مشاوره خانواده و ازدواج در تهران

 

مشاوره خانواده و ازدواج در تهران خانه مهر در زمینه پیشگیری ، درمان و تشخیص فعالیت می کند چرا در زمینه مشاوره پیش از ازدواج و خانواده کلمه  “پیشگیری ، درمان ” آورده ایم ؟

جدا از مسئله تشخیص در مشاوره قبل از ازدواج و خانواده ارزیابی و جلوگیری از مشکلات بعدی اتفاق می افتد به طور مثال در مشاوره ازدواج بر مبنای تست های ارزیابی ، مصاحبه بالینی شما می توانید بسیاری از ویژگی های ناخودآگاه خود که به آن آگاه نیستید در رفتار خود را پیدا کنید

 

مشاوره خانواده و ازدواج در تهران
روانشناس ازدواج و همسان گزینی  خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص همراه شما عزیزان است

 

 

در مشاوره خانواده و ازدواج در تهران چگونه آگاه سازی انجام میشود؟

 

جدا از این مسئله شما در زمینه آگاه سازی یعنی کسب مهارت ها از طریق کارگاه ها و همایش ها و پادکست هایی که در خانه مهر وجود دارد می توانید در زمینه خودشناسی وعلل یابی مشکلاتی مثل مشکلات جنسی ، خیانت ، طلاق ، حل چالش ها ، تعارضات قدم بردارید.

پیشگیری در مشاوره ازدواج به این معناست که از طریق تست های شخصیت ممکن است به اختلالات شخصیتی که شما به آن آگاه نیستید در خودتان و فرد مقابل باعث شود حتی از ازدواج اشتباه خود جلوگیری کنید و یا در پروسه درمان مشکلات خود را حل کنید.

مشاوره ازدواج یک راه حل عالی است برای کمک به زوجین برای آنکه بتوانند یک رابطه موفق و سالم را تجربه کنند و یک فرصتی است برای آن که بتوانید یک ازدواج رضایت بخش و عاشقانه را تجربه کنید .

 

مشاوره خانواده و ازدواج در تهران
چرا طلاق و جدایی؟ مشاوره خانواده و ازدواج در تهران به شما کمک می کند بهترین راه حل را انتتخاب کنید

 

 

چرا مرکز مشاوره خانواده و ازدواج خانه مهر را انتخاب کنیم ؟

 

با توجه به صلاحدید مدیریت مجموعه ” خانم اکرم رحیمی ” که خودشان به شکل تخصصی در زمینه ازدواج فعالیت می کنند توانسته ایم از طریق مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری با مشاورین و متخصصین مجرب در خدمت شما عزیزان باشیم

جدا از مسئله تفکیک فعالیت های تیمی در خانه مهر در زمینه مشاوره تلفنی توانسته ایم با کمترین تعرفه ، بالاترین خدمات را به شما ارائه دهیم به همین منظور شما در سرتاسر ایران می توانید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید .

 

مشاوره خانواده و ازدواج و درمان مشکلات جنسی

 

یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در مشاوره قبل از ازدواج مسائل جنسی است قاعدتا درمان مشکلات جنسی هر چه زودتر اتفاق بیفتد باعث می شود که صمیمیت رابطه شما حفظ شود

اما چرا ما یاد نگرفته ایم که فقط برای درمان از متخصصین کمک نخواهیم مسئله مشکلات جنسی فقط منوط بر دیرانزالی ، مشکلات ارگاسم در زنان نمی شود بلکه در زمینه آگاهی در تفاوت های جنسی در زوجین باعث می شود که شما رابطه گرمی را تجربه کنید و یا گذشته آدم ها بر مبنای باوری که از رابطه جنسی دارند بر میزان لذت آن ها از رابطه جنسی تاثیرگذار است

پس زمانی که در مورد پکیج آموزشی مشاوره ازدواج صحبت می کنیم این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که شما در مشاوره ازدواج خانه مهر ابعاد مختلف یک رابطه موفق را بررسی می کنید.

 

مشاوره خانواده و ازدواج در تهران
مشاوره خانواده و ازدواج در تهران در زمینه مشکلات جنسی و آگاهی جنسی هم قدم برمیدارد

 

 

مشاوره خانواده و ازدواج و طرحواره

 

شما طرحواره های ناکارآمد ذهنی خود را می شناسید ، شما متوجه می شوید که چرا در روابط اشتباه می روید و آیا با فردی که قصد ازدواج با او دارید ، انتخاب درستی داشته اید یا انتخاب شما غلط است ؟

و جدا از این مسئله شما در زمینه مشکلات جنسی ، همسان گزینی ، فرهنگ ، خانواده ، مسائل مالی ، ظاهر ، تعهد ، صمیمیت پکیج های آموزشی را به شکل حضوری و غیر حضوری دریافت می کنید ما پادکست هایی را برای شما به شکل ویژه فراهم کرده ایم که بعد از گوش دادن آن ها می توانید در زمینه مهارت یابی قدم های مثبتی را بردارید .

 

آیا با طرحواره درمانی آشنا هستید ؟

 

آیا تا بحال خودتان برای مشاوره فردی و خودشناسی اقدام کرده اید ؟ به طور مثال طرحواره درمانی یکی از رویکردهایی است که به شما کمک می کند در زمینه الگوهای اشتباه رفتار و تفکری و هیجانی خود قدم بردارید .

بر مبنای طرحواره ،  5 نیاز اصلی وجود دارد که در کودکی توسط والدین برای کودکان برطرف می شود اگر این 5 نیاز برآورده نشود یا بالعکس باعث شود که نیازها سرکوب شود طرحواره های ناکارآمد شکل می گیرد

این 5 نیاز شامل : 1 – دلبستگی ایمن ، 2 -خودگردانی کفایت و هویت ، 3 – آزادی در بیان سالم نیازها هیجان ها ، 4 – خویشتنداری محدودیت های واقع بینانه و 5- خودانگیختگی و تفریح است

که اگر این 5 نیاز به شکل طبیعی برطرف نشود در باور و ساختار شخصیت طرحواره هایی شکل می گیرد به طور کلی طرحواره یک ساختار هیجانی منفی پایدار که به شکل ناهشیار هم هست تعریف می شود که به دلیل ارضا نشدن این نیازها در دوران کودکی شکل می گیرد.

 

مشاوره خانواده و ازدواج در تهران
مشاوره خانواده و ازدواج در تهران چه کمکی به شما می کند؟

 

نیازهای ما در کودکی برطرف می شود؟

 

که هم به شکل افراطی و هم به شکل تفریط در پاسخ به این نیازها و تجاربی که کودکی برای افراد به وجود می آورد هر فردی الگوهای رفتاری خودش را به شکل ناخودآگاه بر می گزیند .

اما مسئله مهم این است ما به خیلی از رفتارهای خود آگاه نیستیم شما می توانید از طریق مشاوره فردی نسبت  به این مسائل بیشتر آگاهی پیدا کنید .

در مرکز مشاوره ازدواج و خانواده خانه مهر نیز در همین زمینه به شکل تخصصی فعالیت می کنیم

برای کسب اطلاع از خدمات ما در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج می توانید با اپراتور خانه مهر تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید همراه و همگام همیشگی شما مرکز مشاوره خانواده و ازدواج خانه مهر 

 

مشاوره خانواده و ازدواج در تهران
مشاوره خانواده و ازدواج در تهران با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *