مشاور ازدواج و مشاوره فردي را از خانه مهر بخواهيد

دلایل مختلفی وجود دارد که یک زوج ممکن است برای رابطه خود به دنبال کمک حرفه ای باشند. مشاور ازدواج و زوج درمانی می تواند بسیار موثر باشد، به خصوص زمانی که زودتر شروع شود.

مرکز مشاوره طلاق تخصصي و درمان مشکلات زناشويي

مرکز مشاوره باليني و روانشناس فردي در مرکز تخصصي

مرکز مشاوره رایگان و ویزیت در منزل خانه مهر

مرکز مشاوره ازدواج و طلاق

 

مشاور ازدواج
مرکز مشاوره خانه مهر

 

و اگر این باور را داشته باشیم که باید در گذشته والدینمان هیچ خطایی نکرده باشند تا ما الان رضایت درون بیشتری داشته باشم و زندگی سالم تری را تجربه کنیم قطعا تا آخر عمر این اتفاق نخواهد افتاد

و از همه مهم تر بسیاری ازواکنش هایی که ما به اطرافیانمان انجام می دهیم به شکل ناخودآگاه است و حتی این باور را داریم که بهترین رفتار و واکنش را نسبت به موقعیت و مشکلات و مسائل داریم اما مسئله این است که زمانی که شما در مسیر درمان و آموزش و آگاهی قرار می گیرید متوجه می شوید که چطور نیازهای برآورده نشده کودکی ، توانسته اند آنقدر پررنگ در انتخاب همسر ، انتخاب شغل ، روابط بین فردی ، رضایت درون ، تاثیر مستقیم بگذارند و حالا شما مسئول سرنوشت و رفتار و احساس و فکر خود هستید که چه کارهایی می توانید برای آن ها انجام دهید .

 

مشاور ازدواج و مشاوره فردي را از خانه مهر بخواهيد

 

همانطور که می دانید مشاور ازدواج و مشاوره فردی به شما کمک می کنند تا بتوانید در راستای بهتر شدن قدم بردارید ما در مجموعه تخصصی خانه مهر در زمینه های مختلف روانشناسی مثل مشاوره خانواده ، مشاور ازدواج ، مشاوره زوج درمانی ، مشاوره سکس تراپی ، مشاوره فردی ، مشاوره بالینی ، مشاوره بیماری های خاص ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان به شکل تخصصی در حال فعالیت هستیم .

کافیست با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا شما را در زمینه مسئله و مشکل مورد نظر ارزیابی کنند و با متخصص مورد نظر زمان شما را تعیین کنند

 

مشاور ازدواج
مشاوره جنسی و سکستراپ و نجات رابطه زناشویی در مرکز مشاوره خانه مهر

 

بهترين مشاورين را از سرتاسر دنيا از ما بخواهيد

 

این نوید را به شما می دهیم که شما از سرتاسر دنیا می توانید با مشاورین و متخصصین ما در ارتباط باشید . یکی دیگر از خدمات مرکز مشاوره خانه مهر این است که شما می توانید مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید شما به مدت 10 دقیقه می توانید با متخصص و ارزیاب ما مکالمه کنید و در زمینه مسئله مورد نظر راهنمایی های لازم را دریافت کنید .

دومین خدمات ، مشاوره آنلاین و غیر حضوری است که  اگر شرایط گرفتن مشاوره حضوری را ندارید می توانید از سرتاسر دنیا ، چه به صورت مشاوره تلفنی و چه به شکل تصویری با متخصصین ما در ارتباط باشید .

و اما سومین راه ارتباط ما کارگاه ها و همایش های آنلاینی است که امروزه به دلیل شرایط کرونا به شکل مجازی در حال برگزاری است ما در کارگاه های آموزشی خود چه در مورد مشاوره قبل از ازدواج ، چه در زمینه زوج درمانی پکیج های مهارت آموزی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

شخصيت به چه عواملي بستگي دارد؟

 

همراه ما باشید تا در این مقاله در مورد نیازها و ابعاد مختلف شخصیت با هم کمی گفتگو کنیم همانطور که می دانید شکل گرفتن شخصیت از دو عامل بارز نشات می گیرد :

1 – اولین عامل خلق و خو است که ذاتی و سرشتی در نظر گرفته می شود می توان گفت میراث عاطفی ما باعث می شود که در مقابل رویدادها به شکل های مختلفی واکنش هیجانی نشان بدهیم البته رفتار ما علاوه بر آنکه تحت تاثیر خلق و خو است محیط نیز بر آن اثر می گذارد .

محیط امن و حمایت گر حتی می تواند کودکی کاملا خجالتی و کمرو را خونگرم و اجتماعی بار بیاورد اگر کودک آسیب ناپذیر در محیطی بزرگ شود که دائم در معرض خطر باشد ممکن است حساس و ترسو بار بیاید پس همانطور که می بینید وراثت و محیط بر ما اثر می گذارند و زندگی ما را شکل می دهند .

 

مشاور ازدواج
مشاور ازدواج در مرکز مشاوره خانه مهر

 

محيط مي تواند بسيار نيرومند باشد

 

اما مسئله مهم در مراکز مشاوره این است که چطور از طریق محیط ، بتوانیم بر وراثت غلبه داشته باشیم ، بتوانیم محیط سالم و در دسترسی را برای کودکان فراهم کنیم بیایید چند نمونه از محیط های اولیه آسیب رسان را با هم مرور کنیم و ببینیم چطور این محیط ها می توانند در آینده ، بر روابط و هیجان های ما تاثیر بگذارند همان طور که گفته شد در این زمینه برای ارزیابی تخصصی باید از مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانگر و مشاوره فردی و بالینی کمک بگیرید. محیط های اولیه آسیب رسان مثل :

 

محيط هاي آسيب رسان را بشناسيد:

 

1 – اگر یکی از والدین بد رفتار و سواستفاده گر باشد و والد دیگر در گرفتن امور ناتوان ، منفعل و درمانده باشد .

2 – اگر والدین بی عاطفه و سرد مهری داشته باشیم که در مقابل مدام از فرزند خود توقع پیشرفت و موفقیت داشته باشند .

3 – اگر والدینی داشته باشیم که دائم در حال دعوا و تنش باشند و در این معرکه و جنگ و دعوا ، فرزندان هم گیر افتاده باشند

4 – اگر یکی از والدین شما در کودکی دچار بیماری خاص ، افسردگی و یا غیبتی به هر دلیلی مثلا می تواند جدایی باشد و یا مرگ ، که شما مجبور باشید به مدت طولانی از والد خود دور باشید و یا از والد مریض خود مراقبت کنید

5 – اگر والدین ، شما را لوس و نازپرورده بار آورده باشند و شما هیچ محدودیتی را تجربه نکرده باشید باعث می شود که در آینده طرحواره هایی مثل استحقاق در شما شکل گرفته باشد برای آن که در مورد طرحواره ها اطلاعات بیشتری پیدا کنید مقالات ما در زمینه طرحواره درمانی را دنبال کنید . همان طور که دیدید محیط های اولیه آسیب رسانی که مثال زدیم می توانند نیازهای بنیادین شما را در خطر بیندازد .

 

مشاور ازدواج
مشاوره تلفنی جنسی و زناشویی در مرکز مشاوره خانه مهر

 

نيازهاي بنيادين همه ي انسان ها چيست؟

 

و حال نیازهای بنیادینی که در کودکی باید تامین شود چه نیازهایی است : 1 – امنیت بنیادین 2 – ارتباط سالم با دیگران  3 – خودمختاری  4 – عزت نفس  5 – خودابراز گری  6 – پذیرش محدودیت های واقع بینانه

همانطور که دیدید این نیازها برای رشد سالم همه ما نیاز است که اگر این نیازها به اندازه کافی برآورده نشود ما در آینده با مشکلات شخصیتی روبرو خواهیم شد . در ادامه مقالات همراه ما باشید تا در مورد نمونه های دیگری از محیط های آسیب رسان و مشکلات شخصیتی بیشتر با شما گفتگو کنیم.

جهت اطلاع از خدمات تخصصی مشاوره مرکز مشاوره خانه مهر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره تماس بگیرید و چه به شکل حضوری ، چه به شکل آنلاین و چه برای کارگاه های آموزشی اقدام بفرمایید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *