۸ دلیل برای ازدواج با یک پدر مجرد

آیا زمان آن رسیده که از قرار ملاقات با مردانی که با شما درست رفتار نمی‌کنند دست بردارید و با پدران مجرد آشنا شوید؟ ازدواج با یک پدر مجرد مزایای زیادی دارد.

داشتن بچه انسان را تغییر می‌دهد. به طور معمول، فرد را به سمت بهتر شدن می‌برد و انسان بالغ‌تر، فداکارتر و مسئولیت‌پذیرتر می‌شود. اگر شما یک خانم مجرد به دنبال پارتنر هستید و مردان مجرد دارای فرزند را از خود دور می‌کنید، سخت در اشتباه هستید.

قبل از اینکه به هر نتیجه‌ای برسید، درک کنید که ازدواج با یک پدر مجرد لزوماً به این معنا نیست که فرزندان او بزرگترین مانع زندگی شما خواهند بود. یا اینکه او به دلیل اولویت‌های دیگر در رابطه با شما خوب پیش نخواهد رفت.

اگر هنوز برای رفتن سر قرار ملاقات با یک پدر مجرد شک دارید، تا انتها با خانه مهر همراه باشید. ما چند دلیل خوب برای ازدواج با مرد دارای فرزند به شما می‌گوییم.

ازدواج با یک پدر مجرد

فواید ازدواج با یک پدر مجرد

پدر مجرد بودن یعنی صرف زمان و وقت زیاد برای بچه‌ها ولی این به این معنی نیست که آن‌ها دیگر علاقه‌ای به لمس یک زن و یا گرمای حضور او در خانه ندارند.

برعکس، اکثر پدران مجرد تمایل بیشتری به پیدا کردن زن دارند که با او به‌طور خاص و با دقت زیاد رفتار کنند.

وجود هورمون کسی‌توسین در این مردان که در نتیجه پدر شدن است، باعث مهر و عطوفت بالایی در وجودشان می‌شود و این فوق‌العاده است‌.

اگر هنوز این حرف‌ها را باور ندارید، دلایل زیر شاید شما را قانع کنند.

یک پدر مجرد:

۱. صبور و سازگار است

مرد دارای فرزند بسیار صبور و فهمیده است و به همین دلیل هرگز در کاری عجله نمی‌کند و از شما نیز چنین چیزی را نمی‌خواهد‌. همچنین شما را به چیزی متهم نمی‌کند.

صبر و درک او ناشی از گذراندن وقت با فرزندانش است. اگر نتوانید کاری را که به او قول داده‌اید تمام کنید، او متوجه خواهد شد. اگر به موقع حاضر نشوید، او نیز متوجه می‌شود، ولی طبیعت صبور او هرگز اجازه نمی‌دهد بدون دلیل با عصبانیت با شما برخورد کند.

صبر و درک دو عنصر اصلی در زندگی مشترک هستند. اگر تصمیم به ازدواج با یک پدر مجرد دارید، مطمئن باشید که رابطه شما بر پایه‌های سالم بنا خواهد شد.

پدر مجرد سازگارترین فردی است که می‌توانید در طول زندگی خود پیدا کنید. اگر می‌خواهید به تفریح جدید بروید، بدون شک او همراه شما می‌آید. اگر می‌خواهید یک سبک جدید فیلم را امتحان کنید، او نیز نه نمی‌گوید.

همین ویژگی باعث شده تا بگوییم مرد مجرد دارای فرزند، در زندگی زناشویی هم بهترین پارنتر است. او از امتحان چیزهای جدید بسیار خوشحال می‌شود و ریسک‌‌پذیری بالای خود، شانس تجربه بهترین اتفاقات را از پوزیشن جنسی جدید گرفته تا اسکی روی یخ به شما می‌دهد.

۲. ارزش‌های واقعی یک زن را می‌داند

یک پدر مجرد به دنبال زنی با عزت نفس، اعتماد به نفس و تمام ویژگی‌هایی که شبیه ارزش‌های واقعی باشد، است.

او می داند که چه می خواهد و چیزی که می‌خواهد زنی است که نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف بیان کند.

زنی که او را بی قید و شرط دوست داشته باشد و در بعضی مواقع با او مخالفت کند.

او آنقدر ذهن باز و بالغی دارد که می‌داند نظرات مخالف سازنده هستند و به پیشرفت زندگی کمک می‌کنند.

او هرگز شما را مجبور نخواهد کرد که چیزها را همانطور که او می‌بیند، ببینید. بنابراین، ازدواج با یک پدر مجرد باعث می شود احساس کنید که واقعا به خاطر آنچه هستید مورد قدردانی، احترام و عشق قرار می‌گیرید.

ازدواج با یک پدر مجرد

۳. شخصیت کاملا متعادلی دارد

شخصیت متعادل این روزها واقعا نادر است‌. مرد مجرد دارای فرزند به خوبی می‌داند چه زمانی برای شوخی مناسب است و چه زمانی باید جدی بود‌.

وقتی به او نیاز دارید هرگز دلسردکننده رفتار نمی‌کند. در عوض، تمام تلاش خود را می کند تا در کنار شما باشد و در همه کارها به شما کمک کند.

در عوض، وقتی زمان شوخی فرا می‌رسد تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا شما را بخنداند.

شخصیت کاملا متعادل یک پدر مجرد تمام چیزی است که یک زن می‌خواهد. زیرا شکاف بین چند شخصیت مختلف برای یک مرد فاجعه است‌.

۴. مسئولیت‌پذیر است

مسئولیت نقش بسیار زیادی در زندگی یک پدر مجرد دارد و اگر قصد ازدواج با یک پدر مجرد را دارید، از مسئولیت‌پذیری او اطمینان کامل داشته باشید.

پدران مجرد به شدت به برچسب “پدر” بودن خود افتخار می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌دهند به خاطر کاری که می‌توانستند درست انجام دهند، مورد انتقاد قرار گیرند. حتی اگر به اشتباه به آن‌ها انگ بی‌مسئولیتی بزنید، بدترین کار را در حقشان کرده‌اید.

۵. شوخ‌ طبع است

پدر مجرد حس شوخ طبعی خوبی دارد، پس مطمئن باشید که او شما را در مواقع ناراحتی‌تان، به خنده می‌اندازد. جنبه شوخ طبعی او همیشه روز شما را می سازد و وقتی احساس ناراحتی می کنید او همیشه می داند که چگونه شما را شاد کند تا بتوانید همه مشکلات خود را فراموش کنید.

نیازی نیست از بیان احساسات غم و اندوه خود به او بترسید، زیرا او یک پدر است و در برخورد با شما درست مثل کودکان رفتار می‌کند. یعنی به حرف‌هایتان گوش داده و ضمن همدردی با شما، بهترین تکیه‌گاهتان خواهد شد.

۶. از نظر عاطفی بالغ است

او از نظر عاطفی بالغ است و این را در هر فکر و عمل او می‌توان دید. در بیان احساسات خود چه خوب یا بد، هیچ ترسی ندارد و حتی اگر حس خود را به زبان نیاورد، شما به خوبی از رفتارش متوجه خواهید‌ شد. این مردان تنها کسانی هستند که برای بروز عواطف خود نیازی به کارهای بزرگ یا مقدمه چینی و جملات سخت ندارند.

ازدواج با یک پدر مجرد

۷. رابطه خوبی با بچه‌ها دارد

یک پدر مجرد با بچه‌ها خوب است زیرا در واقع سخت‌ترین کار زندگی خود را پشت سر گذاشته است و آن همزمان پدر و مادر بودن است.

خوب بودن با کودکان مستلزم فداکاری، صبر و درک است و این یعنی مردی که قرار است با او ازدواج کنید، تمام و کمال است. پس مطمئن باشید که او با شما همان‌طور رفتار می‌کند که با فرزندانش است.

۸. قدر وقت خود را می‌داند

پدر مجرد با ذهن و قلبی باز به زمان خود فکر می‌کند. او به دنبال این است که صرف نظر از کاری که انجام می‌دهد، زمان باکیفیتی را سپری کند‌.

هرگز وقت خود را برای افراد سمی، کارهای بیهوده و غیره هدر نمی‌دهد‌.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب ازدواج با مرد مطلقه

سخن نهایی

ازدواج با یک‌ پدر مجرد مجموعه‌ای از فواید به همراه دارد که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم. اگر دختری هستید که در زندگی خود دلباخته یک پسر دارای فرزند شده‌اید، هرگز این تجربه باورنکردنی را به دلیل بعضی ملاحظات از دست ندهید.

اگر در تصمیم‌گیری برای این ازدواج مردد هستید یا نیاز به کمک مشاور دارید، برای مشاوره پیش از ازدواج در غرب تهران مرکز خانه مهر اقدام کنید.

مقالات مشابه

تگ‌های پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *