مرکز مشاوره سکستراپی در ستارخان

ما در مرکز مشاوره سکستراپی در ستارخان در کنار شما هستیم تا با تیمی متخصص و مجرب در مرکز خانه مهر به شما عزیزان کمک کنیم تا ابعاد مختلف رابطه خود را ارزیابی کنید و اگر دچار اختلالات و مشکلاتی در رابطه زناشویی خود هستید از متخصصین ما کمک بگیرید

ما در مرکز مشاوره جنسی خانه مهر در ستارخان چه به شکل حضوری ، چه به شکل آنلاین و یا کارگاه های آموزشی در کنار شما عزیزان هستیم تا هم در زمینه اختلالات و مشکلات جنسی فردی و هم مشکلات جنسی در روابط بین فردی و زوجین به شما عزیزان کمک کنیم .

مرکز زوج درمانی و درمان مشکلات جنسی در غرب تهران

مشاوره جنسی و جلوگيري از بيماري هاي جنسي

مشاوره جنسی و درمان بيماری های جنسی

مشاوره زناشویی و بررسی چرخه جنسی ازدواج

 

مشکلات جنسی با اختلالات جنسی متفاوت است حتما از یک متخصص و مشاوره جنسی کمک بگیرید
مشکلات جنسی با اختلالات جنسی متفاوت است حتما از یک متخصص و مشاوره سکستراپی کمک بگیرید

 

مرکز مشاوره سکستراپی در ستارخان

 

این را بدانید تا بطور کلی مشاوره جنسی و آموختن مهارت های جنسی می تواند به شما کمک کند که رابطه سلامت تری را تجربه کنید تا روابط عاطفی و صمیمی خود را به شکل درست تری جلو ببرید .

ما هم با متخصصین دوره دیده و مجرب در کنار شما هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم که مشکلات و اختلالات جنسی خود را بشناسید و برای درمان آن چه از طریق ارولوژ و چه از طریق تکنیک های به روز دنیا رابطه خود را ترمیم کنید بیایید کمی در مورد تفاوت دنیای جنسی زنان و مردان با هم گفتگو کنیم .

 

آیا واقعا مردان در روابط عاطفي فقط رابطه جنسي می خواهند؟

 

اصولا زنان فکر می کنند که مردان فقط یک چیز می خواهند آن هم رابطه جنسی است اینکه مردان نیاز به رابطه جنسی دارند یک حقیقت است ولی در واقع آنان عشق و محبت می خواهند و قاعدتا تفکرات اشتباه می تواند روابط عاطفی و هیجانی ما را هم به خطر بیندازد

حتی می توان گفت یک مرد به اندازه زن خواهان عشق و محبت است اما موضوع این است که قبل از آنکه مرد بتواند دریچه قلبش را به سوی همسرش باز کند و به او عشق بورزد به انگیختگی جنسی نیاز دارد به همان شکل که یک زن ابتدا نیاز به عشق و محبت دارد تا بتواند به مرحله رابطه جنسی برسد یک مرد نیز ابتدا نیاز به رابطه جنسی دارد تا بتواند به مرحله عشق برسد.

 

مشکلات جنسی با اختلالات جنسی متفاوت است حتما از یک متخصص و مشاوره جنسی کمک بگیرید
مشکلات جنسی با اختلالات جنسی متفاوت است حتما از یک متخصص و مشاوره سکستراپی کمک بگیرید

 

براي مردها رابطه جنسي قسمتي از رابطه است نه کل رابطه

 

برای یک مرد رابطه جنسي پیش نیاز عشق است و بالعکس برای یک زن عشق پیش نیاز عشق است. می توان گفت در تفاوت دنیای جنسی زن و مرد یک زن قبل از آنکه بتواند اشتیاقی برای رابطه و تماس جنسی داشته باشد ، نیاز به  ارضای عاطفی دارد در حالیکه یک مرد بیشتر در طول رابطه جنسی است که به این ارضا عاطفی دست پیدا می کند.

زنان این موضوع ها را درباره مردان نمی دانند و نمی شناسند . دلایل پنهان و ناخودآگاه فراوانی وجود دارد که باعث شتاب زدگی و عجله مردان در سراسر رابطه جنسی می شود به این نکته توجه کنید که رابطه جنسی قادر است دوباره احساس عشق و محبت را در مرد زنده کند .

 

با دنياي رواني هم آشنا شويد

 

مردان در طول روز آنقدر سرگرم کارهایشان می شوند که آگاهی شان را نسبت به احساس عشق و محبت از دست داده و حتی آن را گم می کنند رابطه جنسی به مردان کمک می کند تا اینکه احساساتشان جان دوباره ای بگیرد از طریق تجربه کردن رابطه جنسی راهی به سوی قلب مردان گشوده می شود و در نتیجه توان مجدد و بیشتری را برای ارائه دریافت عشق و محبت پیدا می کنند اگر زنان بتوانند این تفاوت را درک کنند و بشناسند دیدگاهشان در مورد رابطه جنسی قطعا تغییر خواهد کرد.

زنان می توانند از این دیدگاه به رابطه جنسی نگاه کنند که درخواست رابطه جنسی از جانب مرد در نهایت به منظور رسیدن به عشق و صمیمیت است در نتیجه ایجاد این تفکر و دیدگاه به جای اینکه تمایل و دخواست مردان برای رابطه جنسی باعث تنش ، دوری از عشق و دوست داشتن شود ، اتفاقا جرقه عشق را در  دل همسران روشن خواهند کرد.

 

مشاوره جنسی و مشکلات جنسی فقط باید توسط یک مشاوره سکستراپ درمان شود
مشاوره جنسی و مشکلات جنسی فقط باید توسط یک مشاوره سکستراپ درمان شود

 

تحريف هاي شناختي ما در رابطه يعني شکست ارتباط

 

پس ما دیدگاهی که در روابط جنسی داریم بسیار متفاوت است و گاهی تحریف های شناختی ما در مورد رابطه جنسی می تواند آسیب بسیار زیادی به ما و رابطه ما وارد کند . هنگامی که زنان بدانند و درک کنند که چرا مردان نیاز به رابطه جنسی دارند احساسات و عقایدشان درباره رابطه جنسی به طور چشمگیری تغییر می کند . به همراه ما باشید تا در ادامه مقاله مشاوره سکستراپی در مورد اینکه چرا مردان نیاز به رابطه جنسی دارند و زنان چگونه نیازهای جنسی خود را طلب می کنند در کنار شما عزیزان باشیم .

جهت اطلاعات بیشتر و شرکت در کارگاه ها و همایش ها در زمینه مشاوره جنسی و گرفتن زمان مشاوره از سکس تراپ لطفا با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *