مشاوره فردی و مديريت گرانبهاترين دارايي

تا بحال این جمله را شنیده اید که زمان گرانبهاترین دارایی شماست نمی توانید آن را ذخیره و پس انداز کنید و چون از دست رفت ،  نمی توانید آن را از نو ایجاد کنید هر کاری که بکنید نیازمند زمان است و هر چه بهتر بهتر از زمان خود استفاده کنید دستاورد بیشتری نصیب شما می شود و پاداش بیشتری به شما تعلق می گیرد .

 

مشاوره فردي و رفتارهاي مخرب ارتباطي

مشاوره فردی بالینی و رسیدن به اهداف

درمان وسواس و درمان اضطراب با مشاوره فردی

بهترین مشاوره فردی را از مرکزخانه مهر بخواهید

 

مشاوره فردی و مديريت
مشاوره فردی و مديريت و حل مشکلات زناشویی در خانه مهر

 

مشاوره فردي و مديريت گرانبهاترين دارايي

 

قصد داریم در این مقاله در مورد مدیریت زمان با شما صحبت کنیم قطعا توانایی شما در مدیریت کردن زمان در کنار بسیاری از عوامل دیگر به شما کمک می کند تا موفقیت یا شکست خود را  در زندگي رقم بزنید .

زمان یک منبع لازم و ضروری برای دست یافتن به هدف است پس همراه ما باشید تا در مورد مدیریت زمان با شما بیشتر گفتگو کنیم

 

خدمات روانشناسي مرکز مشاوره خانه مهر

 

همان طور که می دانید ما در مرکز مشاوره فردی خانه مهر در زمینه های مختلفی در حال فعالیت هستیم چه در زمینه مهارت آموزی ، چه در زمینه مشاوره فردی ، چه در زمینه مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره زوج ، مشاوره طلاق ، مشاوره سکس تراپی به شکل تخصصی و دپارتمانی فعالیت می کنیم خوشحالیم که میزبان شما عزیزان هستیم تا بتوانیم قدم کوچکی برای بهتر شدن و سلامت روان جامعه برداریم .

 

روانشناسی مدیریت زمان چيست؟

 

این که درباره خود چه اندیشه ای دارید و چه احساسی دارید کیفیت زندگی شما را مشخص می کند در این میان عزت نفس با این مفهوم که چقدر خود را دوست دارید نقش اساسی ایفا می کند .

عزت نفس شما تا حدود زیادی با چگونگی صرف کردن زندگی و زمان رشد و بهسازی توانمندی های بالقوه شما سر و کار دارد عزت نفس شما، وقتی با کارایی کار می کند ، افزایش می یابد و اگر با کارایی کار نکنید عزت نفس شما فروکش می کند .

 

مشاوره فردی و مديريت
مشاوره فردی و مديريت به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید

 

چقدر خود را توانمند ميبينيد؟

 

اجازه دهید آن روی سکه عزت نفس را هم به شما معرفی کنیم که اثربخشی شخصی است این روی سکه بستگی به این دارد که چه اندازه خود را با صلاحیت ، توانمند مولد و توانا در حل مسائل می دانید ؟

وقتی یک نفر عزت نفس بهتری دارد مهارت حل مسئله را بلد است قطعا روانشناسی مدیریت زمان بهتری هم خواهد داشت هر چه خود را با صلاحیت تر ، واجد شرایط تر و مولد تر و توانا تر احساس کنید.

عزت نفس شما افزایش پیدا می کند هر چه عزت نفس بالاتر باشد شما می توانید استفاده بهینه تری از توانمندی ها و موقعیت های زندگی خود بکنید .

درباره مدیریت کردن بر زمان خود چه باوری دارید ؟

 

آیا خود را در کار مدیریت بر زمان توانمند می بینید ؟

باید از یک جایی تصمیم بگیرید که چگونه می توانید درباره خودتان باورهای مثبت جدید ایجاد کنید ، چگونه می توانید درباره بهره وری شخصی به باورهای جدید برسید ؟

افرادی که در زمینه مدیریت زمان دچار مشکل هستند باید این را بپذیرند که هزاران کارگاه و هزاران کتاب به تنهایی شاید مشکل آن ها را برطرف نکند گاهی نیاز است شما پله به پله مراحل و علت اصلی مشکل و مسئله خود را پیدا کنید همانطور که دیدید افرادی که نمی توانند مدیریت زمان داشته باشند یکی از علت های پایه آن عزت نفس آسیب خورده است و نا باوری که در مورد توانمندی های خود دارند باعث می شود که شروع کارها را به تعویق بیندازند که ناباوری در مورد توانمندی ها در زمینه اعتماد بنفس قرار می گیرد .

 

مشاوره فردی و مديريت
مشاوره فردی و مديريت به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید

 

ايده هاي شروع نشده…

 

ممکن است شما فرد کمالگرایی باشید افراد کمالگرا پر از ایده شروع نشده هستند ، ممکن است شما فرد وسواسی باشید افراد وسواسی برای آن که یک کار باید به شکل صد در صد اتفاق بیفتد زمان و انرژی خود را فدا می کنند و گاهی خیلی از کارها را شروع نمی کنند پس زیربنای علت ناتوانی در مدیریت زمان بسیار مهم است.

اول از همه باید ذهنتان را برنامه ریزی کنید بعد از آن که علل یابی شد باید تصمیم بگیرید که فردی به شدت مولد شوید و برای آن که تبدیل به فردی مولد شویم اولین کار این است که دیالوگ های درونی خود را تغییر دهیم .

دیالوگ های درونی خود را تغییر دهید

 

95 درصد احساسات شما و اقداماتی که متعاقب آن انجام می دهید با توجه به حرف هایی که مرتب به خود می زنید صورت واقعیت به خود می گیرد .

یکی از مهارت هایی که در زمینه مدیریت زمان و می توان گفت مدیریت زندگی به شما آموزش داده می شود خودگویی هایی است که با خود انجام می دهید این که خود را در زمینه برچسب زنی به چه صورت خطاب می کنید

” من فرد ناتوانی هستم ، من باز هم خراب کاری می کنم ، من اصلا مدیر خوبی نیستم ، من اصلا نمی توانم کار درستی را انجام دهم ” دقت کنید کلمات تاکیدی مثل اصلا ، هرگز ، هیچ وقت ذهن شما را روز به روز ضعیف تر می کند و تبدیل به باور مرکزی شما می شود .

 

باور مرکزي هدايتگر ذهن ماست

 

باور مرکزی دقیقا نقطه ای از ذهن شماست که هدایت گر رفتار و احساس و فکر شما است می توانید همراه ما باشید تا در مقالات بعدی در مورد ارزش های خود و مدیریت زندگی که همان مدیریت زمان است با شما بیشتر گفتگو کنیم .

شما عزیزان جهت گرفتن وقت مشاوره فردی ، مشاوره بالینی ، مشاوره ازدواج ، مشاوره زوج ، مشاوره خانواده می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *