مشاوره جنسی و درمان بيماری جنسی

مشاوره جنسی و درمان بیماری جنسی را از مشاورین متخصص و مجرب مرکز مشاوره خانه مهر بخواهید. اگر چه روابط جنسی عامل مهمی در ایجاد استحکام و گره های عاطفی و زندگی زناشویی است اما احتمال دارد راهی برای انتقال عفونت ها باشد .عفونت هایی که از راه تماس جنسی افراد را مبتلا می کنند ، بیماری های قابل انتقال از راه جنسی یا همان عفونت های آمیزشی نام گذاری می شوند .

مشاوره زناشويي و مشاوره ازدواج در درمان مشکلات جنسي

بهترین مشاوره زناشویی و جنسی برای زوجین

مشاوره قبل از ازدواج و برد و باخت در رابطه

مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی با متخصص بالینی

مشاوره زناشویی و بررسی چرخه جنسی ازدواج

 

درمان بیماری جنسی
بهترین درمان بیماری جنسی و مشاوره قبل از ازدواج را از ما بخواهید

 

مشاوره جنسی و درمان بیماری جنسی

 

بیش از 20 نوع بیماری آمیزشی شناخته شده است که عامل ایجاد کننده های آن باکتری ها و ویروس ها هستند . در این مقاله قصد داریم که در مورد راه های سرایت عفونت های آمیزشی و افراد در معرض خطر با شما گفتگو کنیم .

همان طور که می دانید ما در مرکز مشاوره خانه مهر هم در زمینه مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، خانواده درمانی ، مشاوره فردی ، مشاوره وسواس ، اضطراب ، بالینی و هم مشاوره کودک و نوجوان و هم در زمینه درمان بیماری جنسی ، سکس تراپی ، انواع بیماری های جنسی توسط متخصصین مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم .

 

چه موقع از مشاوره سکستراپ کمک بگيريم؟

 

همانطور که می دانید جدا از آن که رابطه جنسی نیازمند مهارت ها ، هیجان ها و در زمینه درمان اختلالات و مشکلات می توانید از متخصصین و مشاورین سکس تراپ کمک بگیرید ، در زمینه آگاهی در مورد عفونت های مقاربتی ، راه های درمان بیماری جنسی ، تشخیص و انواع آزمایش ها نیز می توانید از مشاوره سکس تراپ کمک بگیرید .

عفونت های مقاربتی از بیماری های شایع در جهان هستند که سالانه در دنیا بیش از 330 میلیون مورد جدید بیماری های مقاربتی قابل درمان به وجود می آید .

زنان بیشتر از مردان به این بیماری ها مبتلا می شوند و عوارض این بیماری ها در آنان شدید تر است

 

درمان بیماری جنسی
درمان بیماری جنسی و حل مشکلات زناشویی در خانه مهر

 

افزایش خطر عفونت های آمیزشی به چه عواملي بستگي دارد؟

 

گسترش عفونت های آمیزشی به میزان پراکندگی و شیوع عفونت در بین جمعیت و نیز رفتارهای جنسی فرد وابسته است همانطور که می دانید افزایش خطر عفونت های آمیزشی با عوامل اجتماعی ارتباط مستقیم دارد و وضع اقتصادی و اجتماعی افراد در شکلگیری رفتارهای جنسی آن ها نقش مهمی دارد.

می توان گفت به طور مثال در جوامعی با درآمد کم ، افرادی که در سنین پایین فعالیت های جنسی را آغاز می کنند کمتر از کاندوم استفاده می کنند و حتی درگیر رفتارهای پر خطر جنسی دیگر می شوند این در حالی است که در جوامع صنعتی و توسعه یافته ، افراد بسیاری در روابط جنسی خود از کاندوم استفاده می کنند .

 

چه افرادي بیشتر در معرض عفونت و بیماری های جنسی هستند؟

 

این بیماری ها در افراد گروه سنی 15 تا 30 سال در بالاترین میزان است  اما چه جوانانی بیشتر در معرض عفونت و بیماری های جنسی هستند ؟

افردی که در معرض آغاز رفتارهای جنسی قرار دارند ، فعالیت جنسی جوانان بیشتر از افراد بالغ است کارکنان بهداشتی در مشاوره های قبل از ازدواج اصولا در مورد بیماری های آمیزشی چیزی نمی گویند و جوانان هم اغلب در این مورد سوالی نمی کنند.

به همین دلیل ما در مرکز مشاوره خانه مهر در مشاوره قبل از ازدواج در این زمینه در جلسات و کارگاه های آموزشی چه برای زنان ، چه برای مردان در این زمینه به وضوح گفتگو می شود و انواع بیماری ها و راه های انتقال آن آموزش داده می شود زیرا این باعث می شود که جوانان از این موضوع آگاه شوند و از رفتارها و تجارب جنسی پرخطر دوری کنند .

 

راه های سرایت عفونت های قابل انتقال از راه جنسی

 

عفونت های قابل انتقال از راه جنسی در تماس جنسی واژنی ، مقعدی و دهانی از فرد آلوده به همسر منتقل می شود عوامل ایجاد کننده این بیماری ها در مایع منی ، ترشحات ناحیه تناسلی زنان ، خون و بعضی موارد در بزاق وجود دارند .

نکته بسیار مهم این است که بیشتر افرادی که به این بیماری ها مبتلا هستند ، هیچ گونه علامت قابل مشاهده ای ندارند و می توانند بیماری را به فرد دیگری منتقل کند توجه داشته باشید اگر بخواهید اطلاعات جامع و کامل تری با توجه به نشانه ها ، در این زمینه کسب کنید می توانید از طریق مشاوره تلفنی در زمینه جنسی از مشاوره سکس تراپ ما کمک بخواهید تا در زمینه انواع بیماری های جنسی به شما اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهند .

 

درمان بیماری جنسی
مشاوره ازدواج میتواند به شما کمک کند روابط پرخطر را شناسایی کنید

 

 

افراد در معرض خطر

 

چه افرادی بیشتر در معرض ابتلا به بیماری ها و عفونت های آمیزشی هستند ؟ اگر فردی با بیش از یک نفر ارتباط جنسی داشته باشد ، در تماس جنسی مشکوک از کاندوم استفاده نکند ، هنگام تماس جنسی زخم و خراشیدگی در ناحیه تناسلی وجود داشته باشد ، تماس جنسی محافظت نشده در زمان قاعدگی اتفاق بیفتد ، به بیماری اعتیاد مبتلا باشد .

در مقاله بعدی در مورد علائم و تشخیص با شما عزیزان گفتگو می کنیم همراه ما باشید تا در زمینه مقالات مشاوره جنسی ، آگاهی در مورد بیماری های جنسی و اختلالات جنسی با شما عزیزان گفتگو کنیم جهت اطلاعات بیشتر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *