مشاوره ازدواج رایگان

مشاوره ازدواج رایگان

مشاوره ازدواج رایگان یا مشاوره قبل از ازدواج چه اهمیتی دارد؟ آیا مشاوره پیش از ازدواج مفید است؟ در مشاوره پیش از ازدواج به چه مباحثی پرداخته می شود و چه مواردی در این نوع جلسات توسط مشاوران به زوجین ارایه می شود؟ اگر سوالاتی از این دست در سر دارید این پست کمک شایانی در رفع سوالات و ابهامات شما خواهد داشت. در ابتدا باید در مورد مشاوره ازدواج کمی حرف بزنیم. خوب زوجینی که قصد ازدواج دارند، برای اینکه متوجه شوند که چه میزان با هم توافق، هماهنگی و تطابق دارند و اینکه برخی مسائل مهم در زندگی مشترک آینده شان بررسی شود، قبل از اینکه تصمیم نهایی برای ازدواج با یکدیگر را بگیرند عموما با شرکت در این نوع جلسات مشاوره پیش از ازدواج یا مشاوره ازدواج رایگان سعی می کنند نهایت استفاده را از نظر مشاوران برای تصمیمی بهتر جویا شوند.

مشاوره ازدواج

در مشاوره ازدواج رایگان ارایه شده توسط خانه مهر که البته مدت کوتاهی از وقت مشاور در ابتدای مشاوره و با اطلاع قبلی رایگان در نظر گرفته می شود، راهنمایی هایی توسط مشاورین ما به زوجینی که مراجعه کرده اند یا تماس گرفته اند ارایه می شود. ما زوجین زیادی را شاهدیم که بابت نا آگاهی در زمینه شیوه درست ابراز انتظاراتشان از یکدیگر به مشکل برمی خورند. اگر زوجین نسبت به ارزش‌ها، اولویت‌ها، اهداف و انتظاراتشان از یکدیگر پیش از ازدواج آگاهی داشته باشند، مسلما قبل از انجام فرایند ازدواج بینشی عمیق تر از آینده خواهند داشت و تصمیمشان برای ازدواج بهتر صورت خواهد پذیرفت. ما در بخش توصیه های پیش از ازدواج توضیحات کاملی در مورد تعیین اولویت ها، شناخت خود، ملاقات با طرف مقابل، نحوه برخورد با طرف مقابل، تعاملات، نظرات دیگران، تعهداتی که باید نسبت به هم داشته باشید و …. ارایه داده ایم که با خواندن این پست مفید مسلما اطلاعات جامعی در این باره بدست خواهید آورد ولی وقتی پای یک مشاوره ازدواج رایگان و تست ازدواج توسط اساتید مجرب در میان است مسلما تجارب مشاوره پیش از ازدواج مشاوران خانه مهر به شما کمک شایانی در تصمیم صحیح خواهد داشت که این تصمیم بر مبنای اصول روانشناسی می باشد. مسلما یکی از دلایل آمار روزافزون طلاق در ایران عدم مشاوره پیش از ازدواج توسط زوجین است و زوجین با تصمیماتی که عموما از سر احساسات آنی هست اقدام به تصمیم نهایی برای ازدواج می کنند که این امر در نهایت منجر به طلاق عاطفی یا طلاق محضری در دنیای امروزی که افراد زندگی های متفاوتی را نسبت به سالیان پیش تجربه می کنند، می شود.​

مشاوره ازدواج یا مشاوره پیش از ازدواج و تست ازدواج رایگان

چرا حرف از تست ازدواج در مشاوره ازدواج رایگان خانه مهر می زنیم ؟ ما در مرکز مشاوره پیش از ازدواج خانه مهر یک آزمون تستی که بر مبنای اصول روانشناسی و توسط بزرگان این علم مشخص شده از شما می گیریم و مشاور ازدواج با تحلیل این ازمون و اطلاعاتی که در مراجعه حضوری شما متوجه آن می شود، می تواند به شما کمک شایانی کند که از طریق تست و مصاحبه ی بالینی در وهله ی اول به خودشناسی و ارزیابی خودتان برسید. شما می توانید در کنار جلسات مشاوره ی قبل از ازدواج نیازها ، تعارضات شخصی و مشکلات شخصی خود و همسرتان را شناسایی نمایید. دقیقا بابت همین مساله است که ما در مرکز مشاوره قبل از ازدواج خانه ی مهر تصمیم گرفته ایم که با تست ازدواج و مصاحبه ی بالینی شما را ترغیب کنیم که در راستای زندگی و یک ازدواج سالم قدم بردارید.

هدف ما از ارایه مشاوره ازدواج رایگان چیست؟

مشاوره ازدواج رایگان چیست؟

مشاوره ازدواج رایگان خانه مهر دارای مزایای فراوانی است که می‌تواند به زوجین در بهبود روابط، پیشگیری از مشکلات و طلاق، و تقویت مهارت‌های ارتباطی کمک کند. بنابراین، توصیه می‌شود که زوج‌ها قبل از ازدواج از مشاوره ازدواج رایگان خانه مهر استفاده کنند تا زندگی زناشویی بهتری را تجربه کنند. مسلما این وقت صرف شده به شما در راستای شناخت خود و همسرتان کمک خواهد کرد. در ادامه به برخی از مزایای مشاوره ازدواج رایگان خانه مهر و اهداف انسان دوستانه ای که در پی آنیم می پردازیم:

مشاوره ازدواج رایگان مرکز مشاوره پیش از ازدواج خانه مهر و نقش آن در ارتقا و بهبود روابط میان زوجین:

مشاوره ازدواج رایگان مرکز مشاوره خانه مهر می‌تواند به زوجین مراجعه کننده کمک کند تا مهارت‌های لازم برای موفقیت در زندگی زناشویی را کسب کنند و ارتباط بهتری با هم داشته باشند.

شناسایی مشکلات فردی:

مشاوره ازدواج بر مبنای اصول روانشناسی صورت می پذیرد و صرفا به دقایق اولیه رایگان ختم نمی شود. گرفتن تست، حرف زدن با زوجین و توضیحاتی که زوجین ارایه می دهند در نهایت امر به زوج‌ها کمک می‌کند تا مشکلاتی که در آینده ممکن است باهم داشته باشند و یا حتی همین حالا درگیر آن هستند را شناسایی کنند و راه‌حل‌های مناسب برای پرداختن به آنها پیدا کنند.

نقش مشاوره ازدواج رایگان در افزایش شفافیت میان زوجین:

مشاوره ازدواج رایگان ارایه شده توسط مرکز مشاوره خانه مهر می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا در مورد انتظارات، ارزش‌ها و نقاط قوت و ضعف خود یک آگاهی شفاف و روشن کسب کنند که این آگاهی از تعارضات آتی در زندگی مشترک جلوگیری می کند.

نقش مشاوره ازدواج رایگان خانه مهر در تقویت مهارت‌های ارتباطی و پیشگیری از طلاق:

مشاوره ازدواج رایگان مرکز مشاوره خانه مهر می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنند و در ارتباطات زناشویی خود روندی رو به پیشرفت را مشاهده کنند. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا مسائلی که ممکن است در آینده منجر به طلاق عاطفی یا محضری و … شوند، شناسایی کنند و راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از آنها پیدا کنند.

مقالات مشابه

تگ‌های پست
دسته‌بندی‌‌ پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *