مرکز مشاوره ازدواج در ستارخان

ما در مرکز مشاوره ازدواج در ستارخان توانسته ایم با تیمی متخصص و مجرب در زمینه مشاوره ازدواج ، مشاوره زوج درمانی ، مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و نوجوان در کنار شما عزیزان باشیم تا بتوانیم در زمینه رشد و افزایش اطلاعات زوجین و داشتن رابطه و زندگی بهتر در کنار شما عزیزان باشیم .

مرکز مشاوره ازدواج در غرب تهران

کاملترين مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج

 

مرکز مشاوره خانواده در فلکه دوم صادقيه
مرکز مشاوره خانواده در فلکه دوم صادقيه

 

مرکز مشاوره ازدواج در ستارخان

 

بطور کلی مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کند که ابعاد مختلف یک رابطه را به شکل دقیق بررسی و ارزیابی کنید و بعد بتوانید برای آن بهترین تصمیم را بگیرید . مشاوره ازدواج به شما کمک می کند که مشکلات و نقاط تاریک رابطه خود را که نمی توانید ببینید را متوجه شوید و عواقب و تنش هایی که ممکن است باعث جدایی و مشکلات دیگری در رابطه شما شود را خوب ارزیابی کنید .ما هم در مرکز مشاوره ازدواج در ستارخان قصدمان این است که هم به شکل حضوری هم به شکل آنلاین در کنار شما باشیم تا بتوانید بهترین عملکرد و تصمیم را داشته باشید .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره 10 دقیقه ای رایگان ما در ارتباط باشید و یا جهت ارتباط با اپراتور می توانید با مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید

مرکز مشاوره ازدواج در غرب تهران

کاملترين مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج

مشاوره فردی و درمان مشکلات عاطفی

مشاوره ازدواج و اعتقادهای مذهبی براي ازدواج

 

مشاوره ازدواج
مرکز مشاوره خانواده در فلکه دوم صادقيه

 

تله زندگی آسیب پذیری

 

تا بحال شده است که احساس کنید که آدم آسیب پذیری هستید ؟ و یا برای چیزها و موقعیت های مختلفی اضطراب را تجربه کنید ؟ در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از تله های زندگی به نام آسیب پذیری با شما صحبت کنیم که ببینید که اگر با همین طرحواره و تله وارد زندگی مشترک شوید ، چه عواقبی می تواند داشته باشد . در نظر داشته باشید که ما در مقالات قبلی بطور کامل طرحواره ها در ازدواج را شرح داده ایم جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقالات قبلی را مطالعه کنید .

احساس اولیه ایی که باعث شکل گیری تله زندگی آسیب پذیری می شود اضطراب است در این موقعیت هر لحظه احساس می کنید که فاجعه ای در راه است و فکر می کنید در اثر بروز حوادث فاجعه بار راهکارها و روش های شما نمی تواند در آن موقعیت راهگشا باشد و کار از آنجایی سخت تر می شود که از یک سو احتمال بروز خطر بالا می رود و از سوی دیگر ظرفیت و توان شما برای مقابله کم می شود .

افراد ترس های زیادی را تجربه می کنند که محتوای این ترس ها بستگی به تله زندگی آسیب پذیری متفاوت می شود . ما 4 حوزه متفاوت در زمینه آسیب پذیری و تجربه اضطراب های بیمارگونه داریم : سلامتی و بیماری ، خطر ، فقر ، از دست دادن کنترل .

سلامتی و بیماری :

 

اگر با این نوع آسیب پذیری مشغله ذهنی داشته باشید احتمالا دچار خودبیمارانگاری می شوید ، شما مدام نگران سلامتی خود هستید این نگرانی شاید برخی اوقات حتی به وسواس درباره سلامتی هم تبدیل شود .

علی رغم اینکه پزشکان به شما درباره سلامتی تان اطمینان خاطر می دهند اما شما مطمعن هستید که دچار بیماری های علاج ناپذیری مثل ام اس ، سرطان و بیماری مرگ بار دیگری شده اید .

اگر شما مدام این اضطراب خودبیمار انگاری را داشته باشید حتی ممکن است دچار حملات پنیک که همان وحشت زدگی شوید . در این حوزه شما مدام وضعیت جسمانی خود را چکاب و بررسی می کنید .

 

مشاوره ازدواج
مشاوره زوج و مشاوره ازدواج در غرب تهران

 

مدام گوش به زنگ بيماري ميشويد

 

می توان گفت شما اگر این تله و طرحواره را داشته باشید مدام گوش به زنگ احتمال وجود هر علامتی در بیماری خود هستید به دنبال افزایش اطلاعات پزشکی خود هستید یا ممکن است از آن طرف بام بیفتید کاملا از نام بردن بیماری ها و شنیدن و یا مطالعه اخبار پزشکی خودداری کنید .

چون شما از بیمار شدن به شدت می ترسید ممکن است این ترس آنقدر بر شما چیره شود که حتی به پزشک هم مراجعه نکنید اما با این روش هم ، باز ذهن شما مدام مشغول است پس توجه داشته باشید حتی همین یک مسئله کوچک در رابطه عاطفی و هیجانی شما می تواند تاثیر گذار باشد .

ما زوج هایی را داریم که به خاطر نگرانی و دغدغه های خود در مورد سلامتی و بیماری مدام در حال چکاب کردن ، ویزیت شدن و بیمارستان هستند و همین می توند یکی از چالش های شما در رابطه باشد .

 

چرا این طرحواره شکل ميگيرد؟

 

و اما چرا این اتفاق می افتد ؟ چرا این طرحواره و تله در ذهن ما شکل می گیرد ؟ احتمالا در دوران کودکی زیاد بیمار می شدید و در حال حاظر ترس شدیدی از بیماری دارید یا ممکن است زمانی که در سن کودکی بودید ، والدین تان بیمار بودند و شما در حال حاظر سخت از بیمار شدن می ترسید .

اگر این طرحواره در ذهن شما پررنگ باشد شما مدام نگران هستید که مبادا امنیت خودتان و نزدیکان تان در خطر بیفتد شما دنیا را جای ناامن و خطرناکی می دانید و همین باعث می شود که مدام در مورد خودتان و بقیه تنش هایی را تجربه کنید و وقتی که میزان خطر را بیش از حد برآورد می کنید آرامش و آسایش از زندگی شما می رود چون شما مدام می خواهید مراقب و مواظب همسر و اطرافیان تان باشید پس قاعدتا تنش ها ، ترس ها و مشکلات فردی ما می تواند روابط ما را دچار تنش و آشوب کند .

 

مشاوره ازدواج
مشاوره زوج و مشاوره ازدواج در غرب تهران

 

مرکز مشاوره ازدواج در ستارخان

 

پیشنهاد ما به شما این است که حتما مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج را در نظر داشته باشید . ما در مرکز مشاوره ازدواج در ستارخان کنار شما هستیم تا بتوانید در ابعاد مختلف روانشناختی بهترین متدهای روز دنیا را به شما عزیزان ارائه دهیم . جهت اطلاعات بیشتر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند و البته مشاوره ازدواج رایگان هم به شکل 10 دقیقه در غالب ارزیابی به شما عزیزان ارائه می شود .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *