مشاوره فردی و خودشناسی بهترين قدم در حل مشکلات

یکی از قدم های مهم در زمینه مشاوره فردی و خودشناسی این است که بتوانید ارزش های خود را مشخص کنید از آنجایی که مدیریت زمان در اصل مدیریت زندگی است باید بتوانید مهارت های درست را در زمینه حل مسئله و مدیریت زمان ، مدیریت هیجان و تعادل بین مدار شناخت و هیجان ذهن را ایجاد کنید.

مشاوره فردي و رفتارهاي مخرب ارتباطي

مشاوره فردی بالینی و رسیدن به اهداف

درمان وسواس و درمان اضطراب با مشاوره فردی

بهترین مشاوره فردی را از مرکزخانه مهر بخواهید

 

مشاوره فردی و خودشناسی
بهترین مشاوره فردی و خودشناسی را از ما بخواهید

 

مشاوره فردی و خودشناسی بهترين قدم در حل مشکلات

 

ما در مرکز مشاوره خانه مهر در زمینه مشاوره فردی ، مشاوره بالینی ، مهارت آموزی ، طرحواره درمانی ، زوج درمانی ، خانواده درمانی ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان به شکل تخصصی و دپارتمانی فعالیت می کنیم و هر سال در زمینه بهبود خود ارزشی و مهارت های فردی و بین فردی ، کارگاه ها و همایش هایی را برگزار می کنیم که توانسته است به افراد زیادی در زمینه حل تعارضات فردی شان کمک کند ، در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد ارزش ها در زندگی و نحوه مدیریت آن  ها با شما گفتگو کنیم .

 

زنجیره حوادث را با آنچه که برایتان مهم است هماهنگ کنید

 

اگر بخواهید مدیریت خوبی بر زمان و همان زندگی خود داشته باشید باید زنجیره حوادث را با آنچه که برایتان مهم است هماهنگ کنید اگر برایتان مهم نباشد ، هرگز انگیزه ای احساس نمی کنید و مصمم نمی شوید که زمان خود را کنترل نمایید ، باید از خودتان بپرسید ، چرا دارید این کار را انجام می دهید ؟ چرا صبح از خواب بیدار می شوید ؟ چه دلیلی دارد در جایی که کار می کنید به کارتان ادامه دهید ؟

 

مشاوره فردی و خودشناسی
مشاوره فردی و خودشناسی خانه مهر

 

معنا و مقصود خود را پيدا کنيد

 

می توان گفت معنا و مقصود خود را از واکنش ها پیدا می کنید هر کس در زندگی نیازی عمیق به معنا و مقصود دارد یکی از دلایل عمده استرس شخصی و ناخوشنودی این احساس است که کاری که انجام می دهید دارای معنا و مقصود نیست پس طرح سوال ”  چرا ” باعث می شود که علت های انجام فعالیت خود را پیدا کنید .

به کمک روش های مدیریت زمان می توانید بر کارایی خود بیفزایید اما اگر کاری بی معنا انجام بدهید رسیدن به کارایی بیشتر ،  در کارتان به شما کمک نمی کند چون در این شرایط باعث می شود که شما احساس اضطراب ، ناامیدی ، احساس گناه و ناراحتی داشته باشید .

 

برای چه چیزی بیشترین ارزش را قائل هستید؟

 

و اما طرح سوال دوم این است که برای چه چیزی بیشترین ارزش را قائل هستید ، به چه چیزهایی اهمیت می دهید و به چه چیزهایی اهمیت نمی دهید ، دقیقا ارزش گذاری زندگی شما با این دو جمله مشخص می شود .

زمانی احساس شادی و ارزشمندی می کنید که فعالیت های روزانه شما با ارزش های شما هماهنگ باشد تقریبا تمام استرس ها ، تنش ها ، اضطراب ها و ناراحتی ها در زندگی و در محیط کار ناشی از آن است که کاری می کنیم در حالیکه باور و ارزش دیگری داریم .

 

مشاوره فردی و خودشناسی
مشاوره فردی و خودشناسی می تواند به ما کمک کند انتخاب بهتری داشته باشیم

 

چرا سازگار و هماهنگ با ارزش هایمان زندگي کنيم؟

 

اگر بخواهید رضایت درون بالایی داشته باشید باید سازگار و هماهنگ با ارزش هایتان زندگی کنید و این باعث می شود که از انرژی فراوانی در طول زندگی برخوردار شوید مشتاق می شوید ، خلاق می شوید و استرس باعث نمی شود که زمان را از دست بدهید و از همه مهم تر شما با بالاترین ارزش های زندگی خود هماهنگ می شوید.

پس در وهله اول ارزش های خود را بررسی کنید ، به باورهایی که دارید ، اعتقادهایی که دارید فکر کنید ، بعد از خودتان بپرسید که چه کار باید بکنید که باورهای درونی شما با شرایط بیرونی شما همخوان شود .

 

شما زندگي با کيفيتي داريد؟

 

همانطور که دیدید داشتن یک زندگی با کیفیت و هماهنگ با ارزش ها نیازمند آگاهی ، تحلیل فردی و برنامه ریزی است یعنی شما می توانید از طریق کمک گرفتن از مشاوره فردی و بالینی در زمینه خودشناسی و ساختن ارزش ها و تغییر باورهای بنیادین خود ارتباط های فردی خود را تغییر دهید و حتی سطح کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید.

ما در مرکز مشاوره خانه مهر هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برای همه ايرانيان در سرتاسر دنیا از طریق اسکایپ و ویدئو کال در زمینه های مختلف روانشناسی آماده ارائه خدمات می باشیم.

 

تو منحصر به فرد هستي؟

 

این را بدانید و بپذیرید که شما انسانی عالی و منحصر بفرد هستید ارزش های شما در سراسر عمر شما شکل گرفته است این ها در اثر نفوذها و تجربه های بی شمار ایجاد شده اند و بخشی از DNNA  روانی و احساسی شما هستند می توان گفت بخشی از منش و شخصیت شما هستند و به ندرت در طی زمان تغییر می کنند.

اما وظیفه شما این است که مهم ترین ارزش های خود را مشخص کنید و بعد زندگی خود را به شکلی سازماندهی کنید که مطابق با ارزش ها و باورهای غیر تحریف شده شما باشد دقیقا شما در جلسات مشاوره فردی یاد می گیرید که چه طور بین باورهای تحرف شده و تحریف نشده فاصله ایجاد کنید .

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فردی و خودشناسی می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *