مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران و دنیای پرفشار کودکان

مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران چگونه می تواند از طریق تلفن به شما عزیزان کمک کند ؟ آیا می توان از طریق تلفن مشکلات کودک را تشخیص داد و حل کرد .

گاهی والدین آن قدر گیج و سردرگم می شوند که نمی دانند مشکلات کودکشان از کجا آب می خورد . آیا می تواند کاری برای آن کرد یا خیر ؟ این نوید را به شما می دهیم که مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران توانسته است به بهترین شکل ممکن از طریق متخصصین و تفکیک فعالیت و تخصص مشاورین به شما عزیزان کمک کند.

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران و دنیای پرفشار کودکان

 

 

ما در خانه مهر نیز توانسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی کودک محسوب شویم زیرا در این زمینه به صورت حرفه ای و تخصصی در خدمت شما عزیزان هستیم .

شما در غالب مشاوره حضوری ، مشاوره های تلفنی ، کارگاه ها و همایش های آنلاین و حضوری می توانید کسب مهارت و حل مشکل کنید . به همین منظور این نوید را به شما می دهیم

زمینه های تخصص در خانه ی مهر به صورت تفکیک شده و بسیار گسترده است مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره امید به زندگی سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

هر کدام به صورت جداگانه از طریق متخصصین و مشاوران دوره دیده و مجرب آماده ارائه خدمات روانشناختی می باشند .

 

مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران و مثلث ارتباطی والدین

 

 

گاهی نیاز است والدین خودشان به صورت فردی پیش یک مشاوره بالینی بروند و یا گاهی ممکن است شما از طریق یک خانواده درمان اقدام به حل مشکلات بین فردی خود بکنید زیرا همان طور که می دانید مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران جدا از بررسی رفتارهای کودک قطعا مثلث ارتباطی پدر ، مادر ، کودک را بررسی می کند .

در این مثلث ارتباط عاطفی و صمیمی کودک با مادر ، کودک با پدر و پدر و مادر با یکدیگر بررسی می شود . رابطه ی عاطفی والدین بر روی کودکان تاثیر مستقیم و بسیار زیادی را دارد به همین منظور در زمینه ی فردی و بین فردی ارزیابی دقیقی صورت می گیرد .

 

در زمینه ی مشاوره کودک در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۵ ساله توسط روانشناس کودک

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۷ ساله با مشاوره کودک

 

بهترین مشاوره کودک از دزدی و آتش بازی کودکان می گوید

 

مرکز مشاوره کودک از علاقه کودکان به آتش بازی می گوید

 

شب ادراری در کودکان چه علت هایی دارد ؟

 

شناخت استرس در کودکان و آموزش به کودکان

 

 

مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران از یکی از مسائل بسیار مهم در زمینه ی تربیتی کودکان می گوید . شناخت نشانه های استرس در کودکان و آموزش راه های کسب آرامش یکی از مهم ترین مسائل امروزه است ممکن است افراد بالغ دوران کودکی را به عنوان یک دوره خالی از تشویش به یاد بیاورند ، دوره ی خالی از مسئولیت ، نگرانی و یا مشکلات بزرگی که حال دارند .

اما کودکان دنیای امروزی متفاوت تر در حال رشد و بزرگ شدن هستند . آن ها فشارهای روانی زیادی را تحمل می کنند . قبل از رفتن به مدرسه ، خواندن و حساب کردن را می آموزند ، می دانند که تلاش بسیاری در زمینه ی ورود به دانشگاه باید انجام دهند ، آن ها مجبورند تنش های طلاق ، اشتغال والدین ، نگرانی های روزانه و ساعت های تنهایی در خانه را تحمل کنند.

 

 

مشاوره کودک خوب
مشاوره کودک خوب در تهران و درمان اختلالات کودک به صورت حرفه ای در خانه مهر

 

 

 توجه داشته باشید اگر در زمینه ی مشکلات تربیتی کودک به دنبال را حل هستید می توانید مقالات زیر را مطالعه بفرمایید :

 

فرزندپروری موفق درتربیت کودکان نقش اساسی دارد

 

بهترین مشاوره کودک ۸ نکته طلایی تربیتی را بازگو می کند

 

روش های تربیت کودک را از زبان مشاوره کودک بشنوید

 

 

نگرانی های کودکان امروزه زیادتر شده است

 

 

جدا از این موارد خطر جنگ هسته ای ، ربوده شدن کودکان توسط افرادی که دچار اختلال شخصیت هستند ، مسائل و مشکلات اقتصادی از مواردی است که کودکان امروزه با آن دست و پنجه نرم می کنند و دچار تنش می شوند .

تنش های دنیای کودکان به صورت نشانه های فیزیکی خودش را نشان می دهد به طور مثال ممکن است در حالت بی خوابی ، سردرد ، دل درد ، تهوع ، استفراق ، نفس نفس زدن ، دست های عرق کرده

یا عادت های عصبی مثل ناخن جویدن ، کشیدن پوست یا مو ، فشار دادن دندان ها بر روی هم ، بی خوابی ، ترس ها و اضطراب ها ، خجالتی بودن ، خشمگین شدن و از کوره در رفتن ، حساس بودن بیش از حد در برابر انتقاد و سرزنش ، کاهش قدرت تحمل در برابر ناتوانی ، آشفتگی و حتی عدم تمرکز از نشانه های فیزیکی تنش هایی باشد که کودکان از محیط خانواده دریافت می کنند .

 

لیستی از تنش های کودکان

 

 

اما شما باید بتوانید لیستی از تنش های استرسی کودک خود و موقعیتی که او در آن شرایط دچار تنش می شود را پیدا کنید . کودکان باید از کودکی یاد بگیرند تا بتوانند تنش ها اضطراب شان را خودشان به میزان قابل توجهی کنترل کنند .

زمانی که افراد نمی توانند تنش و اضطرابشان را کنترل کنند و مدام از لحاظ فیزیکی استرس را نشان می دهند باعث می شود در بزرگسالی نیز به بیماری های سایکوسوماتیک دچار شوند .

به گفته ی مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران زمانی که فرزند شما یاد می گیرد که منشاء تنشش را پیدا کند و آن را حذف کند به مرور زمان می توان روش های دیگر آرام سازی را به او یاد داد .

 

تنفس آرام یکی از مهم ترین عوامل در آموزش آرام سازی به کودکان است

 

 

در وهله ی اول در زمینه ی مشکلاتش با او گفتگو کنید و اجازه دهید که احساساتش را بیان کند زمانی که احساساتش را بیان کرد به او آموزش دهید که چند دقیقه را آرام دراز بکشد و روش های صحیح تنفس مثل :

شماره 1 تا 4 برای شمارش نفس کشیدن ، 1 تا 2 نگه داشتن تنفس و 1 تا 4 برای بیرون دادن اکسیژن استفاده کند . این یکی از بهترین روش ها برای آموزش تنفس است

برای آن که میزان مهم بودن این موضوع را درک کند در کنارش دراز بکشید ، اجازه دهید که احساس نزدیکی که با او کرده اید را حس کند . روش های تنفس را به او آموزش دهید ، به او یاد دهید که مشکلش را روی یک کاغذ بنویسد و راه حل هایی که می تواند برای او پیدا کند را به شما بگوید .

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران از استرس محیط مدرسه

 

 

به گفته ی مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران یکی از مواردی که کودکان در مدرسه دچار استفراغ و تهوع و لرزش دست و پا می شوند استرس محیطی مدرسه است .

در این مواقع حتما از کودک خود بخواهید در کمال آرامش احساسات و مشکلاتش را برای شما بگوید . زمانی که از ترسش برای شما می گوید ترس او را نادیده نگیرید و به او نگویید که این اصلا موضوع مهمی نیست .

این باعث می شود که به مرور زمان احساساتش را از شما پنهان کند . بلکه می توانید در این زمینه با او همدلی کنید و راهکاری را برای حل مشکل او پیدا کنید اگر محیط مدرسه برای کودک اضطراب بیش از حدی در حال ایجاد کردن است حتما از طریق مدیر ، مربی و معلم وارد عمل شوید .

به گفته ی مشاوره کودک تلفنی خوب در تهران متخصصین قصد دارند هم در زمینه ی تربیتی و ارتباط کودک – والد و فرزند پروری به شما کمک کنند و هم در زمینه ی درمان و تشخیص اختلالات در زمینه ی کودک در زمان مناسب قبل از آن که دیر شود تکنیک لازم را به کار ببندند .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *