مرکز مشاوره ازدواج و طلاق

 

در مرکز مشاوره ازدواج و طلاق خانه مهر شما عزیزان می توانید هم از طریق مشاوره حضوری و مشاوره قبل از ازدواج تلفنی  و آنلاین با ما در ارتباط باشید

 

چرا مرکز مشاوره ازدواج خانه مهر را انتخاب کنیم ؟

 

در مرکز مشاوره ازدواج و همسان گزینی  خانه مهر توانسته ایم در تمام زمینه ها به شکل حرفه ای و تخصصی فعالیت کنیم  و اما از نظر هزینه ، اگر از طریق مشاوره تلفنی قبل از ازدواج می خواهید با متخصصین ما در ارتباط باشید می توانید با شماره ثابت زیر تماس گرفته و جهت اطلاعات بیشتر با اپراتور همان قسمت گفتگو کنید

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر
مشاوره تلفنی ازدواج با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر

 

یکی از مزایای مهم مرکز مشاوره تلفنی قبل از ازدواج خانه مهر این است که تعرفه تعیین شده ما از بهزیستی نیز پایین تر است با توجه به صلاحدید مدیریت مرکز مشاوره خانه مهر برای آن که جوانان بتوانند از خدمات مشاوره قبل از ازدواج بیشتر بهرمند شوند هم به شکل آنلاین ، هم به شکل مشاوره تلفنی و هم به شکل حضوری توانسته ایم به شکل پکیج و آموزش کامل پیشگیری ، مهارت و تشخیص در خدمت شما عزیزان باشیم.

 

اما چرا مشاوره قبل از ازدواج مهم است؟

 

می توان گفت ازدواج بدون مشاوره قبل از ازدواج ممنوع است زیرا احتمال اینکه شما به دلیل عدم مهارت و اختلال شخصیت ، الگوهای اشتباه دوران کودکی ، الگوهای یاد گرفته از والدین خود ، دچار لغزش ، خطا و یا زندگیتان منجر به طلاق شود زیاد است

این روزها در تمام کشورها در زمینه پیشگیری بیشتر سرمایه گذاری و فعالیت می کنند زیرا زمانی که شما قبل از ازدواج نسبت به همسر خود آگاهی بیشتری داشته باشید و حتی اگر رابطه شما به اتمام برسد بسیار راحت تر و آسان تر است تا زمانی که شما ازدواج کنید و یا بچه دار شوید .

بچه دار شدن یکی از بزرگترین مسئولیت های هر خانواده و زوج محسوب می شود پس قبل از آن که ازدواج کنید در زمینه مهارت آموزی ، حل مشکلات شخصی و فردی اقدام کنید.

 

مشاوره ازدواج در خانه مهر و حل مشاجرات زناشویی
مشاوره ازدواج در خانه مهر و حل مشاجرات زناشویی

 

 

کشف الگوهای اشتباه رفتاری با شناخت گذشته

 

چند سوال از شما می پرسیم و پاسخ این سوالات را نیز با هم بررسی می کنیم آیا شاهد بوده اید که پدر و مادر شما زمانی که با چالشی روبرو می شدند چطور دشواری های زندگی زناشویی شان را برطرف می کردند ؟

در همین یک سوال شما می توانید الگوهای خودتان را نیز کشف کنید گاهی ممکن است ما ادعا کنیم که رفتارهای بقیه ، ( منظورمان از بقیه آدم های اصلی و تاثیر گذار زندگیمان است ) را قبول ندارید

اما همانند آن ها رفتار کنید آیا در زمانی که پدر و مادر شما با یک چالش روبرو می شدند ، قهر را انتخاب می کردند یا به جنگ و مشاجره ختم می شد ؟

آیا برای آن راه حل گفتگو و حل مسئله را انتخاب می کردند یا اینکه با پرخاشگری و شکستن ظروف و ترک خانه چالش های شما بیشتر می شد؟

آیا زندگی پدر و مادر شما بر شیوه برخورد شما با اختلافاتی که در حال حاظر با نامزد خود دارید تاثیر گذاشته است ؟

 

زندگی والدین شما انتخاب فعلی شما

 

بهتر است با دقت بیشتری این سوال ها  را جواب بدهید زیرا اگر همین الان در دوران نامزدی بتوانید الگوهای رفتاری غلط را بشکنید بسیار راحت تر و کم آسیب تر است تا در زیر یک سقف.

آیا جر و بحث های پدر و مادر شما نشانه ی یک زندگی ناموفق بوده یا صرفا یک شیوه گفتگو محسوب می شده ؟

و یک سوال بسیار مهم دیگر این است که پدر و مادر شما بیشتر اوقات فراغتشان را با هم می گذراندند یا جدا از هم ؟

به همین راحتی می توان میزان صمیمیت و طلاق عاطفی بین والدین شما را کشف کرد توجه داشته باشید زمانی که والدین شما اوقات فراقت بیشتری را با هم می گذرانند یعنی رابطه عاطفی بهتری دارند یعنی یاد گرفته اند چطور نیازهای هیجانی و عاطفی شان را برآورده کنند.

 

مشاوره ازدواج یعنی شروع رابطه ای عاشقانه و سالم تجربه کرده اید؟
مشاوره ازدواج یعنی شروع رابطه ای عاشقانه و سالم تجربه کرده اید؟

 

 

مرکز مشاوره ازدواج و همسانگزینی

 

به همین منظور شما به عنوان فرد و عضوی از آن خانواده نیز رفتارهای پدر و مادر خود را یاد گرفته و حال در زندگی خود اجرا می کنید . دقیقا در مشاوره قبل از ازدواج هم در زمینه همسان گزینی و هم در زمینه اختلالات شخصیت بررسی های عمیقی صورت می گیرد

یکی از افتخارات ما در مرکز مشاوره قبل از ازدواج خانه مهر این است که در زمینه اختلالات شخصیت به شکل تخصصی در حال فعالیت هستیم

هر چقدر شما زودتر بتوانید در زمینه کشف اختلالات شخصیت قدم بردارید می توانید از اتفاقات بعدی جلوگیری کنید آیا با اختلالات شخصی آشنا هستید ؟

آیا می دانید زندگی کردن با یک فرد شکاک و یا مرزی چقدر سخت است ؟

آیا انواع تیپ ها و اختلالات شخصیت را می شناسید ؟ در این زمینه هم می توانید مقالات زیر را مطالعه بفرمایید تا در زمینه اختلالات شخصیت بیشتر آگاهی پیدا کنید .

اختلال شخصیت مرزی و ازدواج های محکوم به شکست

اختلال شخصیت اسکیزوتایپال و ازدواج های پر خطر را جدی بگیرید

اختلال شخصیت خودشیفته شما را زمین میزند

 

 

و اما اجرای تست در مرکز مشاوره خانه مهر :

 

اجرای تست در مرکز مشاوره خانه مهر توسط روانسنج صورت می گیرد و اگر شما به شکل مشاوره تلفنی قبل از ازدواج خدمات ما را بخواهید می توانید از طریق اجرای تست در سایت فعالیت خود را ادامه دهید

بعد از بررسی و ارسال جواب برای متخصص جلسه بعدی شما گذاشته می شود این نوید را به شما می دهیم که به علت تیمی و تخصصی فعالیت کردن در مرکز مشاوره خانه مهر ، در صورت نیاز شما را به روانپزشک ، مشاور بالینی و مشاوره فردی ارجاع می دهند و در زمینه کارگاه های آنلاین نیز می توانید برای اطلاع از پکیج های آموزشی به قسمت فروشگاه خانه مهر مراجعه کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی برگزاری همایش ها ، کارگاه ها و طرح های بیشتر در کلینیک خانه مهر با ما در تماس باشید تا در قسمت پذیرش و اپراتور به سوالات شما پاسخ دهند .

 

مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص
مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *