مرکز مشاوره جنسی در ستارخان

ما در مرکز مشاوره جنسی در ستارخان با تیمی متخصص و مجرب در کنار شما عزیزان هستیم تا بتوانیم بهترین و جدید ترین تکنیک های روز دنیا را برای بهبود روابط جنسی شما عزیزان ارائه دهیم .

ما در مرکز مشاوره جنسی خانه مهر در ستارخان چه به شکل حضوری ، چه به شکل آنلاین و یا کارگاه های آموزشی در کنار شما عزیزان هستیم تا هم در زمینه اختلالات و مشکلات جنسی فردی و هم مشکلات جنسی در روابط بین فردی و زوجین به شما عزیزان کمک کنیم .

مرکز زوج درمانی و درمان مشکلات جنسی در غرب تهران

مشاوره جنسی و جلوگيري از بيماري هاي جنسي

مشاوره جنسی و درمان بيماری های جنسی

مشاوره زناشویی و بررسی چرخه جنسی ازدواج

 

مشکلات جنسی با اختلالات جنسی متفاوت است حتما از یک متخصص و مشاوره جنسی کمک بگیرید
مشکلات جنسی با اختلالات جنسی متفاوت است حتما از یک متخصص و مشاوره جنسی کمک بگیرید

 

مرکز مشاوره خانه مهر

 

ما در مرکز مشاوره خانه مهر چه از طریق مشاوره تلفنی ، چه از طریق مشاوره حضوری ، کارگاه ها و همایش ها در کنار شما عزیزان هستیم تا ابعاد مختلف مشکلات یک رابطه مثل اختلالات شخصیت ، عدم مهارت های بین فردی ، تعارضات و مشکلات در گذشته ، طرحواره ها و باورهای مرکزی ناکارآمد در زوجین را ارزیابی کنیم . پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که قبل از ازدواج حتما در زمینه خودشناسی و شناخت طرف مقابل خود قدم های محکمی را بردارید تا بتوانید در ابعاد مختلف زندگی خود رابطه سلامت تر و پایدارتری را تجربه کنید .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره 10 دقیقه ای رایگان ما در ارتباط باشید و یا جهت ارتباط با اپراتور می توانید با مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید

 

مرکز مشاوره جنسی در ستارخان

 

همانطور که می دانید داشتن یک رابطه جنسی خوب می تواند یکی از مهم ترین مولفه های یک رابطه زناشویی باشد و قاعدتا رابطه جنسی برای زنان و مردان می تواند معناهای مختلفی داشته باشد که یکی از پایه های اساسی یک رابطه صمیمی ، متعهد و دوست داشتنی است .

رابطه جنسی خوب ، زنان را لطیف و آرام می کند و راه تجربه کردن عشق را در قلب شان می گشاید زنان غالبا به این طریق معین ، عشق به همسرشان را به یاد می آورند . بی شک مهارت و کاردانی همسرشان در لمس کردن و ایجاد رابطه اهمیت بسیار زیادی دارد .

 

رابطه جنسي در زنان و مردان نيازمند مهارت است

 

اشتیاق برای رابطه جنسی در زنان در نتیجه احساسات و مشاهده علاقه جنسی در همسرشان ایجاد می شود و توجه و مراقبتی که از سمت همسر اتفاق می افتد این اشتیاق به رابطه را بیشتر می کند . زنان به واسطه زن بودنشان می تواند این علاقه و اشتیاق را بارها و بارها در فواصل زمانی متفاوت بطور کامل تجربه کند .

سکس خوب و رابطه جنسی از نگاه مردان ، آنها را از تمام محرومیت ها و ناکامی ها رها می کند و به آنها این فرصت را می دهد که شور عشق را در دلشان روشن کند . یک رابطه جنسی خوب باعث می شود که مردان روابط شان را بپذیرند و نسبت به آن متعهد باشند . در یک نگاه سطحی و نه چندان عمیق به نظر می رسد که مرد به دنبال دستیابی به اهداف و لذات شخصی خودش است ولی تلاش و غلبه مرد ، زن را نیز به کمال می رساند

 

مشکلات جنسی با اختلالات جنسی متفاوت است حتما از یک متخصص و مشاوره جنسی کمک بگیرید
مشکلات جنسی با اختلالات جنسی متفاوت است حتما از یک متخصص و مشاوره جنسی کمک بگیرید

 

رابطه جنسی برای مردان معنایی از دوست داشتن و عاطفه دارد

 

اما به این شکل نیست قاعدتا رابطه جنسی برای مردان معنایی از دوست داشتن و عاطفه دارد تحریکات و حرارت در پاسخ دهی زنان عمیق ترین تارها را در شخصیت نرینه تحریک و بیدار می کند و در نتیجه باعث می شود که مرد احساس کند که در آن رابطه احساس هویت می کند پس قاعدتا رابطه جنسی فقط بعد جسمانی ندارد و بعد روانی و هیجانی 2 نفر در رابطه درگیر است هر چقدر که شما این فرصت را به خودتان و طرف مقابل بدهید که در نقش خود به درستی عمل کنید قاعدتا رابطه بهتری را تجربه خواهید کرد .

قاعدتا همین پذیرش نقش باعث می شود که احساس بکنید که مکمل هم هستید و مورد پذیرش و توجه قرار گرفته اید و عشق در رابطه شما به جریان افتاده است اما داشتن یک رابطه جنسی خوب و موفق نیازمند مهارت هایی است که قاعدتا شما در جلسات مشاوره و کارگاه های آموزشی آن را یاد می گیرید .

 

رابطه جنسي و عاطفي روي هم تاثير ميگذارند

 

این را به خاطر داشته باشید که هر چقدر روابط جنسی موفق تر و گرم تری داشته باشید ، می تواند در روابط عاطفی شما هم تاثیرگذار باشد و البته روابط عاطفی و دیدگاه ما به رابطه هم می تواند در رابطه جنسی مان خودش را نشان دهد . به همین خاطر توصیه ما به شما این است که اگر شما در این زمینه مشکلاتی در رابطه خود احساس می کنید ، از کنار آن به راحتی نگذرید واجازه دهید که یک مشاور سکس تراپ و یک مشاور جنسی به شما کمک کند که ابعاد مختلف مشکلات رابطه خود را کشف کنید و برای آن تکنیک هایی را بکار ببندید .

 

مشاوره جنسی و مشاوره ازدواج می تواند یکی از بهترین راه حل ها برای درمان مشکلات جنسی باشد
مشاوره جنسی و مشاوره ازدواج می تواند یکی از بهترین راه حل ها برای درمان مشکلات جنسی باشد

 

مرکز مشاوره جنسی خانه مهر

 

در این زمینه می توانید به مرکز مشاوره جنسی خانه مهر اعتماد کنید و از متخصصین ما کمک بگیرید . جهت اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی ، اختلالات جنسی ، مشکلات جنسی فردی ، مشکلات زناشویی لطفا با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *