مشاوره ازدواج تلفنی و شناخت معیارهای ازدواج سالم

مشاوره ازدواج تلفنی و شناخت معیارهای ازدواج سالم یکی از موضوعاتی است که امروزه متخصصین ابعاد مختلف آن را بررسی و ارزیابی می کنند تا بتوانند کمترین خطا و اشتباه را در جلسات مشاوره خود داشته باشند و بتوانند با به روزترین متدهای دنیا مشکلات زوجین را حل کنند. در این زمینه ما برای شما مطالب بیشتری در نظر گرفته ایم جهت اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه بفرمایید :

مشاوره قبل از ازدواج و شکاکی در رابطه

 

مشاوره تلفنی پیش از ازدواج با بهترین مشاوره ازدواج

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر و درمان خیانت

 

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج و جلوگیری از طلاق

 

 

مشاوره ازدواج تلفنی و شناخت معیارهای ازدواج سالم

 

 

متاسفانه برخی از افراد همین که یک نفر را دوست دارند و یا احساس می کنند که عاشق شده اند همه چیز را فراموش می کنند اما به شما توصیه می کنیم اگر نمی توانید به صورت حضوری از یک مشاوره ازدواج کمک بگیرید.

حتما مشاوره ازدواج تلفنی را انتخاب کنید و اجازه ندهید در هر مرحله ای از زندگی هستید زندگیتان دچار مشکل شود و پایان یابد.

قطعا طلاق و جدایی آخرین راه حل است نه اولین راه حل اما این را بدانید راه حل هایی که خودتان انتخاب کرده اید و به بن بست خورده اید آیا راه حل های منطقی بوده اند ؟

آیا بهترین انتخاب را کرده اید ؟ قطعا نفر سومی می تواند بدون سوگیری به شما کمک ویژه ای بکند اگر به دلیل مسافت ، شغل و یا هر مسئله ی شخصی دیگری نمی توانید از مشاوره حضوری کمک بگیرید.

ادامه ی مقالات ازدواج و خانواده را مطالعه بفرمایید :

 

مشاوره تلفنی ازدواج با کمترین هزینه بهترین انتخاب است

 

مرکز مشاوره تلفنی خانواده و درمان خیانت همسر

 

مرکز مشاوره ازدواج تلفنی خانه مهر چگونه است ؟

 

حتما مشاوره ازدواج تلفنی را مد نظر داشته باشید این نوید را به شما می دهیم که در مرکز مشاوره ازدواج تلفنی خانه ی مهر تمام متخصصین در زمینه ی ازدواج به صورت تخصصی فعالیت می کنند

زمانی که شما با مرکزمشاوره تلفنی خانه ی مهر تماس می گیرید از طریق اپراتور به متخصصین هر زمینه وصل می شوید به طور مثال مشاوره تلفنی خانواده ، مشاوره تلفنی ازدواج ، مشاوره تلفنی پیش از ازدواج ، مشاوره تلفنی خیانت ، مشاوره تلفنی سکس تراپ و تمامی موارد در حیطه ی زوج درمانی به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

اما در زمینه ی مشاوره ازدواج تلفنی اگر نیاز باشد از طریق تست های آنلاین ازدواج و یا مصاحبه ی بالینی که توسط متخصصین انجام می شود همراه و همگام شما هستند شما باید برای قبل از شروع یک زندگی و یا حتی اگر در یک رابطه قرار دارید ملاک های اصلی و مهمی را در نظر بگیرید.

 

هدف شما از ازدواج چیست ؟

 

هدف شما در زندگی ازدواج نیست شما باید هدفتان را بر مبنای دوست داشتنی ترین ، کامل ترین و واقعی ترین آدمی که می توانید از نگاه خودتان باشد بنا کنید به دنبال همسری باشید که متناسب با روحیات شما و افکار شما باشد بسیار مهم است که شما کلام ، گفتار و باور مشترک داشته باشید تا بتوانید در کنار هم احساس امنیت را تجربه کنید

در شروع یک رابطه قطعا مشاوره ازدواج از شما می خواهد که تظاهر کردن و فریب کاری را کنار بگذارید البته این برای افرادی است که دچار اختلال شخصیت نباشند اگر در همان وهله ی اول اختلال شخصیت در فرد مقابل شما اثبات شود قطعا مشاور ازدواج تلفنی شما را به یک روانپزشک ارجاع می دهد. ازدواج و زندگی با فردی که دچار اختلال شخصیت است بسیار سخت و غیر ممکن است.

 

 

مشاوره ازدواج تلفنی و شناخت معیارهای ازدواج سالم
مشاوره ازدواج تلفنی بهترین راه حل ها را برای زندگی سالم ارائه می دهد

 

شما خودتان را دوست دارید ؟

 

یکی از نکات مهم در زمینه ی ازدواج این است که تظاهر دقیقا نقطه ی مقابل عزت نفس و اعتماد بنفس است وقتی کسی عمیقا به خودش احترام می گذارد ، خودش را دوست دارد و نیازهایش را می شناسد.

نیازی نمی بیند که بخش هایی از شخصیتش را پنهان کند تا مبادا فرد مقابل او را رها کند نیازی نمی بیند در مورد احساساتش دروغ ببافد و عقاید ونظراتش را زیر پا بگذارد دقیقا در مشاوره ازدواج تلفنی و حضوری تمام ابعاد شخصیت فردی شما و همسرتان سنجیده می شود.

زمانی که با مشکلات و عقده های گذشته و یا میتوان گفت الگوهای اشتباهی که از والدین آموخته ایم وارد رابطه ی عاطفی و عاشقانه می شوید بعد از گذشت مدتی زمانی که با مشکلات و چالش ها روبرو می شوید.

نمی توانید عملکرد مثبتی داشته باشید یک مثال برای شما می زنیم اگر شما با فردی روبرو شوید که در زمینه ی برابری زن ها و مردها ویژگی های یک مرد سنتی و قدیمی را داشته باشد اگر شما استقلال و آزادی که در خودتان احساس می کنید برایتان قابل اهمیت باشد چگونه واکنش نشان می دهید ؟

 

شناخت ویژگی های شخصیت زنان و مردان به این راحتی نیست

 

 

گاهی مردها بر این باورند که نسبت به زن برتری بیشتری دارند معتقدند که نقش زن ها در زندگی محدود تر است ، از زن های قدرتمند بیزارند ، معتقدند که درک و فهمشان از زن ها بیشتر است.

شما را فقط بر اساس معیارهای ظاهری می سنجند و دوست دارند بر این باور باشند که از شما باهوش تر هستند اما ممکن است شما جذب مردی شده باشید که در ظاهر بسیار قدرتمند و جذاب به نظر برسد

دچار دوگانگی می شوید چطور ممکن است من عاشق مردی شده باشم که تمام این معیارها وافکار را دارد اما من با همه ی آن ها مخالفم گاهی ممکن است شما در چاله ای از گذشته ی خود گیر کرده باشید و الگوهای امنیتی کودکی خود را در حال تکرار کردن باشید.

گاهی ممکن است به دلیل مشکلات و ویژگی های شخصیتی خودتان در یک رابطه اشتباه ماندگار شوید اما مداوم خود را سرزنش کنید قبل از آن که شما هم در دسته ی آن افرادی قرار بگیرید که در یک رابطه ای که احساس امنیت و آرامش نمی کنند می مانند و تحمل می کنند اما هیچ گاه خوشحال و خوشبخت نیستند.

 

از یک مشاوره تلفنی ازدواج کمک بگیرید

 

 

اجازه دهید از طریق مشاوره فردی و بین فردی ارتباط شما را بهبود بخشند . درست است گاهی جدایی بهترین راه حل است زیرا زمانی که یک رابطه از لحاظ روانشناختی و جسمی به دو طرف آسیب وارد می کند مشاورین به شما جدایی و طلاق را پیشنهاد می کنند

اما این در جایگاهی است که شما تمام راه ها را رفته باشید و به این نتیجه رسیده باشید که دیگر نمی توان برای بهبود رابطه قدمی برداشت . قبل از آن که دیر شود از یک مشاور تلفنی ازدواج کمک بگیرید .

 

جهت اطلاع از خدمات مرکز مشاوره ازدواج تلفنی به صفحه ی اصلی ما مراجعه کنید

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *