگران این فیلم وجود ندارد بهتر است کمی هوشمندانه تر در زمینه ارتباط جنسی خود قضاوت کنید.

 

ارتباط زناشویی یک ارتباط پویا است که نیازمند مهارت است

 

شما باید بتوانید نیازهای طرف مقابل خود را کشف کنید ، نیازهای خودتان را کشف کنید و بعد از کشف نیازها به این بپردازید که چه نقاط ضعف و قوتی در رابطه شما وجود دارد به طور مثال باید شما لیستی از نیازها و خواسته های خود داشته باشید و انتظاراتتان را بررسی و ارزیابی کنید و با همسر خود گفتگو کنید به جملات زیر دقت کنید :

1 – قبل از تحریک جنسی باید از نظر روحی به همسرم نزدیک شوم رابطه جنسی رضایت بخش نیست مگر اینکه به نوبت یکدیگر را تحریک کنیم ، از رابطه جنسی لذت نمی برم مگر اینکه هر دوی ما نیازهای جنسی یکسان داشته باشیم و بتوانیم با روش مثبت به همدیگر بیان کنیم.

 

مشاوره زناشويي
مشاوره زناشويي و زوج درمانی می تواند به ما کمک کند انتخاب بهتری داشته باشیم

 

محرک های خارجی جایگاهی در روابط زناشویی ما ندارد

 

بهتر است برای کاهش تنش از رابطه جنسی استفاده کنیم ، مسائل جنسی ارتباط مستقیمی به وابستگی عاطفی دارد اگر اتفاق نیفتد رابطه جنسی به خوبی انجام نمی شود از تحریک شدن دوری می کنند چون می ترسند همسرم را فراری  دهم شروع رابطه عاطفی وظیفه زن و مقاربت وظیفه مرد است.

به این جمله ها دقت کنید این ها جملاتی است که طی پژوهش هایی زوجین از رابطه جنسی خود گفتند چقدر قبول دارید که این جملات و این خواسته ها معقول است؟

دقیقا وقتی که در مورد باورهای خود از رابطه جنسی صحبت می کنید ، می توانید تحریف های شناختی خود را پیدا کنید این جملات می تواند رابطه عاطفی هیجان شما را به طور کلی بهم بریزد .

دقیقا در مشاوره قبل از ازدواج سعی بر این است که در زمینه مسائل جنسی هم شما را با دنیای واقعی بیشتر آشنا کنند

 

رابطه جنسی مترادف با مقاربت نیست

 

و اما دستورالعمل دوم ، احساس و انتخاب های مختلف جنسی : رابطه جنسی مترادف با مقاربت نیست وقتی که شما رابطه ای صمیمی و پویا برقرار می کنید می دانید آلت تناسلی تنها عضو جنسی نیست که در رابطه جنسی بکار رود ، رابطه جنسی سالم زوجین شکل ها و جوانب مختلفی دارد که مقاربت تنها بخشی از آن است.

استفاده از ذهن و جسم به صورت همزمان در رابطه جنسی به شما کمک می کند که متناسب با زندگی ، احساسات و موقعیت خود روابط جنسی گسترده ، متنوع و انعطاف پذیری داشته باشید

 

مشاوره زناشويي
مشاوره زناشويي کنترل خشم نیاز به آموختن مهارت دارد

 

ارتباط موثر کلامی و روانی بسیار مهم است

 

3 – ارتباط و تمایلات جنسی : هر کدام از شما اولویت های جنسی دارید یکی از راه های تامین رضایت جنسی آگاهی از احساس ها ، نیازها و اولویت های همسرتان است برای اینکه این آگاهی را کسب کنید ارتباط موثر کلامی و روانی بسیار مهم است این آشنایی و ارتباط باید در طول روز و خارج از اتاق خواب اتفاق بیفتد .

 

ما در مرکز مشاوره ازدواج خانه مهر در کنار شما عزیزان هستیم تا بتوانیم در زمینه پیشگیری و درمان بهترین راهکارها و به روزترین متدها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم جهت اطلاعات بیشتر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *