مشاوره ازدواج و زندگی موفق

 

در زمینه مشاوره قبل از ازدواج و زندگی موفق مرکز مشاوره خانه مهر پیش قدم شده است تا برای جوانان عزیزی که قصد ازدواج دارند بتواند قدم های جدید و سازنده ای را بردارد

 

مشاوره ازدواج و همسان گزینی در مرکز مشاوره خانه مهر چگونه برگزار می شود ؟

 

ما در زمینه مشاوره ازدواج تلفنی و حضوری به شکل تیمی و تخصصی فعالیت می کنیم شما عزیزان می توانید هم به شکل مشاوره تلفنی قبل از ازدواج و هم به شکل مشاوره حضوری با متخصصین و مشاورین ما با در ارتباط باشید

و این نوید را به شما عزیزان می دهیم که در زمینه مشاوره تلفنی توانسته ایم با کمترین تعرفه و هزینه در خدمت شما عزیزان باشیم تعرفه شما در مشاوره قبل از ازدواج تلفنی خانه مهر حتی از تعرفه بهزیستی نیز کمتر می باشد با این تفاوت که شما هم به شکل مشاوره تلفنی می توانید با متخصصین در ارتباط باشید و هم اگر تصمیم گرفتید که ادامه جلسات خود را به شکل حضوری ادامه دهید می توانید با همان متخصص به شکل حضوری در کلینیک خانه مهر جلسات خود را ادامه دهید.

 

 

زندگی موفق
مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج در خانه مهر

 

مشاوره ازدواج و تست های ازدواج زندگی موفق

 

اما روند مشاوره قبل از ازدواج در خانه مهر چگونه است شما از طریق اجرای تست توسط روانسنج و بررسی که انجام می شود که به شکل خصوصی برای متخصص شما ارسال می شود و البته نتایج به شکل تفکیک شده و فردی به زوجین اعلام می شود و در ادامه جلسات شما از طریق مشاوره فردی و مهارت آموزی در زمینه پیشگیری ، تشخیص و آموزش تحت درمان قرار می گیرید اما پیشگیری به چه معناست ؟

 

خودشناسی و دنیای عاشقانه ازدواج

 

زمانی که زوجین بدون آگاهی در زمینه خودشناسی ، بدون آگاهی در مورد اختلالات و مشکلاتی که ممکن است در گذشته در زندگی آن ها پیش آمده باشد ازدواج می کنند بعد از گذشت مدتی عشق بین آن ها از بین رفته و دچار تنش می شوند

پیشگیری به این معناست که به شما آموزش می دهند چطور می توانید با مهارت های زناشویی ، با مهارت های فردی از اختلافات و مشکلات بین فردی خود بکاهید و زندگی کافی و سالم تری را تجربه کنید اما بطور مثال بیایید با هم بررسی کنیم که رشد کردن در یک خانواده متعارف به چه معناست ؟

آیا مشاوره قبل از ازدواج فقط در زمینه همسان گزینی فعالیت می کند یا در زمینه های دیگر نیز به شکل مثبت و موثر در حال فعالیت است در زمینه مشاوره قبل از ازدواج در خانه مهر توانسته ایم به شکل پکیج با شما در ارتباط باشیم هم کلاس های آنلاین برگزار می شود و هم در مشاوره های حضوری از طریق تست های تشریحی شما مورد بررسی قرار می گیرید .

 

زندگی موفق
مشاوره ازدواج در خانه مهر با اجرای تست های ازدواج با روانسنج

 

 

بررسی گذشته و درمان مشکلات رفتاری برای زندگی موفق

 

به سوالات زیر توجه کنید : شما در اولین مرحله نیازمند آن هستید که بدانید یک ازدواج موفق به چه عواملی نیاز دارد

1- گذشته پدر و مادر شما در ازدواج فعلی شما تاثیر گذار است

2- ژنتیک شما  و نوع ساختار شخصیت شما در انتخاب همسر موثر است به سوالات زیر دقت کنید به نظر شما چه عواملی پدر و مادر شما را در کنار هم نگه داشته است ؟

اگر دختر و پسری پاسخشان عشق ، دوست داشتن ، انسجام و معنای خانواده باشد قاعدتا باید خانواده سالم و کافی را تجربه کرده باشد اما اگر پاسخ شما این است :

بخاطر فرزندانشان یا به خاطر ترس از کنایه ها و حرف های دیگران کنار هم مانده اند یا پدر و مادر من به ظاهر با هم مانده اند بلکه سال هاست طلاق عاطفی گرفته اند.

 

مشاوره ازدواج و زندگی موفق و جلوگیری از طلاق و خیانت

 

حتما شما قبل از ورود به یک رابطه نیازمند آن هستید که توسط یک مشاوره فردی بتوانید تحلیل درستی انجام دهید پس سوال دوم : دوست دارید چه ویژگی هایی از زندگی پدر و مادر شما در زندگی فعلی یعنی در زندگی زناشویی شما هم وجود داشته باشد ؟

به این سوال توجه کنید :

آیا واقعا ویژگی در زندگی پدر ومادرتان پیدا می کنید که از نگاه شما مثبت باشد که دوست داشته باشید همان وِیژگی ها در زندگی شما نیز وجود داشته باشد ؟

پاسخ زوجین برای متخصص دیدگاه های زیادی را به وجود می آورد که قابل بررسی است و اما کمی دقیق تر سوال می پرسیم  ؟

از چه ویژگی های زندگی پدر و مادرتان خوشتان نمی آید ؟

این دقیقا نقاط تاریکی است که در ناخودآگاه و وجود شما می نشیند آیا می دانستید ما حتی رفتارهایی که در پدر و مادر خود نمی پسندیم آن ها را انجام می دهیم ؟

آیا می دانید که ما درصد زیادی از الگوهای رفتاری فعلی خود را از رفتارهای پدر و مادرمان گرفته ایم و یا ممکن است به شکل افراطی عکس رفتارهای گذشته را انجام دهیم به طور کلی چه به شکل افراطی ، و چه به شکل مقابله به مثل رفتارها را که انجام می دهیم باعث می شود که ندانیم چرا انتخاب های اشتباه داریم ؟

 

زندگی موفق
مشاوره ازدواج و خانواده در خانه مهر با متخصصین مجرب و با تجربه

 

 

چرا فردی را شبیه پدر و مادرمان انتخاب می کنیم ؟

 

 

به طور مثال دختری را در نظر بگیرید که در خانواده ای بزرگ شده است که پدر دچار اعتیاد بوده است و عوامل خیانت و گفتگوها و جر و بحث هایی بر مبنای خیانت دیده می شده است حال نیز با مردی ازدواج کرده است که او نشانه هایی از خیانت را به دختر می دهد آیا اینجا می توانیم بگوییم که زندگی دایره واری برای او ایجاد شده است ؟

بله . برای  آنکه بتوانید تشخیص دهید که چرا افراد در روابطی می مانند که دقیقا زخم های گذشته را دوباره روشن می کند باید در این زمینه مشاوره فردی صورت بگیرد

پس مرکز مشاوره قبل از ازدواج خانه مهر با قدرت هر چه بیشتر قدم برداشته است تا بتواند در زمینه پیشگیری در زمینه طلاق و خیانت به شکل عمیق و تخصصی تری در زمینه مشاوره قبل از ازدواج فعالیت کند

پس علاوه بر سنجش نیازها ما در این زمینه به شکل فردی ، مشاوره بالینی و روانپزشکی نیز فعالیت می کنیم برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره قبل از ازدواج تلفنی  و مشاوره قبل از ازدواج حضوری از مرکز مشاوره خانه مهر می توانید با قسمت پذیرش مرکز مشاوره خانه مهر تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

توجه داشته باشید که مرکز مشاوره خانه مهر در زمینه برگزاری کارگاه های آنلاین و ارائه محصولات پادکست در زمینه آموزش و پرورش در خدمت شما عزیزان می باشد برای اطلاع از محصولات ما می توانید به قسمت فروشگاه مرکز مشاوره خانه مهر مراجعه بفرمایید .

 

 

زندگی موفق
مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *