کارگاه مهارت‌های پیش از ازدواج

اگر قصد دارید که آگاهانه‌تر به سمت ازدواج بروید و طبیعتا تصمیمات بهتری در مورد این انتخاب که به جرئت یکی از مهمترین انتخاب های زندگی تان است، بگیرید ارتقای مهارت های پیش از ازدواج کمک شایانی به شما خواهد کرد. اگر می خواهید یک ازدواج موفق داشته باشید بهتر است از همان ابتدای آشنایی تلاشتان بر این باشد که به تمامی توصیه‌های پیش از ازدواج و آموزش های قبل از ازدواج توجه کنید و در حقیقت به ارتقای مهارت های پیش از ازدواج تان توجه ویژه ای کنید. در ادامه سعی ما بر این است که با ارایه برخی آگاهی های قبل از ازدواج به ارتقای مهارت های پیش از ازدواج در شما زوجین اینده بپردازیم. البته اینبار ما فراتر از ارایه یک پست عمل کرده ایم و در این راستا به برگزاری یک سری کلاس های حضوری پیش از ازدواج می پردازیم که برای آشنایی بیشتر با چگونگی شرکت در این کلاس ها می توانید با ما تماس بگیرید:

چه مباحثی در این کلاس آموزشی مطرح می شود؟

تعیین اولویت ها:

تعیین اولویت ها از جمله مواردی هست که روانشناسان و متخصصان ما در این کلاس ها در مورد آن صحبت خواهند کرد. توجه به ارزش های شما در انتخاب تان بسیار مهم است. شما باید به دنبال فردی باشید که به ارزش های شما احترام بگذارد و با آن ها سازگار باشد. برای مثال، اگر شما ارزش های خانوادگی و مذهبی دارید، باید به دنبال شخصی باشید که این ارزش ها را محترم بشمارد و مسلما زندگی با فردی که این مسایل برایش بی ارزش است منجر به بروز ناسازگاری در اینده زندگی تان می شود. هدف های شما باید با هدف های شریک زندگی تان سازگار باشد. باید به دنبال شخصی باشید که به هدف های شما پایبند است و به شما کمک کند تا به آن ها دست یابید. نیازهای شما نیز موضوع بسیار مهمی است که باید بدان توجه کنید. باید به دنبال شخصی باشید که نیازهای شما را درک کند و به آن ها واکنشی مناسب دهد. برای مثال، اگر شما نیاز به حمایت و پشتیبانی دارید، باید به دنبال شخصی باشید که به شما احساس حمایت و پشتیبانی می دهد.

به طور کلی، تعیین اولویت ها در تصمیم گیری در مورد ازدواج بسیار مهم است. باید به دنبال شخصی باشید که با شخصیت، ارزش ها، هدف ها و نیازهای شما سازگار باشد. این امر به شما کمک می کند تا در آینده با مشکلاتی روبرو نشوید و رابطه به خوبی پیش برود.

شناخت خود

شناخت خود یکی از مهمترین مهارت های پیش از ازدواج است که شما باید توجه ویژه ای بدان داشته باشید. شناخت خود به معنی شناخت قوای داخلی و خارجی خود، ارزش های شخصی، نقاط قوت و ضعف، مهارت ها، تمایلات و نیازهای شخصی است. بدون شناخت خود، انتخاب شریک زندگی مناسب ممکن نیست و رابطه به خوبی پیش نخواهد رفت و ما در این کارگاه آموزشی به شما کمک خواهیم کرد که شناخت بهتری از خود به دست بیاورید تا انتخابی آگاهانه تر و بر مبنای شناختی که از خود و توانایی هایتان دارید برگزینید.

شناخت خود برای ازدواج بسیار مهم است. با شناخت از نقاط قوت داخلی و خارجی خود، می توانید بهترین تصمیم را در مورد انتخاب شریک زندگی بگیرید. با شناخت نقاط قوت خود، می توانید به شریک زندگی خود نشان دهید که چگونه می تواند به شما کمک کند. همچنین، با شناخت نقاط ضعف خود، می توانید به شریک زندگی خود نشان دهید که چه چیزهایی از او انتظار دارید.

مهارت های شما نیز باید به خوبی شناخته شود. اگر شما مهارت های خاصی دارید، بهتر است به دنبال شریک زندگی با مهارت های مشابه باشید. این امر به شما کمک می کند تا در آینده با همکاری شریک زندگی خود، به بهترین نتیجه برسید.

تمایلات و نیازهای شما نیز باید به خوبی شناخته شود. اگر شما تمایل به سفر و گردش دارید، بهتر است به دنبال شریک زندگی با تمایلات مشابه باشید. همچنین، اگر شما نیاز به حمایت و پشتیبانی دارید، بهتر است به دنبال شریک زندگی با قابلیت پشتیبانی مناسب باشید.

ملاقات با طرف مقابل

ملاقات با طرف مقابل یکی از مهمترین مولفه های توصیه های پیش از ازدواج است. این ملاقات ها به شما کمک می کنند تا شخصیت و رفتار شریک زندگی خود را بهتر بشناسید و برای انتخاب شریک زندگی مناسب، تصمیمات بهتری بگیرید.

در ملاقات با طرف مقابل، شما باید به موارد زیر توجه کنید:

1- محل ملاقات

2- زمان ملاقات

3- رفتار شخصی

4- موضوعات مورد بحث

5- نحوه برخورد

6- تعاملات

7- نظرات دیگران

8- شناخت خود

9- هماهنگی

به طور کلی، ملاقات با طرف مقابل یکی از مهمترین توصیه های پیش از ازدواج است و برای انتخاب بهترین تصمیم ما به شما راهکارهایی را برای شناخت بهتر طرف مقابل ارایه خواهیم داد.

در نهایت برای شناخت بهتر نسبت به آنچه در این کلاس آموزشی ارایه خواهد شد و سایر مباحث در مورد چگونگی ثبت نام با ما تماس بگیرید. همکاران ما در خانه مهر به شما در این باره راهنماییی خواهند کرد.

مقالات مشابه

تگ‌های پست
دسته‌بندی‌‌ پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *