کارگاه مهارت های پیش از ازدواج (2)

در راستای حرکت هوشمندانه تر و آگاهانه تر به سمت ازدواج، کارگاه حضوری مهارت های پیش از ازدواج در تاریخ مقرر با مشارکت خانم رحیمی برگزار شد. در این جلسه در مورد ازدواج و مهارت هایی که در پیش از ازدواج بدان نیاز دارید و به جرئت یکی از مهمترین مهارت های مورد نیاز زندگی تان است، مباحثی ذکر شد و سعی شد مواردی که برای یک ازدواج موفق، از همان ابتدای آشنایی تان نیاز است، ذکر شوند. برای آشنایی با مباحث مطرح شده در جلسه می توانید به تمامی توصیه‌های پیش از ازدواج و آموزش های قبل از ازدواج ارایه شده در سایت توجه کنید. البته این مسیر پا برجاست و با توجه به درخواست های متعددی که از طرف مخاطبان محترم خانه مهر من باب برگزاری جلسه در روز دیگر مطرح شد و امکان انجام آن در خارج از تاریخ مقرر برای ما فراهم نبود تصمیم بر آن شد که جلسات دیگری نیز در روزهای موعد آتی برگزار شود  (البته قبل از برگزاری در سایت حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد).

خانه مهر از ابتدای تاسیس تا به امروز با هدف تحکیم هر چه بیشتر بنیاد خانواده سعی داشته با ارایه مواردی از قبیل مشاوره پیش از ازدواج رایگان ، ارایه مقالات مناسبی در مورد توصیه های پیش از ازدواج و سایر مقالات مبتنی بر اصول روانشناسی به عموم مخاطبان خود در راستای انتخابی آگاهانه تر کمک کند. با توجه به درخواست های متعدد برای برگزاری جلساتی برای مهارت های پیش از ازدواج، کارگاه مهارت های پیش از ازدواجی را با کمک اساتید مطرح روانشناسمان در روز ششم شهریور انجام دادیم و قول می دهیم که در اسرع وقت ممکن، دوباره با برگزاری جلساتی دیگر در زمینه ازدواج و مشاوره ازدواج در کنارتان باشیم.

در خانه مهر، ما معتقدیم که داشتن یک سری مهارت ها پیش از ازدواج، به انتخاب موفق شما برای زندگی مشترک کمک می کند. به همین دلیل، با ارائه مشاوره‌های متنوع و جلسات آموزشی، ما به شما کمک می‌کنیم تا مهارت‌های لازم برای ساختن یک رابطه سالم و پایدار را بیاموزید. اگر به دنبال یک راهنمای قوی و حرفه‌ای در مورد ازدواج هستید، خانه مهر آماده است تا شما را در این مسیر همراهی کند. ما همواره در مرکز مشاوره خانه مهر، منتظر تماس شما برای ارایه انواع مشاوره های مدنظر هستیم.

مقالات مشابه

تگ‌های پست
دسته‌بندی‌‌ پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *