مشاوره تلفنی ترک سیگار و جلوگیری از بازگشت مجدد

مشاوره تلفنی ترک سیگار و جلوگیری از بازگشت مجدد آن یکی دیگر از خدمات تخصصی در حیطه ی مشاوره اعتیاد به مواد مخدر و وابستگی است که در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر بررسی می شود.

خوشبختانه توانسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تمام ابعاد روانشناختی باشیم . به طور مثال در زمینه ی مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و نوجوان ، بیماری های خاص ، اعتیاد به صورت تخصصی و جزئی تر نیز توسط بهترین مشاوران آماده ارائه خدمات می باشیم.

 

مشاوره تلفنی ترک سیگار و جلوگیری از بازگشت مجدد

 

مشاوره تلفنی ترک سیگار نیز از آن مواردی است که به سوالات و یا ابهامات ذهنی شما کمک می کند تا بتوانید به صورت حضوری از متخصصین برای ترک سیگار کمک بگیرید .

آیا تا به حال سعی کرده اید که سیگار را ترک کنید ؟

از این که بارها تلاش کرده اید که سیگار را ترک کنید اما به نتیجه نرسیده اید احساس خستگی و ناتوانی می کنید ؟

قطعا بسیاری از افرادی که سیگار می کشند بعد از مدتی به دلیل وابستگی که به آن پیدا کردند ادامه می دهند اما دوست دارند که تغییرات دائمی در زندگیشان ایجاد شود تا بتوانند سیگار را کنار بگذارند.

مشاوره تلفنی ترک سیگار در خانه ی مهر سعی می کند از طریق تقویت اراده و شناسایی زمان هایی که شما بیشترین سیگارها را می کشید شناسایی کنند و به مرور زمان از طریق تکنیک های تخصصی به شما یاد می دهند که چطور می توانید بدون سیگار زندگی جدیدی را شروع کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات زیر را مطالعه بفرمایید :

 

مشاوره ترک اعتیاد و مراکز مشاوره حامی جوانان کشور

 

مشاوره اعتیاد و ترک اعتیاد برای زندگی دوباره

 

بهترین مشاوره تلفنی ترک سیگار در تهران

 

 

مشاوره تلفنی ترک سیگار از مهم بودن نقش والدین می گوید

 

 

نکته ی مهم که مشاوره تلفنی ترک سیگار در خانه ی مهر به آن تاکید می کند این است که نمی توان تنها یک راه حل را برای کنار گذاشتن و ترک سیگار در نظر گرفت بلکه باید برنامه ی ترک سیگار برای هر شخص بر پایه ی ارزیابی و شناخت و ویژگی های خود فرد تعیین و اجرا بشود.

حال به این نکته تصور کنید در زمینه ی ترک سیگار و یا مواد مخدر بهتر است قبل از آن که به آن مبتلا شوید و یا قبل از آن که نوجوان و جوان شما سمت آن برود اطلاعات و آگاهی هایی در این زمینه دراختیارش قرار دهید.

زمانی که از کشیدن سیگار از شما سوال می کند موضوع را انکار نکنید بلکه از طریق اینترنت اطلاعاتی را به کودک بدهید.

خوشبختانه توانسته ایم در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر کارگاه ها و همایش هایی را در این زمینه برگزار کنیم تا اطلاعات دقیقی را به والدین برای پیشگیری و مقابله با این موضوع ارائه دهیم .

 

 

 

 

واکنش والدین مهم است

 

 

واکنش شما زمانی که با این مسئله روبرو می شوید بسیار مهم است زمانی که نوجوان و یا جوان شما سیگار می شود یا شما مشکوک به این مسئله می شوید واکنش شما بسیار مهم است.

اما موضوع مهم که مشاوره تلفنی ترک سیگار به آن تاکید می کند این است چرا قبل از آن که فردی به آن مبتلا شود از آن جلوگیری نکنیم . آیا شما عوارض دقیق سیگار و تنباکو را می دانید ؟ همراه ما باشید تا چند آیتم مهم را برای شما بازگو کنیم .
سالانه تعداد زیادی از مردم به دلیل مصرف سیگار که به بیماری های قلبی و ریوی و سرطان مبتلا می شوند از دنیا می روند . سرطان یکی از آن مواردی است که یکی از عوامل شکل گیری آن سیگار است .

 

مشاوره تلفنی ترک سیگار و جلوگیری از بازگشت مجدد
مشاوره تلفنی ترک سیگار و جلوگیری از بازگشت مجدد در خانه مهر

 

عوارض استفاده از دخانیات

 

 

سرطان ریه ، سرطان دهان ، حنجره ، حلق، مری ، مثانه ، کلیه و لوزالمعده از مواردی است که افراد سیگاری در ابتلا به آن نزدیک تر هستند بیماری های ریوی و قلبی و بیماری عروقی نیز از دیگر مواردی است که در استفاده سیگار به وجود می آید.

 

سیگار بر دیواره عروقی که خون را به مغز می رسانند تاثیر می گذارد و موجب سکته ی مغزی می شود البته احتمال بروز ناتوانایی های جنسی در مردان و زنان بر اثر سیگار کشیدن نیز دیده شده است.

یکی از علل کوری در سالمندان سیگار کشیدن است به گفته مشاوره تلفنی ترک سیگار در زنان و کودکان نیز سیگار کشیدن باعث بروز حمله ی قلبی ، سکته ی مغزی و ایجاد لخته در پاها می شود ، احتمال سقط جنین یا تولد نوزاد با وزن کم نیز در زنان بارداری که سیگار می کشند بیشتر است.

متاسفانه احتمال مرگ و میر و اختلالات یادگیری جسمی نیز در نوزادان متولد شده با وزن کم بیشتر است.

 

 

مشاوره تلفنی ترک سیگار از درمان های بدون عوارض می گوید.

 

 

خوشبختانه توانسته ایم از طریق مشاوره تلفنی ترک سیگار و متخصصین دوره دیده در این زمینه به افرادی که تمایل دارند تا شیوه ی زندگی خود را تغییر دهند کمک به سزایی بکنیم یکی دیگر از خدمات جانبی در زمینه ی جلوگیری از بازگشت مجدد سیگار TDCS است.
TDCS دستگاهی است که با توجه به پژوهش هایی که بر روی آن صورت گرفته است در زمینه ترک مواد مخدر و جلوگیری از بازگشت سیگار بسیار تاثیر گذار بوده است

و هیچ گونه عوارضی تا به حال در زمینه ی استفاده از TDCS ثبت نشده است می توان گفت یکی از روش های معقول و مطمعن در کنار مشاوره و روان درمانی که تکنیک ها را انجام می دهید TDCS است . ما در مرکز مشاوره خانه ی مهر نیز جدا از متخصصین در تیم ترک اعتیاد خود مشاورین TDCS هم داریم تا بتوانند همراه شما باشند.

 

 

4 علت عمده مصرف سیگار

 

 

به گفته ی مشاوره تلفنی ترک سیگار یکی از موارد مهم در زمینه شناسایی و ترک این است که چرا فرد سیگار می کشد 4 دلیل عمده ای که با توجه به تجارب مشاوره تلفنی ترک سیگار به دست آمده است این است :

1- به دلیل ایجاد یک حس مثبت یعنی سیگار کشیدن به افراد احساس آرامش و لذت می دهد
2- برای کاهش احساس منفی یعنی تسکین دادن اضطراب و تنش
3- ممکن است سیگار کشیدن به رفتارهای عادتی و شرطی تبدیل شده باشد که فرد بدون آگاهی فقط آن را انجام می هد
4- ممکن است فرد به سیگار کشیدن وابستگی روانی پیدا کرده باشد تا بر حالت های هیجانی و مثبت و منفی خودش بتواند تسلط پیدا کند.

 

 

راهکارهای علمی برای ترک سیگار را می شناسید ؟

 

 

اما مشکل و مسئله مهم این است که افرادی که سیگار می کشند راه کارهایی علمی کنار گذاشتن سیگار را نمی دانند آن ها جدا از آن که بسیاری از عواقب و عوامل آن را نادیده می گیرند

و از طریق پزشک سلامت خود را چک نمی کنند به مرور زمان احساس ناتوانی می کنند که هیچ گاه نمی توانند سیگار را ترک کنند اما ما این نوید را به شما می دهیم

از طریق بهترین متخصصین و مشاوره تلفنی ترک سیگار توانسته ایم به افراد زیادی کمک کنیم شما عزیزان نیز می توانید از متخصصین و مشاورین دوره دیده ما در این زمینه کمک بگیرید.

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *