مرکز مشاوره زناشویی در ستارخان

ما در مرکز مشاوره زناشویی در ستارخان در کنار شما عزیزان هستیم تا با بتوانیم با تیمی متخصص و مجرب و دوره دیده در ابعاد مختلف روانشناختی در کنار شما عزیزان باشیم .

همانطور که می دانید مشاوره سکس تراپی ، مشاوره زناشویی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان با مشاورین و متخصصینی مجرب در خانه مهر به شکل مشاوره آنلاین و حضوری در کنار شما عزیزان هستند تا بتوانند در ابعاد مختلف به شما کنند .

ما در مرکز مشاوره جنسی خانه مهر در ستارخان چه به شکل حضوری ، چه به شکل آنلاین و یا کارگاه های آموزشی در کنار شما عزیزان هستیم تا هم در زمینه اختلالات و مشکلات جنسی فردی و هم مشکلات جنسی در روابط بین فردی و زوجین به شما عزیزان کمک کنیم .

مرکز زوج درمانی و درمان مشکلات جنسی در غرب تهران

مشاوره جنسی و جلوگيري از بيماري هاي جنسي

مشاوره جنسی و درمان بيماری های جنسی

مشاوره زناشویی و بررسی چرخه جنسی ازدواج

 

مشاوره سکستراپ
مشاوره سکستراپ شما را با هوش جنسی و مشکلات جنسی آشنا میکند

 

 

مرکز مشاوره زناشویی در ستارخان

 

در این مقاله قصد داریم با شما در زمینه مشکلات زناشویی صحبت کنیم . همانطور که می دانید در 2 مقاله قبلی با عنوان مشاوره سکس تراپ در ستارخان و مشاوره جنسی در ستارخان در مورد دیدگاه های متفاوت زن و شوهر به رابطه جنسی صحبت کردیم . در این مقاله قصد داریم ادامه آن مبحث را با شما عزیزان در میان بگذاریم .

 

تفاوت دیدگاه زنان و مردان در رابطه جنسی

 

قاعدتا مسائل جنسی در بافت فرهنگی هم تحت تاثیر است مردان برای حل و ترمیم دردهایشان آموخته اند که احساساتشان را خاموش کنند غافل از اینکه آنان در کنار از بین بردن احساس درد ، ناتوانی شان برای احساس خشنودی لذت و عشق را هم از دست می دهند . برای بسیاری از مردان به غیر از اصابت کردن چکش به انگشتانشان و تماشای یک فوتبال رابطه جنسی هم می تواند راهی برای تحریک احساسات آنها باشد .

بطور قطع ، یکی از روش های افزایش حساسیت برای مردان رابطه جنسی است وقتی که یک مرد از نظر جنسی برانگیخته می شود ، می تواند عشق پنهان درونی اش را بار دیگر آشکار کند مردان می توانند از طریق تجربه رابطه جنسی احساساتشان را احیا کنند و به واسطه این احساس روحی جدید در آنها دمیده می شود .

 

 

زنها اين تفاوت را درک ميکندد؟

 

اما چرا زن ها این تفاوت را درک نمی کنند ؟ چون آنها برای بدست آوردن احساسات و هیجانات ابتدا باید احساس امنیت عاطفی و هیجانی داشته باشند که این نیاز تا حدی بوسیله گفتگو در مورد احساسات و عواطف ایجاد می شود . وقتی که امنیت و حمایت در رابطه ای احساس شود شعله های عشق در قلب زنان ایجاد می شود وقتی که به این طریق به نیازهای عاطفی او پرداخته شود و آنها برآورده گردند ، نیاز به رابطه جنسی هم بیشتر می شود .

درخواست رابطه جنسی از سمت مرد در حالیکه روزهاست زوجین با هم صحبتی نکرده اند و اینکه روزهاست که مرد همسرش را نادیده گرفته است شرایطی گیج کننده و عجیب برای زن ایجاد می کند . در این شرایط این سوال برای زن به وجود می آید که آیا در صورت داشتن رابطه بیشتر ، مرد مسئولیت حفاظت و امنیت را برعهده خواهد گرفت ؟

و زن نمی تواند این باور را داشته باشد که وقتی اشتیاق مرد برای رابطه جنسی آغاز می شود به دلیل است که می خواهد تماس برقرار کند و عشقش را با او قسمت کند برای زن فقط یک ارتباط عاشقانه همراه با امنیت و محافظت است که خیلی اهمیت دارد در حالیکه برای مرد در ابتدا این رابطه جنسی است که خیلی مهم است .

 

مشاوره زناشویی و جنسی
مشاوره زناشویی و جنسی یعنی ترمیم رابطه عاطفی

 

 

رابطه جنسي عشق را شعله ور ميکند

 

اصولا وقتی زن بداند که مردش او را دوست دارد و به او توجه می کند و نیز مراقب اوست پاسخ دهی جنسی اش نیرومندتر و بهتر می شود . غالبا رابطه جنسی می تواند وسیله ای نیرومند برای شعله ور ساختن احساسات عاشقانه یک مرد باشد پس قاعدتا در رابطه جنسی ما در حال ارضای نیازهای روانی و هیجانی هستیم که می توانیم از قالب جسم آن را خارج کنیم و کمی عمیق تر و بالغ تر به آن نگاه کنیم .

ما در مرکز مشاوره زناشویی در ستارخان در کنار شما هستیم تا بتوانیم در زمینه مشکلات جنسی به شما عزیزان کمک کنیم که قدم های محکمی را بردارید .

جهت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مشاوره خانه مهر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *